Cez vikend jazdia solo vozy vsade okrem linky 9, naco by teda Konovi bolo 40 kusov 15T teda fakt netusim, ak by nemali kde jazdit. Vozit cez vikendy na linke 2 vysokopodlazne T6ky a velkokapacitne nechat vo vozovni, alebo vozit v nizkopodlaznej vzduch?
O tom, ako sa použijú Efondy nerozhoduješ ty, ani ja.Vidíš,ako to vyzerá s EHMK 2013?Pokiaľ o odborných veciach budú rozhodovať politicky nominovaní diletanti,tak sa DPMK zo sračiek nevyhrabe a to platí pre všetko našom meste.Až bude v politike tvoja generácia,tak snáď to už bude o dačo lepšie.
Áno,máš pravdu je šanca vyzdvihnúť ED na vyššiu úroveň,ale ako poznám miestne pomery,tak asi skončíme fakt pri 40tich Váriách/jediné čo mi na nich vadí je málo sedačiek/ alebo to skončí nejakým škandálom.
A spisovať petíciu za Škoda ForCity a pod. je naivná predstava.Drvivá väčšina obyvateľov ani nevie,čo to je a pokiaľ sa robí výberové konanie,tak sa má vyberať z ponúk,ktoré prídu.Pri tomto objeme peňazí jednoducho nemôžeš vybrať dodávateľa,ako sa ti zachce/jedine pri zadaní tendra účelovo napasovať požiadavky na konkrétnu firmu.../
Ďalšia otázka je,či teraz vôbec potrebujeme takéto kapacitné vozidlá.
Takže,kto sa smeje naposledy,ten sa smeje nalepšie,ale nakoniec môžeme aj všetci plakať nad tým,ako to nakoniec dopadne. ?
Alebo len zasypú svetlohnedým štrkom, ako je dobrým zvykom v KE v poslednej dobe. Naposledy som tento systém "opravy" ciest videl ešte za Husáka. Takže veselo napredujme ďalej...
vdaka patri 381+383 za priamu a korektnu odpoved na urovni, vam ktori sa ironicky smejete odkazujem len jedno- kto sa smeje naposledy ten sa smeje najlepsie.. len aby ste este neboli prekvapeni vy nakoniec ako to cele dopadne .. jo, mozno som snilko a idealista, ale este stale verim v zdravy rozum ze sa v tejto krajine najde a ze sa pre mesto spravi co sa maximalne da a ze sa nalozi konecne rozumne s eurofondami ako sa patri na patricnej urovni..a ze tazko ziskane peniaze z EU pojdu na ten ucel na ktory maju ist ,je tu historicka sanca dat konecne dokopy elektrickovu dopravu v Kosiciach a vyzdvihnut ju na dostojnu uroven po dlhych rokoch cakania,tak to neposerme..!
Niečo treba odložiť aj na ďalšie programovacie obdobie... ? Každopádne, som zvedavý, ako bude vyzerať pre električky rok 2014 a 2015, lebo vidím to tak, že veľmi si nezajazdia, ak sa tie dve modernizácie stretnú v jednom čase...
Rekonštrukcia Staničného námestia bez obratiska? To ako budú prepojené trate ŽSR a DPMK? Tipujem, že nijako, prípadne zasa nejakým supermegaukrajinskorumunskokošickým zlepšovákom... Komenského - NMMM len oblúky? To ako oblúky v obratisku alebo na trati? Jedno odbočenie? To, že zastávky sú rozmiestnené v takých vzdialenostiach v akých boli, keď tá trať viedla v podstate cez pustatinu a polia stále nikomu nevadí ako vidím.
Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?
110mat110