Reply on: Author #74440:
o NB 18kach som ja nikdy nerozprával, zas netreba ísť do extrémov. S tým, že dispozičná BN 9,5 sa može objaviť aj na 10ke či 15ke som nepočítal, myslel som len, že pri počte 10 kusov vozidiel istej kapacity (EBN+BN) je 1 dispozičný voz normálnym javom ... Až dovčera sme mali 12 dispozičných tedomov denne, tak som myslel, že jedno BNko stojace v garáži by už takým problémom nebolo.Iv: Rozprával som predovšetkým o linke 33. Keď sa chceš baviť, choď na fóra iného druhu, nie dopravácke.
Astor
Aj ja sa trochu budem opakovať: Každý tu len rozpráva, prečo ten a ten nemá využívať tú a tú linku. Toto sa jednoducho v normálnych dopravných podnikoch nedeje, že na linku, ktorá ma denne návaly hoci na piatich spojoch, sa pošle nedostačujúci autobus. Ešte keby to bol 1 spoj (ako 18ka 6.59 z Madridskej), tak povedzme, že dobre. Lenže na L 31 ich je minimálne 5-6 ... A podotýkam, ak je po prepravnej kapacite dopyt zo strany cestujúcich, DP nemá čo riešiť, pre koho je linka určená a pre koho nie a vymýšľať veci, prečo by ten, pre koho nie je "primárne" určená ju nemal využívať. Celé toto s "primárnym" a "sekundárnym" určením linky je pri dnešných intervaloch nosných liniek sprostosť. Ak bude DP aj naďalej raziť takúto filozofiu, ľudia si zvolia alternatívny druh dopravy a na služby MHD ostane odkázaný len ten, kto nebude mať možnosť takejto alternatívy. A toto je naozaj cieľom "modernej, elektrickej, 100 % nízkopodlažnej" košickej MHD?