prinajhoršom magistrát zlikviduje DPMK a bude po probléme. MHD v KE chvíľu nebude. Následne príde €bus a bude nás voziť 231-minútovými vyhliadkovými linkami v superekologických busoch.
Bude ale maximálne jedno, lebo nie sú peniaze. Ešte sa nevie kedy bude dodané, ale predtým ešte bude nutné schvaľovanie tohto vozidla, nakoľko sa jedná o nový typ na Slovensku.
Dobudovanie zastávok v územnom pláne je. Aj Ing. Titl (snáď k tomu niečo napíše) písal, že sa vybudujú spolu s bezkolíznym napojením parkovacej haly na Moldavskú cestu/Štúrovu. V súvislosti s nadzemnými parkoviskami by ma tiež zaujímalo riešenie MÚK Štúrova - Moldavská - Toryská. Sú tam, mierne povedané, stiesnené podmienky po tejto prístavbe.
neviete ci bude nejaka sanca mat bus zastavku pri Steel arene smerom na NO? chybajuca elektrickova smerom hore nevadi, tam je to vykryte 2+4+7+busy a nie je na nu miesto, ale na tu busovu by miesto podla mna bolo a ludia v spojoch od magistratu alebo ti co chcu ist odtialto smerom na Palackeho a pod. by ju iste ocenili
má že po príchode vlaku a je tam uvedené že napríklad 21:53-vtedy je príchod vlaku, ľudia prídu a 5-ky nikde,stojí na obratisku..tak nikto nevie kedy sa jej uráči vyraziť a ako som písal,preto sa všetci natlačia do linky 6
aká je využitelnosť linky 5 odkedy jazdí po novom?? ja som napríklad večer prišiel na stanicu,videl som 5ku na odstavnej koľaji -mala by by ťako prípoj ku vlaku,lenže nikto netuší,kedy...čo som včera odpozoroval, všetko čo prišlo od vlaku sa vtrepalo do jednovozňovej 6ky,lebo nik nemal poňatie kedy 5ka má odchod,ja som spravil to isté..podľa mňa je to cele nedomyslené a všetci sa tlačia v malej električke a 5ka potom neviem či nevozí vzduch
Citelis už aj tak menej miest na sedenie má. Čiže tu nemôžeš povedať, že do Solarisu sa voje viac ľudí preto, že je tam menej miest na sedenie. Rozdiel viac než 40 pasažierov je sakramenský rozdiel.
Re #59222 gabo5607: Od textilných poťahov sedadiel sa už upúšťa. Možno sú krajšie, ale jednak sú náročnejšie na údržbu a menej hygienické. Keď vidím tie sedačky v IK 4xx, alebo Novoplanoch, až mi je zle. Pred pár dňami sa písalo o zvieratkách, ktoré sa údajne týmto spôsobom šíria v Prahe, kde v nových 15 T látkové poťahy sedadiel ani nebudú - http://www.ct24.cz/doprava/112307-tramvaje-svrab-nesiri-ubezpecuje-dopravni-podnik/
Re #59223 no.ev.di.: Tedom má sedačky v interiéri v podstate rovnako rozmiestnené ako SU12. Okrem známych problémov s oceľovými rámami je tiež dosť hlučný, sedieť pri motorovej veži niektorých vozov rovná sa zaťažkávacej skúške ušných bubienkov. To mi na tých vozoch vadí asi najviac.
Jáj? Tak takto je to jasné. Napokon, posledné prešovské série Citelisov majú väčšiu kapacitu ako predošlé práve tým, že je tam o dvojsedadlo menej a tým pádom zväčšený priestor pre kočíky a vozíky.
Tak nejak som na tom aj ja, že Solaris radšej. Čo sa týka Tedomu, tak ten je taká lacnejšia napodobenina Solarisu s ale blbo vyriešeným usporiadaním sedačiek v interiéri. Mrzí ma veľmi, že Solaris u nás dopadol takto biedne a štve ma to, že nejaký chmuľo čo kedysi šéfoval STV sa do nich začal navážať a otierať si o ne hubu. Tak tu máme SORky, ktoré podľa mňa nevydržia toľko čo staršie značky alebo Solarisy ? Ja som sa v 12 a 18m Solarise vôbec nikdy neviezol, takže môžem iba počúvať. Ale jak pozerám tak v KE máte tiež iba 3 Solarisy 18m, čo tak málo?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mi.v