Osobne musím povedať, že v debate k linke 31 som sa stratil hneď na začiatku... V ktorých úsekoch a spojoch je problém? Zaujíma ma len stav od poslednej zmeny, teda od 1. októbra.
(Len mi prosím nepíšte, že po celej trase v rannej špičke... To na mňa nemusíte ani reagovať... ? )
Zatiaľ to vnímam tak, že problém je iba úsek Luník VIII - Spoločenský pavilón, čo sa týka linky 31 asi iba pre spoj o 07:29 z Luníka VIII do Vyšného Opátskeho.
no interiér je na túto linku menej vhodný,ako z nejakého iného np vozidla..možno keby 31 končila inde a k ústavu na opátskom by zachádzalo niečo iné...ale to už zas také látanie,plátanie,kvôli tým midibusom sa teraz musí špekulovať
31 cez Bratislavsku sa kedysi zrusila pre protesty obyvatelov, MHD tam nechceli.
V sedle+vecer sa lahko hlada vyuzitie pred midi+elektro, ale najst 10 sluzieb v spicke tak, aby zaroven neboli rozhadzane medzi vsetky garaze, to je tazsie, aj preto sa zatial objavuju aj na 31..
Inak, jasne, ze je v midi menej kapacity na statie, ale pocet sedaciek je porovnatelny s 12metrovym (26 vs 25+4)
Dnes autobus od 6:51 z Myslavy zas midák ....zas bol napraskany....proste vsetky miesta boli na sedenie plne a na statie fakt plny. Neviem, co maju za vzduchotehnicku ale dnes taky zvlastny puch bolo citit, a nebola to tzv. novota.
Hrozne blbe busy, a ja som zvedava dokedy bude tento stav na L31 trvat, zacala skolska sezona a cez prazdniny to je ine ale teraz??? wtf? Ako ja pochopim, ked budu chodit od gtakej 9-12stej, ale cez spicku nie....ved z mesta od Namestia, Krajsky sud az po intraky su plne ze ludia fakt stoja, lebo pri Spolocenskom pavilone nastupi plno vysokoskolakov...potom aj do myslavy su dost plne, niekdy aj tam stojim...halvne spicka do tej piatej poobede.... a pochopim ak ho daju na vecer.
Spominala sa tu ta zachadzka na bratislavsku.....neviem, v zime to tam bolo dost o drzku vyjst busom ten kopec, ak napadol sneh alebo bola poladovica. Pamatam si ze sa tam fajne presmykovalo, a navyse je tam uzka cesta a vacsie auto a autobus tam nevojdu velmi.
Len doplním že spoj 6.43 z Opátskeho robí služba D3103 a tam zatiaľ midibus nevypravili ? ale tie dva o siedmej, čo predpokladám že sú vyťaženejšie (aspoň prvý) tak robí poradie 31 a 32 a tam je nasadzované vozidlo 67XX. A je pravda že v špičke sú tie midibusy na 31-tke preplnené
Áno, to bolo v čase, keď sa odstavovali 435ky jedna za druhou a bolo menej dlhých vozov ako dnes. Tamto bolo iba riešenie z núdze, radšej krátky voz jak dlhý. Lenže 9,5 namiesto 12 sú plánované ako trvalý stav.
Sranda zacne vtedy, ked sa zacne splacat uver..buduci rok. Som si isty, ze potom aj nizsie prevadzkove naklady 9,5m vozidiel oproti 12m vozidlam zacnu byt zaujimave..
Inak, zaujimave, donedavna 12m vozy na linkach 10,19,36,54 atd takmer nik neriesil, ale 9,5m miesto 12m su zrazu problem..
Luxus je už vôbec to, ako sa kupovali nové vozy. Pokiaľ predávame kĺbové vozy po 20000 €, tak riešiť to, že sa ušetrí niečo vypravením o 2,5 m vozu menej, sa mi zdá dosť malicherné.
Cestujem denne spojmi o 6:43, 7:13 z Opátskeho, hovorím z vlastne skúsenosti. Stáva sa (nie každý deň), že už z Opátskeho vychádza autobus plne obsadený sediacimi cestujúcimi. Na Južnom nábreží niekto popristupuje, niekto povystupuje a na NO sa už slušne zaplní. Samozrejme, ak ide pred 31čkou 10ka (D1009), ľudia nastúpia skor do 10ky, avšak niekedy sa to presne vymení. SOSA je pravda, ráno sa to tam v smere do Myslavy vyprázdni a prevažujú sediaci cestujúci. Poobede by som ani nepovedal, v smere mesto je vačší počet stojacich cestujúcich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Author
Inak, zaujimave, donedavna 12m vozy na linkach 10,19,36,54 atd takmer nik neriesil, ale 9,5m miesto 12m su zrazu problem..