Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 747 #67337:
To už si sa viezol v Japonskej Kinki Sario-Toshiba alebo tak,nejak ?
Naše "Káhiry" tam mali krátky a krušný život...Hlavne tie,čo cca po dvoch rokoch zhoreli vo vozovni Port Said ?
Reply on: tom393 #67336:
V roku 2000 som sa ešte v Káhire električkou viezol, ale takto teda nevyzerala...
Reply on: Sheep221 #67335:
už dobrých 30 rokov nejazdia...ale vyzerá to perfektne ? ? ?
Reply on: Tatranka #67334:
Ta brika aj jazdila? Ci to je skanzen ?
Reply on: Dispecer #67317:
Hromadinel dopravos de a de Košicos 2053 ? ? ?
http://transphoto.ru/photo/457863/
Reply on: Sheep221 #67332:
Lenže tí trkvaslíci na magoriáte zabúdajú na takú maličkosť, že cestnú sieť v meste máme ešte od čias komančov, keď sa predpokladal jeden osobný automobil na sto obyvateľov. Teoreticky by stačilo, keby obyvatelia len jedného sídliska si povedali (napr. v pondelok), že prdia na MHD a idú ráno autami do mesta...a páni na magoriáte by si kládli otázku: "Soudruzi, jak je to možné??"
Ano mate pravdu tymi ludmi som myslel vedenie, nie radovych zamestnancov a taktiez viem ze mesto problemy ignorovalo. Zrejme sa nato divaju tak ze, sak co auta su lacne tak si cetujuci ktorym vypadavaju spoje kupia auta a bude pokoj.
Za situáciu môže plne mesto ,ako majiťeľ Dpmk ,tu je finančný problém určite problému nepomáha rôznorodosť autobusov ,toľko druhov autobusov hovorí za všetko viete koľko stojí jeden katalyzátor? alebo pneumatiky ?a to sú elementárne náhradné diely pre ktoré sú odstavené vozidlá , vyhlásiť nie je problém problém je zaplaťiť, dúfam že to dá pochopiť a že v tom nemajú prsty zamestnanci , mesto si myslí že keď sa zbaví dopravy tak ušetrí prostriedky ,ale to sa bude len nabaľovať a dokedy to tak bude? to nevie nikto ?
Reply on: Sheep221 #67329:
Nie, za to nemôžu ľudia v podniku, bežní pracovníci len pracujú a stredný manažment drží tento podnik celé roky na nohách svojim čarovaním a snahou, aby všetko fungovalo. ZOdpovedné je za to vedenia a.s., ktoré sa mení každú chvíľu, stále príde nové, staré odíde, zodpovednosť žiadna. DP Prešov má jedného riaditeľa už xx rokov, trend sa drží a podnik sa v rámci možností posúva ďalej a rozvíja. Ronako zodpovedné je Mesto Košice za to, v akom stave je DPMK.
Prečo nie sú ND? Lebo nebola vyhlásená súťaž. Kto ju má vyhlásiť? Referent? Vedúci? Nie.
Reply on: tbus #67328:
Za situaciu v podniku nemoze nik iny len on sam = len ludia co su v nom, jasne ze zato nemozu dielne a vodici atd, ale aj tak. Dopravny podnik sa rozkradal zvnutra, zadlzoval pre somariny, vobec sa nemyslelo na buducnost, na mozne zvysovanie cien, na postupne obnovovanie vozoveho parku.
Sak sa staci pozriet do susedneho ceska, a to nehovorim teraz o prahe. Vsade inde je ten rozvoj podstatne lepsi, preco u nas nie? Preco Presov, Zilina a dalsie mensie mesta uz davno predbehli Kosice v rozvoji dopravy? U nas sa za cele roky nerobilo v podstate nic, jedine nieco co ozaj stoji za zmienku v rozvoji MHD je 1 nova elektricka. 8 rekonstruovanych, zrekonstruovany usek pri starej sportovej a na juznej triede a nahradenie ikarusov citelismi. Situacia je taka aka je vlastnou vinou podniku a nema sa riesit lusknutim prsta, ale mali cas sa pripravit, pretoze toto trvalo cele roky, nie den ci tyzden. A to bude este horsie kedze rozoberanie odstavenych a defakto novych vozidiel na ND, je vobec neriesenim sucasneho problemu iba jeho prehlbovanim a oddialovanim. Cize som si isty ze sa na veci kasle a nic sa nerobi dlhodobo, tiez sa o MHD zaujimas uz nejaky patek tak ti nemusim vysvetlovat ze ako to funguje.
Reply on: Sheep221 #67327:
Odkial si si taky isty ze sa na veci kasle a ze vela ludi nic nerobi? Niektore veci sa nedaju vyriesit lusknutim prsta, najma v takom podniku, kde pomaly dochadzaju peniaze a napriek tomu treba kazdy den vypravit taku istu vypravu ako dnes...
Reply on: KVKV #67312:
tam je vela ludi ktory beru plat zato co NErobia, otazne je ale aj tak, preco su dlhodobo odstavene, aj keby trebalo dodatocne objednavat ND alebo nieco podobne, stale preslo dost casu aby boli znova v prevadzke, cize je obdivuhodne sa takto vykaslat na veci no... ?
Reply on: Davidoshmhd #67325:
Fajn, takže som to správne pochopil.
Reply on: rpopo #67324:
"....no netreba zabúdať, že trolejbusy chodia na Furču relativne obsadene, a z toho, čo som videl včera môžem z kľudným svedomím povedať, že by tam poobede stačili krátke vozy....."

myslel som toto
Reply on: Davidoshmhd #67320:
Ak to pôjde takto ďalej, budeme na prázdninovej výprave ...

Vrchna časť jemne od veci, časť môjho prispevku, ktory maš asi na mysli bol akýmsi porovnávaním výluky a normálnej premávky. 🙂
Reply on: Davidoshmhd #67322:
Ahá díky ?
Reply on: owner11 #67321:
náhradné diely? ?
Reply on: rpopo #67318:
Čo znamená prosím skratka ND? ?
rpopo #67318 : Nezaoberal by som sa tým, aké vozy kde stačia, vieš veľmi dobre že rok za rokom sa to všetko čím ďalej tým viac serie a čochvíľa nikde nebudeme mať veľké vozy.

V KE už nie je čo obmedzovať. Skôr by sa na L10 zišiel celodenne počas pracovných dní max. 12-minútový interval. Dnes okolo 12tej som cestoval v úseku Palackého - Spoločenský pavilón a boli sme tam "telo na telo".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.