No podla mna NMM do toho jula zrejme daju kedze opticke kable ci co to tam vsade robia davaju vedla chodnika nie vedla trate ako na kuzmanke. zrejme to tam zeleju betonom a pojde vrch. sturova je otazna neviem co pod tratou vedie ci to idu spevnovat a kde budu klast kable. A stanica boh zna . Nechcem si ani predstavit co bude ked v tom maji odstavia este aj amfik a nebude kuzmanka + triangel pri sude (co zrejme vyzera ze nebude). co bude jazdit a co daju ako nahradu ked uz teraz nie su nahradne busy
Teraz v TV Naša v aktualitách to presne bolo? Rekonštrukcia na Kuzm. sa má skončiť na začiatku mája ( ale ktorého roku?? ) A mesto ešte vždy verí, že všetko stihne do júla? O tom, že by sa to v termíne ani nestihlo ani neuvažuje?
Hm, zaujímave je sledovať čo a aké vozy sa zaraduju do výpravy.. Vyhlasenia v médiach - že vozov AD na všetky linky a aj na výluky ED je dostatok - pričom sa zaraduju aj vozy ktoré sa vedenie DP už dávno rozhodlo odpredať.. ? Ešte dobre že ten "midibus" 5901 zatiaľ nemá nového majiteľa, zrazu je vhodný aj na L 28 ? samozrejme kapacitne postačuje, no teraz vidieť ako "nerozumne" vedenie uvažovalo ak narýchlo sa zbavovalo aj celkom funkčných vozov - len pre "nutnosť" zaradovať do premávky nove SOR ?
A prave preto treba robit cesty betonove. Sice obstaravacie naklady su o 10-20% vyssie, no povrch vydrzi 20 rokov a peniaze ostavaju v slovenskych betonarkach, cementarkach a strkoviskach.
Zivice na obalovanie sa vozia zo zahranicia.
Ano možno bol popraskaný a nerovný, ale keby tam bolo kvalitné podložie neurobili by sa tam tie krátery... Na slovensku je X ciest 2. triedy na ktorých je 30-40 ročný asfalt a neotrhnem tam nápravu..
Písal som, že to nie je len o podloží. . . a čo sa týka asfaltu, ten bol v zlom stave na Galenovej už pred samotným presmerovaním dopravy. Bol popraskaný a nerovný už predtým. 40 ročný asfalt nemá vôbec také vlastnosti, pretože tie už degradovali výrazne (nie nadarmo sa považuje za potrebné meniť obrusnú vrstvu každých 10 rokov!)
Práveže to o podloží cesty je a dosť, pretože ak nemáš kvalitné podložie tak tam môžeš dať aj neviem aky kvalitný asfalt alebo betón, vždy popraská a zničí sa, skús si položiť zošit na stoličku s mäkkym sedadlom a sadnúť naňho. Podložie tvorí značne % životnosti cesty a asfaltu.
No, situácia na Galenovej sa dala vopred predvídať. Rád by som vedel, kedy sa tam ten asfaltový koberec naposledy dával, ja tak tipujem 40 rokov dozadu, to žiadny asfalt nemôže vydržať. Teda podľa môjho názoru to nie je len o podloží, ten asfalt tam bol silne narušený a popraskaný už pred tým, ako tam presmerovali nákladnú a autobusovú dopravu!
Inak niečo podobné ale v menšom rozsahu čaká podľa mňa aj Timonovovu ulicu (kde je Teledom). Tam je až po starý asfaltový koberec s nerovnosťou a dlažobnými kockami v podklade asfaltu až po križovatku s Murgašovou ulicou.Táto ulica takúto záťaž niekoľko mesiacov určite nevydrží!
P.S. Ak by magistrát pracoval koncepčne, zaradil by už v minulom roku rekonštrukciu Galenovej ulice do svojho plánu rekonštrukcií! Predsa museli vedieť, že rekonštrukcia električkových tratí bude znamenať významné obchádzkové trasy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jerry7