Reply on: Kona #67856:
..ked sa tak nad tym celym zamyslam je to akosi nahlavu postavene..nemalo by byt poradie take ze najprv by mala ist vymena kolajnic a potom kupovat nove briky? a oni chcu postupovat presne naopak jak u tatarov.. ta ked chcem kupovat nove briky ta musim mat najprv nove kolajnice a ne capnut ich na tie vyjazdene ,to nech radsej ziadne briky nekupuju bo aj tie prerobene burizony- varia sa na nich znicia..,ta trochu logiky do toho, ved to vie a vidi aj 5 rocne decko ze to je na hlavu cele toto, preboha ziveho..
Kona
Na nové trolejbusy, maximálne do roku 2014 zabudni ? . DP ich zatiaľ ani nezruší a ani sa nechystá kúpiť nové, keďže sú pre nich "veľmi nákladné". Bola možnosť čerpať na ne eurofondy ale DP nezobral financie na trolejbusy a tak je už dávno všetko rozdelené a DP "si vzal" približne 70 miliónov Eur na nákup 40-tich úplne nových električiek. Ja osobne som písal DP, aby sa pokúsil o rekonštrukcie a modernizácie, ale vraj im EÚ nedovoľuje modernizovať ani rekonštruovať staré vozidlá za tieto eurofondy. DP sám nevie prečo je to tak. DP teraz rokuje s bankami o možnosti zobrať si úver na nákup autobusov, ale podľa mňa úver len uškodí DP. A pre Škody 15T ForCity nemáme vhodné trate. Mohli by sa kúpiť, ale dám ruku do ohňa, že do pol roka budú rozhegané príp. až na zahodenie. Do našich podmienok sa hodí iba Vario LF, prípadne nejaké novostavby v štýle ČKD (T3R.PLF, T3R.PV...)