Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
v rannej spicke ide z Lunika VIII 12 spojov teda priemerne raz za 5 min, a tu sa riesi 31ka s polhodinovym intervalom, ze nepoberie ludi...tak ked su ti vysokoskolaci dementni a nemozu pockat do 5 min na iny spoj, tak nech sa tlacia...moj nazor je, ze 31ka je vhodna linka pre minibus...
Reply on: Dispecer #74305:
a je to tazke azda?riesenie je banalne jednoduche az trivialne-jednoducho midibusy na 31ke okamzite,resp. co najskor nahradit so sorkami 12, prip 18kami co stoja v nadbytku v garaziach, prip hodit tam odstavene,ovela priestrannejsie solarisy, to aj primitivne zmyslajuce(sorry za vyraz) DPMK musi vidiet ze tu nieco nesedi,resp ze sa asi sekli a ze sa si minul ucinkom ten ich pokus o nasadenie midakov,resp tych smiesnych kadibudiek na linku c.31.. a prave midibusy dat do tej garaze a vyzuzivat len v nutnych pripadoch (pri nahlych vypadkoch ci inych nepredvidanych situaciach) prip ich nasadzovat na nefrekventovane ludmi malo vyzuzivane linky(najma v casoch mimo spicky) ,ktore tu uz boli neraz spominane nizsie dalsimi prispievatelmi v tomto fore. hawk. bodka. tu nie je o com rozmyslat.netreba robit z komara somara. ?
Reply on: 110mat110 #74234:
Bez presnej definície spojenia je to ako hľadanie ihly v kope sena... ?
Reply on: 5 #74304:
Ja som tým len chcel povedať, že poďme skúsiť nájsť ešte niečo lepšie. ?
Reply on: Dispecer #74302:
Ok, ale problém je tu práve teraz. 31-ka má vo svojej trase úsek (síce úplne krátky a v rámci linky ako celku bezvýznamný), kde nepoberá a to sa proste nemá čo stať v meste, kde je nadbytok vyššie kapacitných vozov. Verejnosť, hoci len na jednej zastávke, potom môže vnímať DPMK ako blbcov. Ak sa to má stávať dennodenne, volím tie vozy dať na 14-ku, kde sa to stane možno raz za jeseň. Nie je to dlhodobé riešenie, ale problém treba riešiť okamžite a toto sa dá urobiť od pondelka... Dlhodobé riešenia si už predstavujem ako prekopanie a prispôsobenie SCP špeciálne na tieto účely.
Reply on: TA #74301:
Dodávky Rošero / Iveco First FCLLI s #5901 a 5902 čakajú na kupcu vo vozovni, pokiaľ viem. ?
Reply on: 5 #74299:
Myslím, že Authorovi ide o nejaké dlhodobejšie riešenie ako je to tvoje (s trvaním do cca polovice decembra, či kedy začína lyžiarska sezóna na Jahodnej)... ? Ale asi si to zoberie "do zálohy".
Reply on: 110mat110 #74290:
Prečo by nemohli? Veď sa kúpili na to, aby sa používali.
Čo sa stalo s dodávkami?
Reply on: Author #74289:
Takže papierovo áno a reálne to je ako?
Reply on: Author #74279:
Môj názor: 2 midibusy by sa mohli v pracovné dni nasadiť na linku 14, teda 2 celodenky. Práve teraz je na to ideálne obdobie - október, november - železnička už v PD nejazdí, teplých dní ubúda, sneh ešte nie je. Myslím, že na jeseň je to ideálne riešenie pre midibusy - až dokiaľ sa nezačne lyžiarska sezóna na Jahodnej. Naozaj nevidím v tomto prechodnom období v PD potenciál ani na veľké množstvo exkurzií či výletov. A ak už by aj k tomu došlo, to sa snáď dá vyriešiť operatívne cez posilu zo ZV. Takže ja hlasujem za linku 14, opakujem však, nie celoročne.
Reply on: Astor #74296:
Ako je to s vozkm? Aky koeficient maju 12m a aky 9,5/elektrosor? Pretoze ak je ozaj 12T nevyuzita je to zbytocne plytvanie nie len peniazmi ale hlavne kilometrami. Ta linka je z 1/2 subezna s L12 ktora kapacitne postacuje a z druhej polovice s L52 ktora tiez chodi poloprazdna.
Ja si myslim, ze nieco male by sa hodilo aj na L18 mimo spicky, kedy ide tesco-nemocnica a spat. Par krat som nim siel a boli sme zopar v buse 😃 ale neviem ci nesom mimo 🙂
Reply on: 110mat110 #74295:
Tá služba chodí večne prázdna, osobné auto by tam stačilo podľa mojich informácií. A stále je lepší elektrobus pre ktorý aj tak nie je iného využitia ako 12 metrák, ktorý sa dá využiť aj inde ? ?
Reply on: Astor #74293:
Dovolim si nesuhlasit s 6101. Ak je na posilovy bus vhodny najmensi autobus aky mame, potom velmi neposilnime kapacitu. A ked nie je co posilnovst, nema tam preco ist bus. 6101 je bud vyuzita a pojde tam 12m bus alebo nevyuzita a tych 5 nahodnych cestujucich sa vojde do kapacitne posilnenej 12tky.
Reply on: veteran #74286:
Ak sa dobre pamatám, 33ka sa skracovala na žiadosť vodičov pre príliš veľký výkon (6:40-17:15). Teraz, ak by sa zmenila na R/O 3301, by aj tento problém odpadol a nemusela by výkon na 33ke vykrývať R1802, ktorá by sa mohla vrátiť do stavu pred 1.10.2013 (C1802 s nástupom 9:42).
Reply on: Author #74289:
Môj návrh (zhrnutie):
2202, 2203, 2801, 2802, 6101 (elektrobusy)
2201, 1331, 2301, 3301, 1 disp. (naftové)
k službe 2301: Bolo by ju treba upraviť tak, aby vždy v čase striedania zmien vo Valeu išiel najskôr dlhý voz a potom krátky - možno sa to zmenilo od 1.10.2014, nakoľko vznikla služba 2302
k službe 3301: Mohla by sa zmeniť na klasickú R/O službu (režim prevádzky 4:30-23:30), pričom skoro ráno a neskoro večer by robila linky (linku) s menšou vyťaženosťou. Týmto návrhom by sa našlo uplatnenie pre 9 autobusov, 1 by ostal ako rezerva, čo je pri počte 10 úplne normálne.
110mat110 .. ďakujem - tak nejak som to myslel .,, ?
.. ale L33 nieje ani "trhaná" linka, že? ? a išlo tu o to "nájsť" niečo vhodne aj cez deň pre midibus - tak len som napísal svoj názor - tam by jazdiť mohol napríklad.. No určite vedenie DP už niečo vymyslí aby všetci boli spokojní (teda cestujuci sa netlačili v 31 cez špičku - a aby vozy nestáli nevyužité) ?
Zasa nemozu tie busy jazdit non-stop kazdy den vsetky. Skatuju sa ako Firsty. Takze netreba to prehanat. A keby jazdil aj 8-9 hodin podla mna to staci. Radsej nech si na L33 odjazdi pol dna, ako keby tam jazdil cely den prazdny 12m autobus
Reply on: TA #74287:
Aj mne tak logika vravi, ale paradoxne, minimalne novsi klbaty CNG sa papierovo tvaril vzdy lacnejsie ako starsi dieslovy 15M..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.