Tak beriem spat. Vznikla tam teda podobna situacia, ako na jazere a tej uzasnej krizovake pri tescu (az na ten delic teda). Ak je v zastavke semafor, da sa rozbehnut celkom pohodlne, no ziaden dalsi voz tam uz nezastavi.
Ty brátislavský trkvas, VP na električku mám od roku 1983 a pravdepodobne mám viacej nacúvané ako ty najazdené. Oba vozy po nehode boli vyšetrované kriminálkou aj dráhovou inšpekciou a všetky 3 brzdy boli v poriadku. Stačilo, aby hociktorý cestujúci stlačil záchrannú brzdu (keď už to nezvládla vodička, ktorá mala mimochodom v predošlý deň dopravnú nehodu s osobným automobilom a vlastne nemala čo robiť ten deň v električke). Takže tak.
Počúvaj ma, ty teoretik, máš VP na električku? Dávam ti teda otázku: Pri jazde z kopca ti vypadáva poistka 100 A prvého voza. Tým pádom ti nebrzdí EDB ani koľajnicová brzda, Čeľuste sú po 100 metroch spálené. Ktorou nezávislou brzdou budeš brzdiť teraz, ty ropovodná rúra?
Mne sa taká situácia stala, našťastie na kratšom kompci ako ten k amfíku. Nemám rád hyeny, čo sa priživujú na mŕtvych.
Uplynulo 33 rokov od najtragickejšej električkovej nehody v dejinách Košíc, kedy 30. 10. 1978 súprave 229 + 298 pred zastávkou Amfiteáter zlyhali brzdy, čo vyústilo do vykoľajenia – zahynulo 9 ľudí, 10 ľudí sa zranilo ťažko a 80 ľahko.
predzvestovy semafor na zastavke je. Ked voz zastane za usekom, zasahuje uz do prechodu pre chodcov, ked zastane pred nim, pri dvojickach alebo KT ma este zadnu cast v zastavke. O nicom...
Co sa tyka toho kompletneho semaforoveho paskvilu na NO, opat bola o*rata ED - bohovska preferencia - absoultne ziadna! Zial, kosicky idiotizmus opat nesklamal...