Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2TheMHDmarek3 #73977:
vozov je dosť, radšej nech jazdia niekde inde, ako by mali u nás stáť na dvore a ako dispozičné lietať z ruky do ruky, pri takom štýle by boli zasa viac na poruche ako v prevádzke...
Reply on: 2TheMHDmarek3 #73977:
Tie autobusy majú svoje roky. Na dvore stoja nezaradené nové klbové autobusy. Opakujem NOVÉ autobusy. Čiže tieto staré si máme nechať? Ekonomická logika. Starý vyradím a nahradím novým, nie?
A nie, netreba ich do zálohy, autobusov je tu nadbytok.
Reply on: Mino221 #73976:
Čiže necháme si ich tu na dvore kvôli interiéru? To si tým chcel povedať?
Reply on: Mino221 #73971:
Povodne som to myslel tak ze JEDEN spoj, nie niekolko ako si viaceri myslia, by zacinal na Heringesi, namiesto Lingova, teda zmenila by sa len prva zastavka, nasledne by siel cez furcu ako doteraz.

Nasledne som navrh upravil, vytvorila by sa nova okruzna linka 5XL ktora by mala trasu Heringes>Lingov>Furca>Palackeho>NO>Heringes.

Vtedy by sa mohli obmedzit niektore linky ktore idu danymi zastavkami, teda by zacinali, resp. koncili skor/neskor.

Je to len navrh, ide v nom hlavne o tom, ze by sa pridala len JEDINA zastavka, prakticky by sa nerusili ZIADNE spoje/zastavky, nepribudli by kilometre, kedze 20ka by na Heringes nezachadzala, vyrovnali by sa, dalsia vyhoda okruznej linky je ze by nemusela odpocovat na Secovsku vlavo, co bol aj pri 20ke problem - az taky, ze to zrusili.

Ako tu citam, planuje sa midi bus Heringes>NO a mozno spat, toto navysi kilometre, je to dalsia linka navyse, bude musiet zatacat na Secovsku vlavo, dalsi potrebny sofer ktoreho treba platit, tu vidim same nevyhody.
Reply on: tbus #73969:
OK, povedzme ze to nie je daleko, ako ale riesit opacny smer, ako by na odpocivadlo odbocovali linky v opacnom smere?
Reply on: veteran #73970:
A čo by sa stalo, keby vedenie namiesto tých autobusov odpredalo seba? ? Neverím, že im netreba vozy do zálohy ?
Reply on: Yogi616 #73975:
Áno ? myslím to tak že interiérové riešenie bolo super a ráno na L10 to bol ideálny autobus....je pravda takmer stále bol odstavený ale interiér mu môže SOR závidieť
Reply on: Mino221 #73972:
Myslíš tie, ktoré takmer viac stáli ako jazdili?
7105: 4705 ?
Reply on: veteran #73970:
Bravó blázni, bravó ? najlepšie busy odchádzajú ? ?
Reply on: Dead #73964:
Neviem či to chápem správne ale ty chceš kvôli Heringešu či KNV zobrať L55 z KVP, Terasy, Severu a Džungle a L15 z Juhu a Železníkov??
Reply on: Dead #73968:
nie je to vôbec ďaleko, je to porovnateľná vzdialenosť , na niektorých sídliskach je vzdialenosť k najbližšej zastávke niekedy aj dvakrát dlhšia ako z najvzdialenejšej časti heringeša ku odpočívadlu
Reply on: 5 #73967:
Nemyslim ze je to dobre riesenie, je to daleko, treba na to investiciu a co cesta z NO, tam si neviem predstavit aby zachadzali spoje. Vazne ta okruzna linka mi pride ako najlepsie riesenie. Ked uz investovat, tak spravit cestu Heringes>KNV, je to tam kusok, dalej by isiel bus opacne v KNV a zacinal by na Sv. Ladislava hore, len potom je tam opat problem ako rychlo prejst na Secovsku... Tak ale ked sa ta medzera medzi KNV a Heringesom casom zastavia, mozno taka cesta bude.
Z Heringešu treba postaviť jeden chodník s lávkou k bývalej zastávke Odpočívadlo, no a budú mať takú istú pešiu dostupnosť k MHD ako väčšina Furče... "Heringeš, rázcestie... zastávka je na znamenie" a k dispozícii všetky Sečovskou prechádzajúce linky. Len to by investora lokality muselo napadnúť, že aj nejaký peší chodník do civilizácie by sa panorámčanom zišiel...
Reply on: Dispecer #73951:
Vypravenie viac kapacitného vozidla je posilnenie kapacity len naoko. Oveľa užitočnejšie pre cestujúcich je skrátenie intervalu.
Reply on: Yogi616 #73963:
17-ka bola len jednym z navrhov, ak by zacala skor, nemusela by meskat, na Lingov by ani nesla, takze pocet zastavok by sa zachoval, ale nechajme to tak.

To spojenie NO-Heringes - ak sa nema navysovat pocet km a spojov, niekto to odnesie a myslim ze je plytvanie kvoli Heringesu davat extra linku, navyse ak bude zabocovat vlavo na Secovsku, ti sa nacakaju - prip. ju budu pustat linky 20 a 15, takze zdrzovat sa budu dalsie busy.

Ta okruzna 5XL Heringes>Lingov>Furca>Palackeho>NO>Heringes by bolo myslim najlepsie riesenie, za Furcou by mohla vynechat vacsinu zastavok az po Palackeho, niektore by mohli zostat na znamenie, ako som pisal, mohli by sa obmedzit, skratit linky 15-NO>Furca, 55-Lingov>Furca>Kalinovska, kde by isla prave linka 5XL Heringes, takze ziadne navysenie spojov ani kilometrov.

Preco dalsiu linku, ked staci niektore pozmenit a pridat len jednu zastavku? Navyse ak je smer Heringes>NO problematicky. 5XL by sa dostala na NO mozno o 5 min. neskor, ked zoberieme do uvahy zdrzanie pri vychode z Heringesa.
Reply on: Dead #73961:
A načo je Heringešu toľko spojov? Blbosť. A ťahať tam 17ku? Veru, to je veľmi krátka linka, ešte jej pridáme. Aby vozidlá nechodili od Prešovskej (špička ráno), Palackého s meškaním, ale aby ho rovno nabrali už na Lingove. Fakt super.
Tak isto je podľa mňa blbosť, že sa intervaly zhoršia, ak sa zavedie linka NO-Heringeš.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.