Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #74295:
Tá služba chodí večne prázdna, osobné auto by tam stačilo podľa mojich informácií. A stále je lepší elektrobus pre ktorý aj tak nie je iného využitia ako 12 metrák, ktorý sa dá využiť aj inde ? ?
Reply on: Astor #74293:
Dovolim si nesuhlasit s 6101. Ak je na posilovy bus vhodny najmensi autobus aky mame, potom velmi neposilnime kapacitu. A ked nie je co posilnovst, nema tam preco ist bus. 6101 je bud vyuzita a pojde tam 12m bus alebo nevyuzita a tych 5 nahodnych cestujucich sa vojde do kapacitne posilnenej 12tky.
Reply on: veteran #74286:
Ak sa dobre pamatám, 33ka sa skracovala na žiadosť vodičov pre príliš veľký výkon (6:40-17:15). Teraz, ak by sa zmenila na R/O 3301, by aj tento problém odpadol a nemusela by výkon na 33ke vykrývať R1802, ktorá by sa mohla vrátiť do stavu pred 1.10.2013 (C1802 s nástupom 9:42).
Reply on: Author #74289:
Môj návrh (zhrnutie):
2202, 2203, 2801, 2802, 6101 (elektrobusy)
2201, 1331, 2301, 3301, 1 disp. (naftové)
k službe 2301: Bolo by ju treba upraviť tak, aby vždy v čase striedania zmien vo Valeu išiel najskôr dlhý voz a potom krátky - možno sa to zmenilo od 1.10.2014, nakoľko vznikla služba 2302
k službe 3301: Mohla by sa zmeniť na klasickú R/O službu (režim prevádzky 4:30-23:30), pričom skoro ráno a neskoro večer by robila linky (linku) s menšou vyťaženosťou. Týmto návrhom by sa našlo uplatnenie pre 9 autobusov, 1 by ostal ako rezerva, čo je pri počte 10 úplne normálne.
110mat110 .. ďakujem - tak nejak som to myslel .,, ?
.. ale L33 nieje ani "trhaná" linka, že? ? a išlo tu o to "nájsť" niečo vhodne aj cez deň pre midibus - tak len som napísal svoj názor - tam by jazdiť mohol napríklad.. No určite vedenie DP už niečo vymyslí aby všetci boli spokojní (teda cestujuci sa netlačili v 31 cez špičku - a aby vozy nestáli nevyužité) ?
Zasa nemozu tie busy jazdit non-stop kazdy den vsetky. Skatuju sa ako Firsty. Takze netreba to prehanat. A keby jazdil aj 8-9 hodin podla mna to staci. Radsej nech si na L33 odjazdi pol dna, ako keby tam jazdil cely den prazdny 12m autobus
Reply on: TA #74287:
Aj mne tak logika vravi, ale paradoxne, minimalne novsi klbaty CNG sa papierovo tvaril vzdy lacnejsie ako starsi dieslovy 15M..
Reply on: Rudyke902 #74284:
Nie, 33 zacina jazdit az 07:30, pricom vozidlo, co ju vykonava robi predtym 18ku.

Na 2301 sa tiez midi testuje, mozno toto bude tretia sluzba..
Reply on: Author #74256:
Zaujímavý rozdiel v prevádzkových nákladoch vzniká už aj dnes na linkách, kde sa vypravujú kĺbové vozy, pričom ich tam vôbec netreba. To je krásna ukážka plytvania.
Reply on: Rudyke902 #74284:
Akurát, že spoje do 9:56 vykonáva iné vozidlo, než spoje od 10:25.
Reply on: Rudyke902 #74284:
od 7 do 16 nie je celý deň, to je len 10 hodín. Samozrejme, ak by pred 7 a po 16 jazdil na inej linke až do večera, už by to bola "celodenná".
Reply on: Iv #74281:
L 33 nieje jazdiaca celý deň ? no podľa CP hej, každu hodinu - asi tak podobne ako L 13 a cez víkend L33 každe dve.. ? Pre "midi" podľa mna dobrá linka..
Reply on: Author #74279:
Taká 2301 neprichádza do úvahy? To ranné kolo na L21 by sa dalo prípadne prehodiť so službou kde je štandardný bus (napr ak o 6 ráno by midibus spravil kolečko na L29)... Ďalší by sa dal využiť na 20H (heringeš linka). A posledný môže ísť do PO ?
keby boli km,ja by som bol za vytvorenie zberných liniek po sídliskách,kde to majú z niektorých častí na terajšie zastávky ďalej-napr. furča
Reply on: Rudyke902 #74280:
33ka nie je celodenka jazdiaca cely den
AUTHOR ... a čo tak aj do L33 nejak tie midi "zamotať" hm? ?
Reply on: Rudyke902 #74278:
Cielom tejto diskusie bola otazka: Na ktorych 10 sluzbach mozu ist midi (5+5) v rannej spicke?

5 midi sorov je urcenych pre celodenky, 5 midi elektro je urcenych pre trhane.

Zatial sa podla tu napisanych prispevok, ako aj mojho nazor, javia ako vhodne trhane 2201,2202,2801,2802,6101 pre elektro, aj to len po istych korekciach (napr. km priebeh, ci bez prejazdu do 55ky atd), avsak iba 2 celodenky - 1331 a 2201. Chybaju 3 malovyuzite celodenky s vykonom v rannej spicke ...

Teda ak ma niekto tip este na 3 sluzby v rannej spicke, vopred dakujem a uz nechavam priestor tvorivejsim temam..
,,, v pohode, já necestujem 28 ? , no ak to tam vydrží jazdit celu službu, nieje problém .. 2 "baterky" by mali postarane o službu stále ?.. Nieje to maximálne vyťažená linka, a je krátka, tak kapacitne tam môže jazdit to "najslabšie" čo DP má.. interval je dobrý (Y) ...?
Reply on: Rudyke902 #74276:
Neboj, aj na 28 príde... Elektrobus. 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.