Reply on: jt #63141:
"Za zaslanie SMS však cestujúca zaplatila. Kto jej teraz uhradí škodu za nedodanú službu?"
--->>> mne z toho vyplýva, akoby išlo o úhradu ceny zaslanej SMS - teda podľa cenníka operátora, nie úhradu ceny SMS lístka
Re #63144 VLK: je to síce najlepšie riešenie a nechcem vyvolávať antiemtrestové nálady, ale je mnoho označovačov, ktoré Ti po zatlačení tlačidla na zobrazenie ostatných CL (teda aj CL pre spolucestujúceho) zobrazia len prázdnu tabuľku, a teda žiadny CL pre spolucestujúceho tak kúpiť nemôžeš. Túto chybu si všímam už zavedenia Emtrestu v KE. Obvykle sa to deje u tých používateľov, ktorí majú zakúpené časové alebo jednorazové CL.
☺ Išiel som L6 na Terasu
jt
>... Zdôraznila, že cestujúci sú povinní nastupovať do prostriedkov MHD s potvrdenou SMS. Za zaslanie SMS však cestujúca zaplatila. Kto jej teraz uhradí škodu za nedodanú službu? „Môže to reklamovať v DPMK,“ dodala Karaffová.<
Tak moment. Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla s potvrdenou platbou, môže sa ale stať (čo DPMK pripúšťa), že to potvrdenie nepríde. De facto tak hovorkyňa priznala, že si cestujúci zaplatí za službu, ktorá mu ale nebude poskytnutá. Toto nepovažujem za korektné správanie sa k platiacemu cestujúcemu, pretože tak, ako nevie ovplyvniť zlyhanie operátora podnik, nevie to ovplyvniť ani cestujúci. Troška iné by to bolo, ak by k reálnemu spoplatneniu prichádzalo až s príchodom spätnej správy, no aj tak by to stále nebolo celkom v poriadku. Platba SMS je jednou z možností zaplatenia a cestujúci, riadiaci sa Tarifou a PP, ktorý pošle správu s odporúčaným predstihom, mal záujem zaplatiť a tak sa naň nemôže prihliadať ako na čierneho pasažiera. Mám za to, že ak si ktokoľvek pošle správu s odporúčaným predstihom a nebude mu doručené potvrdenie, môže s pokojným svedomím nastúpiť tak, akoby za službu zaplatil (čo de facto aj urobil), pretože správu posielal s úmyslom zaplatiť a nech by nastal akýkoľvek prípadný spor, právo by bolo na jeho strane.