Reply on: Vladimír #771:
Ale, ale, Vlado! Odklon železničnej trate je, a to sme už predsa dávnejšie preberali, v územnom pláne pre "rok tritisíc", takže železnica si isto aspoň 3x prerátala návratnosť investícii do zatrolejovania súčasného úseku trate v PO. Naviac, železnice majú s mestskými dopravnými podnikmi len veľmi málo spoločného.
V KE bola naopak naplánovaná výstavba električkovej trate NMMM-Žel. stanica už na rok 1992. Ak by sa to stihlo, výstavbe trolejbusovej trate na Žel. stanicu by už nič nebránilo. Ak však mesto a DPMK nevie, kedy túto trať kvôli nedostatku financií postaví, ale pritom si je vedomé dôležitosti a potreby takejto trate, tak asi naozaj nezostáva nič iné, len počkať, ako sa situácia v najbližších rokoch vyvinie. Pri súčasnej zadĺženosti mesta a archaicko-prebujnelej administratívy DP asi nemôžne očakávať žiadne zázraky.
Myslím si, že v súčasnej dobe nie je vedenie DP prijať ani návrh na zlepšenie MHD, ktorý by v konečnom dôsledku priniesol zvýšené zisky, tobôž by teda prešiel návrh na zatrolejovanie žel. stanice, veci vopred odsúdenej na zánik.

Vladimír
1. nasleduje zastávka --> Dom umenia. Možnosť prestpu na linky č. 2, 4, 6, 7, 11, 12, 15, 16, 20, 21, 22, 23, 25, 29, 30, 37, 38, 54, 55 a 56.
2. DOM UMENIA
3. nasleduje zastávka --> Nám. osloboditeľov. Možnosť prestupu na linky č. 2, 3, 4, 6, 7, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 33, 37, 38, 53, 54, 55 a 56.
4. NÁM. OSLOBODITEĽOV
5. nasleduje zastávka Palackého. Možnosť prestupu na linky č. 11, 13, 15, 18, 20, 25, 27, 30, 33, 37, 53, 54, 55 s 56
atď., atď., atď...
Opakujem, ľudia by sa z toho zbláznili.
Áno, pri problémoch s kĺbom si spomínal 4802. Ale to je jeduiný, ktorý si spomínal. Ak sa raz na jednom Ikaruse pokazia dvere, tak začneme hľadať autobus bez dverí? Všetko sa môže pokaziť.
Radšej kratší autobus a kratší interval. Súhlasím, ale som realista. Kto na Slovensku Ti bude nahradzovať klbáky 15m busmi a skracovať intervaly? Kto? Nebodaj vaši v BA? DPB, čo všetky svoje služby počíta na kilometre? Nežartuj!
Re #764 Sarko: Pýtam sa > KEDY sa bude rekonštruovať priestor Staničného nám.? V roku 2015? V roku 2022? V tej dobe možno už finančné pomery DPMK budú oveľa lepšie (alebo DPMK vôbec nebude existovať