Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ďalšie T3 dostanú čoskoro tiež panely (BUSE, EM-Test), tak isto aj KT8D5 #513. Zo stálych dvojičiek T6 sa tiež budú vyberať panely (zadný v prednom vozni a predný v zadnom vozni).
Reply on: Rudyke902 #65449:
Áno, máš pravdu, niekoľko T3 dostalo nové panely a to tie, ktoré majú BUSE, čiže presne tie, ktoré si vymenoval a presne tie jediné, ktoré sú zeleno-biele. Neviem čo ti prekáža na novom nátere, ale v prvom rade ti musím objasniť jednu veľmi podstatnú vec. Nový náter na T3 nenahradil zeleno-biely, ale červený. Tých pár vozov dostalo zelený náter, ale ešte dlho potom sa vozy stále maľovali na červeno (ak by sa pokračovalo v zelenom, tak už by ho mali asi všetky vozy), takže nie je pravda, že sa začalo s niečim novým a potom sa s tým seklo. Prečo sa dal na vozidlá s novým interiérom odlišný lak neviem, možno bol niekto príliš iniciatívny, alebo ktovie. Snáď v celom bývalom Československu dostávajú vozy aj po generálkach, aj s novým interiérom, dokonca aj s úplne novom skriňou pôvodný náter, tak neviem prečo ti práve farba tak vadí, keď to je tá úplne najmenej podstatná vec z prehliadok/rekonštrukcie.
VLK
nikto nespochybnuje ich pracu ako taku,len sa poukazuje na fakt -ne-slusneho- chovania revizorov a ich pristup k odhalovaniu ciernych pasazierov.Niekedy mam pocit,ze psychologicke skolenia revizorov maju v praxi presne opacny efekt.
Slusnost by nemala vychadzat so samotneho skolenia,ale so zrelosti dospeleho cloveka.Bohuzial zial ich dusevna ubohost im nedovoli obsorbovat poznatky z tychto skoleni ...
Rovnako som mal incident s istym dobre znamym arogantnym revizorom,/mam celorocny listok /sme si dobre pokecali.Zrejme som ho dostal do vyvrtky,ked som od neho pozadoval aj preukaz a tym som sa dotkol jeho ega.
Reply on: VLK #65454:
Keby boli tie testy take super naročne nerobili by tu robotu take pochybne existencie ? A väčšina zakomplexovanych revizorov robi tu robotu XY rokov a vtedy určite neboli nejake extra testy.

A hodnotiť ich môže podľa mňa hocikto kto cestuje MHD denno denne a vidi ako sa spravaju. To, že si musia žrať nervy s dementmi je jedna vec a druha vec je to, že si potom vybijaju nervy na slušnych cestujucich a buduju si ego, na slušnych ľudoch ktori to radšej prekusnu, lebo keby to chceli vyskušať na niekom inom dostali by po papuli.

Samozrejme su medzi nimi aj normalni ľudia ale ti tvoria bohužial menšinu. ?
Reply on: KVKV #65452:
hodnoť ich prácu až po tom, čo ju sám vyskúšaš... a verím tomu, že ani len neprejdeš testami... viem o čom hovorím, veľmi dobre ich prácu poznám a sám by som ju nerobil... ak niekto hovorí o tom, že práca vodiča je náročná a že musí komunikovať (častokrát s dementnými) ľuďmi, tu to platí stonásobne... poznám ich všetkých, ale nedovolím si ich hodnotiť... tak keď si tam odkrútiš mesiac, potom daj vedieť, že by som ťa prišiel ohodnotiť ?
shokulo:
boja sa že im naložia na ústa ...ale to aj biely môže majú trápne výhovorky ja pracujem ako sprievodca a tiež keď niekto nema lístok tak sa s ním musím naťahovať a častokrát sú aj nepríjemný a agresívný a oni sú 4-5 naraz tam a ja sám.. je to ich robota vedia ako to je tak nech kontrolujú všetkých a keď sa boja tak nech dajú výpoveď .
Reply on: slavik052 #65430:
To, že košickí revizori sú len ľudský odpad, (taká horšia beta-verzia človeka) to už dokázali mnohokrát. Tieto bytosti nebudú nikdy v živote schopní vytvárať nejaké hodnoty, len liečiť si svoje komplexy na slušných ľuďoch práve takýmito "vychytávkami". Práve tým im stúpa ego, práve preto si zvolili toto zamestnanie.
Skutočne, viackrát som zažil, že nastupujúca pani s taškami v oboch rukách, než si ich stačila zložiť a vybrať lístok o označeniu, už bol zablokovaný označovač, revizor už číhal, doslova pripravil túto situáciu.
Vzhladom k pripravovaným žalobám za zverejňovanie ich fotiek a mien:
VYZÝVAM VÁS VŠETKÝCH, foťte ich, zverejňujte, sám pripravujem kolekciu, budú vyfotení, uvedené meno a na letáčikoch vylepovaní v prostriedkoch mhd a iných verejných miestach.
Reply on: Rudyke902 #65449:
Bože, ty si nenormalna brzda.... Ešte stale ti v tej tvojej špekulačnej hlave nedošlo, že VP sa nerobi len kvôli tomu aby sa "premaľavala" električka a dali dečky na sedadla?

A o vlankach tu už bolo toľko riadkov napisanych prečo sa zaviedli, že knihu by si urobil.
Reply on: Zeck #65447:
Dnes bolo / je na linke 2
Reply on: jt #65446:
No neviem ako to je s tými el. panelmi, či fakt všetky vo všetkých T3 sú len použité z vyradených busov ( aj v 361, 414, 337, 364)..
K tomu premalovavaniu - netvrdil som že je to predražovanie, písal som o tom prečo to neostalo na pôvodnom zeleno-bielom pásikovom unifiku? Začalo sa ním už dávno a nedokončilo sa a už začalo sa niečím "novým" dokonca aj trochu komplikovanejším pri lakovaní - nové šablóny, atd..? Čo je "škaredé" na vozoch 361,414,337,364 ? Takýmto tempom nikdy nebude v mhd v KE žiaden unifik..
A čo tie sedadlá ? Poťahy sa na laminátové sedadlá dali len do pár vozov pri VP v T3, do posledných už ani na to sa nenájde pár centov..
A k dopytovemu otváraniu v KT - tak ak toto je dôvod čo si uviedol - pri našom tempe ( max 1 KT-čko na GO), ani o 10 rokov nebude dopytové otváranie v KT.. ? Pritom neviem, ale všetky KT-čka asi niesú určené na rekonštrukciu na NP, to som tu čítal raz..

Písal som to ako reakciu - že aj pri VP sa nič, žiadna ani len najmenšia modernizácia interiéru ku kultúre cestovania nedeje u vozoch akurát premalovanie na modro žlté vlnky, a to si myslím je potom aj zbytočné... stačilo nechať bielo červené totalitné farby... A to sme v porovnavani s ostatnými mestami fakt potom na konci.. To môj názor.. ?
Reply on: Zeck #65447:
ta skoro každí deň jazdi na linke 4 niekedy na linke 2
nazdar, vie mi niekto povedat ze kedy jazdi elektricka vario lf? chcem sa ist povozit ? dik
Reply on: Rudyke902 #65413:
- elektronické panely sa do T3 dávali po vyradených autobusoch, keďže sa dlho žiaden nevyradil (ani sa tak skoro nevyradí), nemontujú sa (ak nezasponzoruješ ? )
- už sa to tu preberalo viackrát - premaľovanie električky do žlto-modra nenavyšuje prehliadku/rekonštrukciu vozidla ani o cent, lak sa obnovuje pravidelne, zmenila sa len schéma
- do KT sa dopyt nemontuje, keďže ho dostávajú priebežne pri rekonštrukciách na nízkopodlažné

Re 747 #65415 : Teraz si zadrel riadnu volovinu, je to blud, ktorý prevláda u mnohých ľudí pre ich mizerné právne povedomie. Radšej sa vyjadruj k niečomu, čomu aspoň trocha rozumieš.

A Tambus, ty si si už kúpil tú škodovku, keď tak vyhlasuješ, že auto sa ti oplatí viac? Ak ti MHD tak vadí, veľmi dobre urobíš, ak sa budeš venovať radšej fóram nadšencov Favoritov ?
Reply on: TA #65442:
Samozrejme ide o situáciu, keď prestupuješ z jedného spoja do druhého

plus ešte keď máš sms lístok, ale to už je o inom ?
Reply on: TA #65443:
jaj, už som ako starý verkeľ ?
ako hovorím, bola to iniciatíva TESCA, tu to končí a bodka... ale nič sa nezrealizovalo, tak to nechajme tak... plus medzitým nám zrušili aj 28čku, ktorú sme tam pôvodne chceli nechať nadviazať... síce teraz by to šlo s 13tkou...
Reply on: VLK #65440:
bola to vlastná iniciatíva Tesca? Samotné Tesco chcelo minúť vlastné € na niečo, čo nemusí?
Ak to bolo zakotvené v nejakej zmluve, ktorú muselo Tesco dodržať, potom by sa len zmenilo miesto stavby.
Reply on: slavik052 #65438:
"lístok musí byť platný uz pred nástupom do vozidla"

--->>> odkiaľ si to nabral? Lebo to tak nemôže byť vzhľadom k tomu, že si CL značíš až vo vozidle, teda do vozidla nastupuješ s neoznačeným CL, pričom neoznačený CL je, samozrejme, neplatný.
Reply on: Tambus24 #65408:
digitálny označník by som v električke fakt ťažko hľadal ?
Reply on: TA #65403:
obratisko chcelo vybudovať TESCO na vlastné náklady, čiže neviem o akých € hovoríš... od začiatku hovorím, že TESCO plánovalo urobiť obratisko a my sme mali v hlave nápad, ako ho plnohodnotne využiť... ale ďalej to netreba rozoberať, nič z toho sa nerealizovalo...
Reply on: TA #65436:
Tu ani nejde tak o to, či ľudia tých revízorov poznajú, ale o to, koľko ich je a ako často sa kontroluje. Hlavným cieľom prepravnej kontroly nie je zakrádať sa a číhať, kto nemá lístok, ale sústavnými kontrolami vyvolať v cestujúcej verejnosti názor, že dlhodobo bez lístka sa cestovať neoplatí.

Aspoň ja som o tom presvedčený => Revízia lístkov je predovšetkým prevenčný nástroj a až potom reštrikčný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.