Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #73537:
Terajší komplex ?
sandokan=bývalý triplex
?
Reply on: sandokan #73535:
Tak potom sorry... Ak si ten príspevok len prepísal od iného autora z inej diskusie, tak jeho autorom bol určite tu dobre známy Triplex
Reply on: myslavcan #73534:
to je kto ten triplex? ❓ ako nechapem, ale dobre.. ako vidim zrejme to tropicke slnko par ludom pripieklo mozgovu koru viac ako treba.. ? som tu novy, ale zrejme mi nieco uslo.. ? ja som len prepisal jeden koment pod clankom sice ludovo napisany, no s ktorym sa plne stotoznujem ,takze tak..to len pre vysvetlenie
Reply on: sandokan #73533:
Milý triplex, vitaj späť!!! Bolo nám za tebou clivo... ❤
Nech sa paaaaci, tu su tie uzasne "spickove" elektricky, hanba hanba a zase len HANBA!!!! Ked citam, tie dristy a dovody preco sa nenakupili KLIMATIZOVANE sa mi chce plakat.....hlavne nech ludia s prepacenim zdochnu v 40tkach v teplotach ako prasata vo vagonoch spotene..... http://www.kosice.estranky.sk/clanky/fotoalbumy/rozne/nova-klbova-elektricka-vario-lf2-.html Bravo vážený magistrát! Hlavne že lacno, kvalita je ľahostajná, veď panstvo sa mhd tak či tak nevozí, nie? ?
Reply on: marek_41 #73531:
dosť to pripomína Košické trate ☺
Reply on: 2TheMHDmarek2 #73527:
Nemožu kupic bo nemaju klimatizaciju...?
Reply on: veteran #73525:
T 334.0 má trojnápravový pojazd, tam je pes zakopaný ?
Reply on: tom393 #73526:
Mohli by kúpiť min. dve KT8 (jedna na náhradné diely, druhá do premávky (aj) po rekonštrukcii na RN2 ?
Miškolc odpredáva SGP E1 a KTčka s nákupom 26T...ale vraj jedno KT a jednu SGP E1 si chcú nechať ako historičáky.

http://www.mvkzrt.hu/forgalmi-hirek/www-mvkzrt-hu/1727/
Reply on: Tatranka #73523:
A T 334ka má aký rázvor? Kdesi som vyčítal, že 4,2 m. Chceli to nakúpiť ako údržbové vozy na RD, no nakoniec od toho upustili, lebo to údajne perešský nadjazd nezvládne a potrebuj to Rmin = 100 m.
Pajtášova M131 z Hanisky sice prešla cez perešský most, ale len tak tak, bez problémov to nebolo. Čakal že kedy vykolají. hovoril som s ním o tom. A celé to zdochlo na križovatke na Moldavskej ďalej už to nešlo. Motorák mal jazdiť v rámci akéhosi májového juchuchú v uliciach mesta a na Hlavnej ako atrakcia.
Po meste bežne "rajtovali" vagóny Ztr a Vtr ČSD s rozvorom 6 m, to je doložené fotkami. Spomínajú sa aj "mohutné" vozne DRG (zjavne teda ide o tzv. jednotné typy z 30. - 40. rokov) v časoch okupácie,otázka ostáva aké konkrétne, tam bolo viac typov rozvoru náprav. Dačo sa mi marí, že som videl aj foto Zdv ČSD, rozvor 7 m alebo aj 9 m! A určite v meste sa jazdilo aj po menších polomeroch ako na Perešskom moste.
Cez Pereš prešiel bez problémov M 131.1 s rozvorom 6,5 m, podbíjačky majú počítam aj väčší. Predpokladám, že montážny vozeň bol stále ten z roku 1913-14 postavený na platforme vozňa pôvodom z Košicko- Bohumínskej železnice.
Reply on: veteran #73520:
Vlečkové napojenie by malo byť v majetku US Steelu asi vrátane výhybky...Možno tam je pes zakopaný?
Reply on: veteran #73520:
Táto vlečka mala ešte jedno využitie, ako odstavná kolaj pre lokomotivu a pracovný vlak pre údržbu rýchlodráhy. Predtým než boli zhotovené asfaltované nájazdy pre montážne automobily s kolaj.podvozkom bola pri výlukách používaná súprava z lokomotivy T212 (T211?) krytých vozov pre materiál a náradie a vozov pre opravu trakč.vedenia. Samotná lokomotiva tam bola odstavená dlhé roky. Dokonca niektoré údaje uvádzajú, že bola majetkom DPMK. Neviem kde skončila.
Zaujímavosťou bol aj železničný plošinový vagon s nástavbou pre opravu trakč.vedenia. Ten dlhé roky bol odstavený vo vozovni. Ešte v 90-tych rokoch , jeho osud mi nie je známy. (zaujímavé je, ako mohli tento voz s velkým rozvorom prepraviť cez perešský viadukt).
Reply on: Dispecer #73518:
Zaujímavé je, že vlečka zostala počas rekonštrukcie na prelome 80. a 90. rokov nedotknutá. Doteraz je možné vo výhybke na Hydrostave nájsť koľaje s označením VŽKG 61 (Vítkovické železárny Klementa Gottwalda, rok výroby 1961).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.