A ešte mi nedá - musím uznať, že niekdajší viac než často vídaný jav a to nadbehy, sa postupne vytráca. Dokonca aj v okrajovom režime. Napríklad včerajší posledný spoj linky 19 (3311) aj o štvrť na dvanásť vyčkával na Vyšnom Opátskom do poslednej sekundy a to v lokalite, kde aj cez deň je veľmi slabý dopyt po preprave. Neviem či sa menili chronometráže, ale v neskorých večerných hodinách sa mi zdajú reálnejšie, než boli kedysi. Napríklad minule električkový spoj z centra na celej Južnej triede nemusel ani zastaviť.
A to mi pripomína ďalšiu vec - neplánujú sa zaviesť zastávky na znamenie podľa dennej doby? Napríklad, že niektoré zastávky by boli na znamenie len v sedle/večer. Tak či tak sa nevyžaduje, aby cestujúci na zastávke signalizoval, že chce nastúpiť, týkalo by sa to teda tých, čo sú vo vozidle. A tí by boli už pred zastávkou informovaní, že nasledujúca bude na znamenie. Ak by ho teda nikto nedal a na zastávke by nikto nestál (čo je na mnohých takmer pravidlom), nebolo by nutné zastavovať a prispelo by to k zrýchleniu prepravnej doby. Spomínaná Južná trieda, ale aj celá Alejová, či Moldavská by boli ideálne.
V dnešnej ankete (Čo Vás najviac ovplyvňuje, že používate práve MHD? / Ak používate MHD, prečo ju používate?) mi chýba dosť podstatná možnosť a tou je ekologická stránka MHD. Možnosť "viac dopravných zápch" by som upresnil, že je to smerované k IAD. A to o modernejších vozidlách je dúfam vtip.
čo bráni DPMK, aby do e-tendra podrobne zadal podmienky, koľko vozidiel a ako často sa má upratovať, čo si DPMK predstavuje pod uprataním vozidla (podrobne popísať celý proces) aj s následnými sankciami, keď následne kontrola zistí, že vozidlo nie je upratané v zmysle požiadaviek. Potom naozaj môže vyhrať najlacnejší, ale ak chce dostať zaplatené, musí plniť podmienky zadania.
Ozaj... Z tvojej obhajoby upratovacej "bandy" mi vyplyva jedno a sice, ze si bud jej zamestnanec alebo inym sposobom mas s nimi spojenie. Kohokolvek z kosicanov sa opytas na cistotu vozidiel, napluju ti do tvare. A toto neobhajis, ked si co aj zoderies pismena na klavesnici.
da sa zvladnut aj ked su na sichte dvaja ludia lebo posunovaci si nosia autobusy kludne a keby boli aj na trolejbusoch posunovaci tak boli by trolejbusy pratane naisto vsetky.
alebo druha moznost je ta, ze objednavatel ani len netusi, co presne potrebuje, lebo sa v tom nevyzna. Ked si ja objednam cistiaci prostriedok a v zivote som napriklad neumyval riad, tak ani neviem, ktory je na to vhodny. A prave preto takuto poziadavku nezadam ani do objednavky.. A to je zle.
V tom pripade su podmienky e-aukcie zadane nepresne. Pri prevodovkach asi treba jasne uvadzat, ze ma ist o nove casti, pri sprejoch uvadzat typy atd atd.. Toto by to snad mohlo eliminovat. Rovnako ako aj pri upratovacom servise, zadat presne poziadavky...
To je tá skvelá e-aukcia, ktorú všade DP blahorečí a bol dokonca článok v Trende aký to je úžasný "lacný" spôsob obstarávania tovarov a služieb...
Vyhráva cena, nie kvalita!!!
ďalšie príklady super aukcie:
- odpadkové koše na zastávkach ED, resp to smetisko, čo tam večne je... ale boli najlacnejší...
- napr.zadaný parameter "prevodovka T3" vyhraje najlacnejšia ponuka - dodaná síce je prevodovka ale repasovaná a vydrží možno 10x menej... ale je najlacnejšia...
- chcel som dať v dielni namazať škrípajúce plechy - došiel dielenský s voľajakým spreyom s konzistenciou ála penové tužidlo na vlasy - bol to síce mazací prostriedok ale podľa nápisu na etikete sa používa pri balení potravín - ale bol najlacnejší...
...a takto by sa dalo pokračovať ďalej...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
viktor10