Reply on: Bjorn #77784:
...a to ešte bola alternatíva viesť trať nie cez NO a exKirovovu, ale po Mlynskej...Odporúčam zhliadnuť Katowice, Ulice 3 Maja a Warszawska. Na poludnie počas pracovného dňa plno ľudí a pomedzi to húfy električiek.
Naša Hlavná vymiera, vyslovene skapína. Aj vďaka Auparku. Električková doprava by jej len pomohla, avšak to by bolo ulicu treba riešiť po dopravnej stránke komplexne (vymiestnenie cyklochodníka, prísnejšia regulácia letných záhrad atď.).
veteran
Navyše, na 51ke by to (minimálne jedno) poradie navyše, ktoré by vzniklo zastavovaním ráno aj na ceste na Ťahanovce, bolo popoludní nepoužiteľné. Popoludňajšia špička je viac natiahnutá, štyri vozidlá tam proste stačia a tiež neviem, kde inde by sa dal taký voz použiť. Už sme tu raz mali trhanú službu 12 05 5, ktorá nebola skutočnou trhanou, lebo mala len ranný diel a cca štvorhodinový výkon. To by asi nikto nechcel robiť.