...však linka 5 je normálna samostatná linka, nie vetva linky R1! ? Tu máš, čítaj... ?
Služobný príkaz RD è. 54/2003
Od piatku 2. 1. 2004 dochádza u električkovej MHD k týmto stálym zmenám:
1. Ruší sa linka „W“.
2. Zriaďuje sa linka č. 5 s rovnakou trasou ako zrušená linka „W“ (Železničná stanica – Nám. osloboditeľov – Moldavská cesta – OC Optima a späť), ktorá však bude premávať denne cca od 7. do 23. hodiny (cez pracovné dni s prestávkou medzi 13. a 15. hodinou) každých 30 minút (výprava 2 článkové električky) s dobou spoja 15´/14´/12´.
3. Na linke è. 6 budú cez všetky voľné dni premávať sóloelektričky (doteraz cez nedele popoludní a večer dvojičky alebo článkové električky).
4. Menia sa cestovné poriadky liniek R1, R2 a R6 (drobné zmeny).
Uvedená zmena sa u dotknutých električkových služieb prejaví nasledovne:
1. Rušia sa služby è. 46 18 5 (x), 46 19 5 (x) a 47 01 4 (N) a všetky služby s platnosťou „7“ („nedeľa“).
2. Zriaďujú sa služby č. 05 01 1-2 (x,a) a 05 02 1-2 (x,a).
3. U všetkých služieb s doterajšou platnosťou „6“ („sobota“) sa mení platnosť na „a“ („voľné dni“).
4. Menia sa všetky služby skupiny „461“ (pričom služby č. 46 14 5, 46 15 5 a 46 16 5 budú mať osobitné verzie „c“ a „w“ a ostatné služby budú mať len spoločnú verziu „x“) a služby č. 03 01 1 (x), 03 01 2 (x), 03 03 1 (a), 07 05 5 (x), 46 02 1 (a) a 46 02 2 (x).
ODS vydá príslušné služobné, linkové a cestovné poriadky, vydá zmenený prehľad výpravy, spracuje vzory dočasných mechanických smerových tabúľ linky č. 5 (5 Železničná stanica – Nám. osloboditeľov – Moldavská cesta – OC Optima), opraví databázu elektronických vozidlových informácií (linka č. 5 – kód linky 050, kódy smerov „Železničná stanica → OC Optima“ 1 a „OC Optima → Železničná stanica“ 2, kódy cieľov „OC Optima“ 050 a „Železničná stanica“ 051) a objedná trvalé mechanické smerové tabule linky č. 5.
PKD vylepí zastávkové cestovné poriadky (v prípade potreby aj upraví niektoré skrinky na cestovné poriadky na označníkoch), spracuje dočasné mechanické smerové tabule linky č. 5 a zabezpečí nábeh zmeny ohľadne výpravy vozidiel a vodičov.
To hej a neviem prečo keď idú busy na jeden smer, musia ísť temer na minútu rovnako... nieje problém vidieť dva , tri eurobusy stáť za sebou ( VSS )... taký problém ich vypraviť 5 minút po sebe.
mne sa stalo pred pár dňami tiež na Moldavskej, ale na druhej strane, tak ne žeby zastavil pri označníku, ale v strede zastávky pričom zabral celý prechod pre chodcov....alebo ešte dávnejšie pri VSS /smer Jazero/, išli dva eurobusy a za nimi kĺbová 28ka...a ten prvý zastavil v strede zastávky, druhý za ním, a ikarus už nemal kam, tak vedľa nich v pruhu....toti eurobusáci sú totálni buzeranti v tomto...
na Moldavskej si 3 vozidla eurobusu stáli na zastávke mhd,pričom ich zastávka bola voľná ? takže vozidlá dpmk ak nechceli nabrať meškanie museli stáť v jazdnom pruhu na prechode,aby aspoň ako tak mohli ľudia nastúpiť/vystúpiť ?
T2 "s neautentickým interiérom" nie je náhodou stav po GO? Oni sa historické vozidlá nie vždy uchovávajú v stave po vyrobení. Niekedy preto, že povodné prvky už nie sú k dispozícii (čo bude asi aj prípad košickej T2), niekedy preto, že v stave po vyrobení by ani neboli prevádzkovateľné.
to bola len taká moja šoto úvaha... jedna obrovská škoda že po vyradení "najstarších" busov z 1995 tu stále jazdia karosy na plyn z 87. roku, prípadne iné 20 ročné karosy po GO
Dokedy by sa čakalo? Vyradiť by sa museli kĺbové Karosy alebo IK 435, kedy by to bolo? Aj keď si osobne myslím, že výnimka pre historické vozidlá sa urobiť mohla. Tie najazdia doslova len zlomok z toho, čo by najazdili v plnej prevádzke, odpredávať sa taktiež nebudú, takže nezaberú miesto novým vozom niekde inde.
Ikarus, MWG, Ringhoffer (ktoré sa síce o chvíľu rozpadnú opäť), T1, T2 (s neautentickým interiérom) a dajak sa zabúda na 6289. Alebo sa oficiálne ešte nejedná o historické vozidlo? Autobus sa použil pri evakuácii obyvateľstva počas posledných povodní.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.