Zaujímavý rozdiel v prevádzkových nákladoch vzniká už aj dnes na linkách, kde sa vypravujú kĺbové vozy, pričom ich tam vôbec netreba. To je krásna ukážka plytvania.
L 33 nieje jazdiaca celý deň ? no podľa CP hej, každu hodinu - asi tak podobne ako L 13 a cez víkend L33 každe dve.. ? Pre "midi" podľa mna dobrá linka..
Taká 2301 neprichádza do úvahy? To ranné kolo na L21 by sa dalo prípadne prehodiť so službou kde je štandardný bus (napr ak o 6 ráno by midibus spravil kolečko na L29)... Ďalší by sa dal využiť na 20H (heringeš linka). A posledný môže ísť do PO ?
Cielom tejto diskusie bola otazka: Na ktorych 10 sluzbach mozu ist midi (5+5) v rannej spicke?
5 midi sorov je urcenych pre celodenky, 5 midi elektro je urcenych pre trhane.
Zatial sa podla tu napisanych prispevok, ako aj mojho nazor, javia ako vhodne trhane 2201,2202,2801,2802,6101 pre elektro, aj to len po istych korekciach (napr. km priebeh, ci bez prejazdu do 55ky atd), avsak iba 2 celodenky - 1331 a 2201. Chybaju 3 malovyuzite celodenky s vykonom v rannej spicke ...
Teda ak ma niekto tip este na 3 sluzby v rannej spicke, vopred dakujem a uz nechavam priestor tvorivejsim temam..
,,, v pohode, já necestujem 28 ? , no ak to tam vydrží jazdit celu službu, nieje problém .. 2 "baterky" by mali postarane o službu stále ?.. Nieje to maximálne vyťažená linka, a je krátka, tak kapacitne tam môže jazdit to "najslabšie" čo DP má.. interval je dobrý (Y) ...?
Zareagujem k tým midibusom a k tej L 31 .. Aj ked viem že zase bude záporný ohlas na môj koment.. Necestujem s ňou, nepoznám presne všetky trasy a hlavne kapacitne využitie jednotlivých spojov či cez špičku či v sedle, ani "pretažene" useky a pod.. No ak je to tak - čo tu čitam - že je problém v určitých usekoch a v časoch na jednotlivých "dlhých" linkach spajajucich väčšiu časť mesta - osobne by som tie menšie busy potom nasadil na čo najkratšie linky, a môj názor je napriklad teda dať ich na L 28 .. Teraz tam jazdia TEDOMy a využite kapacitne určite niesu.. Tak neviem či by TEDOM pomohol na L 31 v tych časoch ako tu spomínate, či nie, no na L 28 by určite postačovali aj tie nove "midi" .. je to len priklad , môj názor, a určite by sa nestažovali "krasnančania" že im je ten bus "malý" .. Ak už ich niet kam dať.. otázka je ešte kam pôjdu tie "baterky" ved uvidime..?
Verejnú dopravu riadia a plánujú ľudia, čo ju vôbec nepoužívajú. A ak ju niekedy dávno aj používali, tak sú radi, že už teraz nemusia. Preto to tak, vyzerá ako to vyzerá. Prečo pán súdruh primátor Raši nevyužíva MHD ? Veď ju má ako primátor zadarmo !
Osobne musím povedať, že v debate k linke 31 som sa stratil hneď na začiatku... V ktorých úsekoch a spojoch je problém? Zaujíma ma len stav od poslednej zmeny, teda od 1. októbra.
(Len mi prosím nepíšte, že po celej trase v rannej špičke... To na mňa nemusíte ani reagovať... ? )
Zatiaľ to vnímam tak, že problém je iba úsek Luník VIII - Spoločenský pavilón, čo sa týka linky 31 asi iba pre spoj o 07:29 z Luníka VIII do Vyšného Opátskeho.
no interiér je na túto linku menej vhodný,ako z nejakého iného np vozidla..možno keby 31 končila inde a k ústavu na opátskom by zachádzalo niečo iné...ale to už zas také látanie,plátanie,kvôli tým midibusom sa teraz musí špekulovať
Author
5 midi sorov je urcenych pre celodenky, 5 midi elektro je urcenych pre trhane.
Zatial sa podla tu napisanych prispevok, ako aj mojho nazor, javia ako vhodne trhane 2201,2202,2801,2802,6101 pre elektro, aj to len po istych korekciach (napr. km priebeh, ci bez prejazdu do 55ky atd), avsak iba 2 celodenky - 1331 a 2201. Chybaju 3 malovyuzite celodenky s vykonom v rannej spicke ...
Teda ak ma niekto tip este na 3 sluzby v rannej spicke, vopred dakujem a uz nechavam priestor tvorivejsim temam..