Mili kolegovia z imhdke... pisal som na ba sekciu bo som chcel vedet ako sa stat do buducna vodicom elektricky aspon na daky cas , ja mam 20r. viem ze este rok no ze sa pripravuju u vas dake kurzy mozte poskytnut info o tom dakujem
A ešte mi nedá - musím uznať, že niekdajší viac než často vídaný jav a to nadbehy, sa postupne vytráca. Dokonca aj v okrajovom režime. Napríklad včerajší posledný spoj linky 19 (3311) aj o štvrť na dvanásť vyčkával na Vyšnom Opátskom do poslednej sekundy a to v lokalite, kde aj cez deň je veľmi slabý dopyt po preprave. Neviem či sa menili chronometráže, ale v neskorých večerných hodinách sa mi zdajú reálnejšie, než boli kedysi. Napríklad minule električkový spoj z centra na celej Južnej triede nemusel ani zastaviť.
A to mi pripomína ďalšiu vec - neplánujú sa zaviesť zastávky na znamenie podľa dennej doby? Napríklad, že niektoré zastávky by boli na znamenie len v sedle/večer. Tak či tak sa nevyžaduje, aby cestujúci na zastávke signalizoval, že chce nastúpiť, týkalo by sa to teda tých, čo sú vo vozidle. A tí by boli už pred zastávkou informovaní, že nasledujúca bude na znamenie. Ak by ho teda nikto nedal a na zastávke by nikto nestál (čo je na mnohých takmer pravidlom), nebolo by nutné zastavovať a prispelo by to k zrýchleniu prepravnej doby. Spomínaná Južná trieda, ale aj celá Alejová, či Moldavská by boli ideálne.
V dnešnej ankete (Čo Vás najviac ovplyvňuje, že používate práve MHD? / Ak používate MHD, prečo ju používate?) mi chýba dosť podstatná možnosť a tou je ekologická stránka MHD. Možnosť "viac dopravných zápch" by som upresnil, že je to smerované k IAD. A to o modernejších vozidlách je dúfam vtip.
čo bráni DPMK, aby do e-tendra podrobne zadal podmienky, koľko vozidiel a ako často sa má upratovať, čo si DPMK predstavuje pod uprataním vozidla (podrobne popísať celý proces) aj s následnými sankciami, keď následne kontrola zistí, že vozidlo nie je upratané v zmysle požiadaviek. Potom naozaj môže vyhrať najlacnejší, ale ak chce dostať zaplatené, musí plniť podmienky zadania.
Ozaj... Z tvojej obhajoby upratovacej "bandy" mi vyplyva jedno a sice, ze si bud jej zamestnanec alebo inym sposobom mas s nimi spojenie. Kohokolvek z kosicanov sa opytas na cistotu vozidiel, napluju ti do tvare. A toto neobhajis, ked si co aj zoderies pismena na klavesnici.
da sa zvladnut aj ked su na sichte dvaja ludia lebo posunovaci si nosia autobusy kludne a keby boli aj na trolejbusoch posunovaci tak boli by trolejbusy pratane naisto vsetky.
Dano1