Reply on: jt #63141:
ste všetci ako malí....1. automat má v ponuke 4-zastávkový lístok, skôr tu vidím problém v tom, že daná cestujúca ho nevedela nájsť, nakoľko všetky automaty ho majú štandardne v ponuke
2. prečítajte si láskavo podmienky SMS lístkov na stránke DPMK - uvádza sa tam "Cestujúci platí len za doručený lístok prípadne službu." - takže aké zaplatila? za čo? Nezaplatila, systém je nastavený tak, že sa odrátava až po odoslaní spätnej SMS (ako je to u iných podobných služieb písané - cena spätnej SMS je...).
Systém môže byť nefunkčný, jednoducho ťa to neoprávňuje cestovať bez platného lístka. A nakoniec stále ma tu v KE prekvapuje, že je toľko možností platby za cestovné, ale stále s tým majú cestujúci problémy.... mne príde návšteva, ja mám ročenku a z EP platím ostatným lístky, lebo je to lacnejšie... a raz za čas tam vložím 5 ečka a nemám absolútne žiaden problém
☺ Išiel som L6 na Terasu
PTI
K semafórom na Komenského pri Športe - v rámci rozvoja dopravného systému mesta Košice v období sedemdesiatych rokov a zriadenia pešej zóny na Leninovej došlo k realizácii úprav komunikácií v ose sever - juh: Čermelská - Komenského - Hviezdoslavova - Moyzesova - Štúrova - Trieda SA - Barca. Vtedy ešte nebola prestavaná Gottwaldova, táto stavba sa iba pripravovala. V rámci vyššie uvedenej komunikačnej osi sever - juh sa postupne zrealizovali svetelne riadené križovatky Čermelská - Havlíčková, Komenského - Duklianskych hrdinov, Komenského - Švermova - Krupská, Maratón mieru, Športová hala, Moyzesova - Poštová, zrekonštruovali sa Štúrova - Moyzesova a Nám. osloboditeľov, postavili tr. SA - Požiarnická, tr. SA - Máarova, tr.SA - Cintorínska a VSS. Po pár týždňoch prevádzky sa vypli križovatky Čermeľská - Havlíčková a Komenského - Švermova - Krupská /niekedy v roku 1982-83, asi o rok neskôr aj tr.SA - Cintorínska. Tieto sa úplne zdemontovali, cca v r. 1986 sa vypla a následne zdemontovala aj CSS v križovatke tr.SA - Máarova. Tie semafóry na Havlíčkovej ozaj fungovali asi tri mesiace a pri Športe asi mesiac. Fyzicky demontované boli asi po dvoch rokoch od vypnutia - niekedy v roku 1985-86.