Reply on: PTI #58565:
OK, tak sa na to pozrime z 2. strany. Ak je dôležitejšia plynulosť IAD než chodci (čo aj chápem), tak potom prečo signál voľno Kuzmányho - > Žižkova nezačne svietiť už skôr spolu so signálom voľno Kuzmányho - > Štúrova 
Ešte 1 otázka k tejto križovatke: menila sa aj celková dĺžka signálneho plánu

Re #58567 PTI: nedá sa tomu nijako softvérovo predísť? Pripadá mi to ako dosť "lacný" problém.
Re #58577 PTI: je vôbec vhodné takto de facto kolízne (hoci de iure správne) riešiť CSS? Najmä v centre mesta, kde je vysoký počet chodcov. Chápem, že dôležitá je plynulosť premávky, ale ešte dôležitejšia by mala byť bezpečnosť. Jednoznačne by tam mala byť dlhšia vyprázdňovacia doba pre električky.
TA