Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čo sa zobrazuje na označovači, keď sa optimalizuje 60-minútový CL na 30-minútový CL? Ide mi konkrétne o časový údaj, ktorý sa nachádza pod sumami. Je tam uvedené niečo ako platnosť CL a potom čas - je to teda doba, do ktorej ešte platí CL?
Reply on: m2001 #64384:
električka na ŤHC je ľahké sci-fi ako ľudská noha na Marse, ale nová nákladná stanica v Krásnej je priam let čiernou dierou tam a späť. To by sme museli mat veeeľa €, aby sme si to mohli dovoliť. Možno raz v roku 2050, možno 2100...

Inak, keď sa už tu rozoberá presnosť názvu myslavskej zastávky Grunt, tak on v podstate nikdy nebol Myslava, Grunt, ale bola označená ako Myslava – Grunt, keďže mestská časť sa oddeľovala od samotného názvu zastávky pomlčkou a nie čiarkou.
Reply on: MHDmarek #64387:
Práve tam som to dnes videl (záložná Karosa na L72).
Reply on: myslavcan #64385:
SADka má stále zastávku Myslava, Grunt. resp. "Košice, Myslava, Grunt"
Reply on: Adamcool #64388:
Vďaka, opravené... ?
V článku "#392+393 v premávke" som našiel nezrovnalosť v tom, že v článku sa píše: "po ukončení strednej prehliadky" a v priloženom obrázku: "po veľkej prehliadke". ? Skúste urobiť korekciu. ?
Reply on: TA #64386:
Nikde, okrem čelných displejov. (nie tých čelných displejov, ktorými sú vybavené 15Tr)
Reply on: Terepin #64382:
kde je uvedené Myslava, Grunt?
Reply on: 110mat110 #64383:
Uz asi 3 roky je to iba Grunt... nie Myslava, Grunt
Reply on: jt #64380:
Nákladná stanica sa má podľa plánov presunúť do Krásnej.
Reply on: Terepin #64382:
10 rokov minimalne ?
To my odkedy máme zastávku "Myslava, Grunt"?
Reply on: jt #64378:
Aj tak sa da naozaj tu na lunik 8 by sa zislo potiahnut trat od DPMK miesto zu je cestu nieje problem rozsirit po zastavku Lunik8 by sa zisla ta trat.
Reply on: veteran #64379:
Ad. Palackého - skôr by som povedal, že toto sa vyrieši až zbúraním mostov a vybudovaním novej trate, ktorá sa výhľadovo plánuje. Železnica sa má presunúť viac na východ, bližšie k Južnému nábrežiu (hlavný koridor už nemá byť vedený popri Jantárovej) a teda aj osud nákladnej stanice a terminálu kombinovanej dopravy je neistý. Už dávnejšie som začul z úst niektorých ľudí, že toto miesto by bolo vhodnejšie riešiť inak a nákladná stanica by mala byť na vhodnejšom mieste. Čo si myslím, že je mimochodom veľmi logické a správne.
Reply on: Dispecer #64375:
No myslím, že sa ráta s oboma prípadmi - teda nie, že búd jeden alebo buď druhý. To vedenie trate po Kostolianskej je "len" územná rezerva, teda ak sa bude napr. rozširovať Kostolianska, musí sa tam rátať s priestorom pre príp. trať. Ale toto nejako reálne nevidím.

Inak, pred pár dňami pribudli na Enviroportál podklady pre budovanie IDS (trate MMM-Sever, Sever-ŤHC). Je tam dokonca variantné riešenie vedenia trate Sever-MMM. 1. variant ráta s vedením po Alvinczyho, druhý s vedením po železničných koľajach a vyústením na Masarykovu až pri Stromovej ulici.

Re #64373 TA: Priemyselná - súhlas. Neviem prečo to tak vymysleli. Nepáči sa mi to.

MMM-ŽST: Myslím, že trať po Svätoplukovej by obslúžila viac ľudí.

Palackého, ŽST: Neviem, ako to je. Podľa starších nákresov je trať smerom na Východné mesto vedená akoby po najsevernejšom pruhu Palackého ulice (ten pruh, čo tam pred troma rokmi razili do podjazdu). Ako to teraz plánujú a či vôbec, neviem...

No celé mohlo to dopadnúť aj horšie, v 70. rokoch plánovali zbúrať celú Palackého ulicu a trať viesť na mieste zástavby na severnej strane ?
Reply on: Kosican95 #64374:
Myslím si, že v súčasnosti by bolo budovanie električkovej trate z Luníka VIII na Triedu KVP dosť zbytočné. Toto prepojenie nekopíruje najideálnejšie spojenie Sídliska KVP s centrom a už vôbec sa nejedná o tak významný dopravný prúd, žeby bolo potrebné rozširovať koľajovú dopravu na periférii práve týmto smerom. Úplne postačí dobudovať trať na Bardejovskej a Petzvalovej, čím odpadne značné množstvo naftových vozokilometrov. Medzi KVP/Myslavou a Luníkom VIII by postačovalo autobusové spojenie v rozumnom intervale.
Autorovi tých farebných čiar by som odporúčal zobrať si ako podklad nejakú aktuálnejšiu mapu/plán... Veď tam chýbajú také maličkosti ako prístavba Optimy, asi 6 bytových domov na Klimkovičovej, pár novovzniknutých ulíc, v Malej Ide, v Myslave, v Lorinčíku chýbajú dokonca celé novovybudované "štvrte",... teda chýba všetko čo sa tu za posledných 10 rokov vybudovalo... Táto mapa je podľa môjho odhadu tak asi z roku 2001 plus mínus... Aktuálnejšia mapa by určite pozdvihla úroveň tohto výtvoru, lebo teraz je to pre mňa len zdrap pedeefka...
Reply on: 110mat110 #64372:
Bývalá autobusová zastávka Motorest, Krásna, ktorá pre MHD zanikla prebraním linky 28 dopravcom Eurobus, a. s.
Reply on: 110mat110 #64372:

Ťahanovská električka:
Ráta sa zjavne s dvomi verziami. Konečná bude blízko súčasného autobusového obratiska Madridská, odkiaľ trať pokračuje po Americkej triede až po križovatku s Európskou tr. a odtiaľ:

1. verzia (KORID): Od danej križovatky pokračuje ďalej po Americkej triede až po cca križovatku pri vjazde do OC Metro, kde sa zo stredového pásu presúva mimo komunikáciu a prechádza severne od križovatky Hlinkova - Magnezitárska - Dopravná - Severné nábr. Odtiaľ pokračuje popri železničnej trati cez "Terminál Sever" až po križovanie železnice a Rampovej ul. odkiaľ pokračuje po Alvinczyho a Masarykovej ulici.

2. verzia: Od danej križovatky pokračuje ďalej po akomsi predĺžení Európskej triedy smerom do obce Ťahanovce, ponad železničnú trať a Hornád. Ďalej pokračuje popri Kostolianskej ceste až k súčasnému električkovému obratisku Havlíčkova.
Zišlo by sa keby sa elekričková trať od DPMK potiahla na triedu KVP a aj od optimy na triedu KVP potom by išla kusok po Popradskej a napojila by sa na elek. trať pod novou nemocnicou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.