No tie miesta su problem..je ich tam na moj vkus vela (to je ta vyhoda pri SU18 na 10-ke pretože sa tam zmesti viac ludi)...zvykol som si aj ja na nich ale mne sa viac paci SU celkovo
Nie ? ale pokial si pamatam tak teraz jazdili..chyba bola kupit SOR-y namiesto napr. Solarisov ale tak no co uz...myslim tym to ze je skoda odpredavat dobre autobusy ked jazdia (keby nejazdili nech si ich bere aj cert)
Len technická poznámka... Základne imanie DPMK je vo výške 33 190 €. Zadlženosť podniku sa neporovnáva k základnému imaniu, ale vypočítava sa ako podiel cudzích zdrojov na krytí celkového majetku. Podľa výročnej správy za rok 2013 to bolo 90,79%.
Mal som na mysli ten stav, clovek nastupi do T3 u nas a caka ho nemile prekvapenie, hrdza, zazrata spina. V BA sa vzdy bojim o svoj zivot pri ich rozchode. Oproti prazskym ci brnenskym podstatny rozdiel v T3
Tak ono zivotnost jedneho vozidla je kolko 8-10 rokov? Je logicke, ze ked sa uz priblizili tomuto veku, tak ich nevyradili, ale predali. Hlavne ked sa mohlo jednat o poruchovejsie vozy ci uz nepotrebne kvoli nakupu novych. Trebars aj Praha predava T3, ale su v podstatne lepsom stave ako nase.
A ešte by som ťa poprosil. Ak vieš o "vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky", tak napíš sťažnosť na podnik, nie je problém to overiť. ?
Spoje sa kontrolujú často, no vyberá sa náhodne, resp. na nejaký podnet.
Tak myslim, ze to mozeme dalej napisat do knihy absurdnosti a anomalii v DPMK. Pridam sem vyber:
-srotovanie novych suprav T3
-neustale a nezmyselne precislovanie vozov
-vybudovanie trolejbusov a trate, aby sme ich mohli o 20 rokov zase zrusit
-stav trati silne pripomina Balkan
-stav elektriciek je taky, ze snad vsetky jazdia uz od 60tych rokov.
-podnik ma zadlzenie 100% zakladneho imania
-nakupi sa 120 rozmetacov hnoja s klimatizaciou, no v podniku nikoho nenapadne, aby zaskolili vodicov, ako ich pouzivat a zamykat okna, kedze ovcania nevedia pouzivat klimatizaciu.
-predavame najlepsie autobusy, ktore jazdia spolahlivo v Berline ci Varsave, aby sme sa mohli vozit kostitrasmi alias rozmetacmi hnoja spriatelenych tunelarov z J&T
-bezne vynechavanie spojov a vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky.
-bezdovodna vymena kariet, oznamena nahle, takze clovek s novou predlzenou kartou si moze zaplatit 7 eur za novu.
...
Osobne pracovat v DPMK, hanbim sa jak pes za takuto firmu. Ako Kosican sa za nu uz hanbim teraz.☠
neviem či ideálny, v SOR-e je aspoň kde sa chytiť po stojačky (toto je v Solarise niekedy dosť problém), má viac miest na sedenie, viac dverí, lepšie vetranie (klímu), mne sa NB18 vidia veľmi podarené, odhliadnuc od toho akým spôsobom sa nakupovali s nimi nemám ako cestujúci žiaden problém ?
Keby ma niekto teraz hľadal, liečim sa v nemocnici z ťažkých psychických depresií☠. Ujma na mojom zdraví samozrejme bude vymáhaná od DPMK a.s. a od "Posla dobrých správ" - Slovenskej poš..., pardon, "veteran -a"?
Nebol veľký. Toľko klbákov tu vedenie chcelo kvôli... ? Vlastne počkať, veď oni trolejbusy nikdy rušiť nechceli, oni sa poctivo zapájajú do každej výzvy o získanie eurofondov na rozvoj trolejbusovej dopravy.
A tým, že by stáli na dvore by sa nič nemenilo, platiť poistku treba rovnako. Proste toto je logické riešenie momentálneho stavu.
To, že sa kúpilo zbytočne veľa klbákov je už druhá vec.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus