Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Noo tak ja musím bohužiaľ zkrstiť vodiča 4726ky na 72 čo išiel o cca 17:20 z Nám. Osloboditeľov. Ten mal hrozne ťažkú nohu a motor dostal zabrť si myslim viac, ako je zdravé. Sú to nové autobusy a vodiči trolejbusov by mali byť podľa mňa aj školení asi, ako jazdiť na nich, veď autobus má prevodovku. Motor šiel riadne do otáčok. Ale čosi sa už deje, lebo po ceste práve z námestia som videl autoškolu na SOR-ke 4706. Škoda by bola tieto autobusy takto ničiť. Ja ale verím že ten vodič dostane rozum a bude jazdiť normálne.
Reply on: TA #73437:
Ano , to je princíp Automatickej . Mne sa však zdá , že SOR fúka presne nastavenú teplotu a teda sa interiér nikdy nevychladí , neviem či vodičov dostatočne oboznámili s fungovaním klimatizácie ?!
Reply on: S499.1023 #73435:
O čom konkrétne?
Pod pojmom automatická klimatizácia sa chápe to, že si nastavíš teplotu, akú chceš dosiahnuť a klimatizácia to zariadi. Nie, že vonku je 30° C, dnu chcem mať 20° C, tak si nastavím teplotu na 15° C, aby som sa dostal niekde medzi, ako to tu niekto uvádza. Nehovoriac o energetických nárokoch oboch typov klimatizácie.
Reply on: Sheep221 #73410:
Je na to pomerne zložitý vzorec, takto jednoduché to nie je. Alebo budeš pri 35 stupňoch vonku klimatizovať na 28-30 vnútri?
Reply on: TA #73417:
Čo keby si prestal rozprávať o veciach, o ktorých evidentne nemáš ani šajnu?
Reply on: tbus #73432:
Potom som dostal info, ze jeden je aj pri mestskom urade, akurat ten pozna tak zopar ludi a vacsina iducich na zastavku si ho nevsimne.
Reply on: Peter55 #73431:
v prvom rade by ten oznam mal byt na kazdej zastavke, a velkymi pismenami pripomenute ze do vozidla treba nastupit uz s prijatym sms listkom, v autobuse je to uz prd platne
Reply on: monoblok #73427:
vsetky si este nevyuzil, automat by mal byt este na Moskovskej ?
Reply on: Base #73430:
Vo všetkych autobusov okrem 120 SORov ktore tvoria momentalne väčšinu vypravy ?
Reply on: monoblok #73427:
Nálepky o SMS lístkoch sú na kabínach vodiča snáď na všetkých vozidlách okrem nových autobusov SOR... Ináč, číslo je 1166, tak si ho môžeš uložiť... ?
Reply on: TA #73428:
Stavebné úrady majú nejako podelené "kompetencie". Netuším na základe čoho. Mesto Košice nesmie vydávať povolenie samo sebe, takže raz mu vydal povolenie stavebný úrad na KSK a potom ten v Čani. Podobne sa postupovalo aj pri €HMK.
Reply on: veteran #73418:
Čo má obec Čaňa spoločné s týmto dielom, že musela vydávať stavebné povolenia (2.1c – 1. a 2. bod)?
Tak sm dnes potreboval sluzby DPMK. Najprv som si chcel dobit kartu na KVP, samozrejme vecna cedulka pridem o 15 minut, samozrejme automat zo zastavky miestny urad nikde, tak skusim kupit listok z karty, ved kredit tam este mam na jednu cestu. Samozrejme, ked mam na karte 0,44, nekupim ani zlavneny listok, kedze som si zlavu este nebol nahrat, nic hladam cislo na sms listok, nikde ziadna zmienka, skusam kupit u vodica, odmieta mi vydat z 5 eurovky. Tak som siel zvysok peso. Vyuzil som vsetky moznosti, no listok si proste v Kosiciach kupit je nadludska sila, toboz vybavit zlavu na jazdenie.?
Hehe, tak v Budapešti práve beží projekt, cez ktorý zrekonštruujú cca 30 km tratí. Stáť ich to bude 44,44 mld. forintov, čo je cca 143 mil. €. Vychádza to na približne 5 mil. € na kilometer trate.

My zrekonštruujeme 2,8 km tratí + obratiská v dĺžke cca 230 a 600 m za 33,28 mil. €. Na kilometer vychádza náklad 9,24 mil. €.

V Budapešti už čosi robili minulý rok, aktuálne je rozkopaná celá Hungária körút (linka 1). Výluku si naplánovali na prázdniny, na jednom úseku je už dokonca hotový aj spodok, aj zvršok. Inde už betónujú základy nových zastávok. A nerobí sa len na tejto ulici a tejto linke... Apropo, zastávky. Žiadne social-edition betónové ostrovčeky s jedným smiešnym JCDecaux prístreškom. V Pešti bude čosi také: http://abload.de/img/beznzvu-3qpspb.jpg Výluky také, že CP sa neoplatí študovať ani v nedeľu, lebo večne čosi ide. Jedinou nevýhodou je, že hlavnú výlukovú linku zabezpečujú len vysokopodlažné vozy (väčšinou Ikarus 280.49).

My dúfame, že snáď ešte tento mesiac sa začne konečne niečo reálne robiť.

?

+ nejaké corpus delicti: http://www.bkk.hu/fejleszteseink/1-es-es-3-as-villamos-fejlesztese/
Reply on: Yogi616 #73424:
,,,, a niektore veci sa robia rovno za "pochodu" počas výluk .. preto to niekedy tak aj vyzera - že "všetko nadväzuje na všetko" ako švajčiarske hodinky ? ?
Reply on: Adamcool #73423:
Mne to hovoriť nemusíš, ale niektoré veci sa robia až tesne pred začatím výluky.
Reply on: Yogi616 #73421:
Trochu uvažovania mi dá výsledok asi taký, že DPMK veľmi dobre vie čo to obnáša, takže mali dosť času naplánovať výluku.

Veteran: Vďaka 🙂
Reply on: Adamcool #73419:
Na základe zmluvy je zhotoviteľ povinný začať práce na diele dňom nasledujúcim po dni nadobudnutia platnosti zmluvy, t. j. 9.7.2014. To ale neznamená, že v stredu prestanú po Kuzmányho chodiť električky a že tam nabehnú bagre.
Reply on: Adamcool #73419:
Zase, trochu uvažovania by ti nezaškodilo. Či si myslíš, že DPMK sa pripraví na výluku cez noc?
No hurá, výluky môžu začať.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.