Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #74008:
Dozorná rada jak sviňa.To, že primátor kde, čo nevedel sa ešte dá pochopiť, ale toto...S křížkem po funuse. Už po prvom odmietnutí eurofondov na trolejbusy mali byť odvolaní
Reply on: Tatranka #74007:
On sa obhajuje, že ešte len teraz sa o niektorých veciach dozvedel. Čo čakal, že sa mu dotyčný príde osobne priznať? ?
Pán poslanec sa nas...al...?

Dobré ráno,

dôvody môjho návrhu na odvolanie ste vlastne odobril. Mohol som dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Len uvedomil som si, že hlavným výkonným článkom podniku a plne zodpovedným za neporiadok v podniku poberajúcu krásny plat je práve generálny riaditeľ a nie predseda predstavenstva, ktorý sa v Košiciach nachádza možno raz za mesiac . Podobné to je aj s ostatnými členmi predtavenstva. Pán Gold je ekonomickým riaditeľom v SBD I. a zúčastňuje sa tiež zvolaných predtavenstiev raz za čas. Trvám za to, že za neporiadok priamo v podniku je plne zodpovedný generálny riaditeľ. Ďalej som sa chcel vyhnúť verejnému názoru, že konám populisticky a chcem dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Rozhoduje mestské zastupiteľstvo a moje konanie musí byť smerované aj na priechodnosť navrhnutého uznesenia pri hlasovaní poslancov. V súčasnosti som dokumenty ( môj list, správu hlavnej kontrolórky mesta Košice, uznesenie polície) zaslal všetkým poslancom mestského zastupiteľstva v Košiciach, vedeniu mesta Košice, hlavnej kontrolórke mesta Košice, právnemu oddeleniu MMK, vedeniu DPMK, a.s. Čiže zachoval som sa seriózne. Toľko na vysvetlenie, že prečo ide môj návrh na odvolanie len generálneho riaditeľa a podpredsedu predstavenstva DPMK, a.s. List a jeho znenie, ktorý obdržali všetci poslanci mesta Košice zavesím na svoj facebook.

S pozdravom

Ing. Miloš Ihnát

Dosť pozde...
?
Reply on: TA #74005:
No hej, ale idú Vianoce a PR oddelenie nemá na darčeky a lyžovačku...?
Reply on: Yogi616 #73981:
Logika je nekúpiť nový, ak tu máme funkčný autobus. Odpredaj používaného autobusu za zlomok ceny nového je ekonomický nezmysel.
Reply on: Mino221 #74003:
Mne sa nepaci, ze niektore miesta su tam ako preliezky, prilis vela dveri a ovela vyssia nutnost stale niekoho pustat, aby mohol vystupit. Vela sa tam hrozne trasie a to su busy nove, pri serpentynach navyse divne pukaju, neviem co su to za zvuky. A trebars na kozenkovych sedadlach pravidelne skoro vyletim zo sedadla, ale to bude asi skor tym potahom. Kazdopadne radsej uz rozhrkany Citelis ako SOR.
Reply on: tbus #73987:
No tie miesta su problem..je ich tam na moj vkus vela (to je ta vyhoda pri SU18 na 10-ke pretože sa tam zmesti viac ludi)...zvykol som si aj ja na nich ale mne sa viac paci SU celkovo
Reply on: Dispecer #74000:
Akurat tie nase by este pojazdili a pozsluzili, tie SORy budu za 3-4 vrzgat a hucat, ze sa nimi clovek bude bat jazdit jak teraz v trolejoch.
Reply on: Yogi616 #73980:
Nie ? ale pokial si pamatam tak teraz jazdili..chyba bola kupit SOR-y namiesto napr. Solarisov ale tak no co uz...myslim tym to ze je skoda odpredavat dobre autobusy ked jazdia (keby nejazdili nech si ich bere aj cert)
Reply on: monoblok #73998:
Vidíš, teraz akurát sa to deje - pri Solarisoch... (I keď marí sa mi, že ich životnosť siaha k 12 rokom, ale nie som si istý.)
Reply on: monoblok #73988:
Len technická poznámka... Základne imanie DPMK je vo výške 33 190 €. Zadlženosť podniku sa neporovnáva k základnému imaniu, ale vypočítava sa ako podiel cudzích zdrojov na krytí celkového majetku. Podľa výročnej správy za rok 2013 to bolo 90,79%.
Reply on: Dispecer #73995:
Mal som na mysli tie varsavske, u nas nehrozi, zeby sme menili autobusy v odporucanom case od vyrobcu ?
Reply on: Peter55 #73996:
Mal som na mysli ten stav, clovek nastupi do T3 u nas a caka ho nemile prekvapenie, hrdza, zazrata spina. V BA sa vzdy bojim o svoj zivot pri ich rozchode. Oproti prazskym ci brnenskym podstatny rozdiel v T3
Reply on: monoblok #73988:
Všetky električky určite nejazdia od 60. rokov ? Všetky KT8 a T6 su z druhej polovice 80. a začiatku 90. rokov.
Reply on: monoblok #73992:
3901 - 3903 sú r. v. 2005...
Reply on: Yogi616 #73985:
Ale veď sa zo začiatku počítalo so zrušením TD, alebo sa mýlim?
Reply on: Yogi616 #73991:
Az sa mi to najblizsie prihodi, napisem.
Reply on: Dispecer #73990:
Tak ono zivotnost jedneho vozidla je kolko 8-10 rokov? Je logicke, ze ked sa uz priblizili tomuto veku, tak ich nevyradili, ale predali. Hlavne ked sa mohlo jednat o poruchovejsie vozy ci uz nepotrebne kvoli nakupu novych. Trebars aj Praha predava T3, ale su v podstatne lepsom stave ako nase.
Reply on: monoblok #73988:
A ešte by som ťa poprosil. Ak vieš o "vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky", tak napíš sťažnosť na podnik, nie je problém to overiť. ?
Spoje sa kontrolujú často, no vyberá sa náhodne, resp. na nejaký podnet.
Reply on: monoblok #73988:
Prvé dva body súviseli s vtedajším režimom... Neťahal by som sem ich.

Mimochodom, Varšava už predávala nejaké Solarisy, skončili niekde v Litve, či Lotyšsku... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.