Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gabo5607 #58491:
Z coho ich chcu kupit? A pokial viem, tak verejne obstaravanie na kratke nebolo vypisane. Uz vopred vedia, ake daju donho podmienky, aby to vyhral Gersi?
Reply on: Iv #58488:
Povráva sa, že v budúcom roku príde 20 krátkych autobusov typu Citelis. Tým pádom vyradia plynové karosy v počte 15 ks. Ktoré budú tie zvyšné vozy? Všetky tri novoplany + ❓
Reply on: Iv #58488:
aha, takže 3004 už nie je medzi nami, predpokladám

Re #58489 Peter55: riešením by bolo obratisko pred Optimou
Reply on: redburger #58479:
"čo ostatné prevádzky na Moldavskej? "

Ano L5 obsluži veľa prevadziek na moldavskej keď stoji na Učilišti a potom až pri optime ?

Zmierte sa s tym, že do optimy je lepšie ist autobusom, nemusim isŤ cez 10 prechodov a hlavnu cestu atď atď
Reply on: TA #58487:
za 19 citelisov sa zošrotovalo 17 ikarusov, jedna 435ka a jedna 741ka...aký problém teda???
Reply on: tbus #58486:
ja som to predtým pochopil tak, že nie je dôležité len vyradenie, ale fyzická likvidácia, aby nemohol byť ďalej používaný, prípadne predaný

Re #58485 Dispecer: to nerieši fakt zošrotovania - koho to je majetkom. Majiteľ sa predsa zaviazal zošrotovať ho, a to neurobil. Ale bude tam určite nejaká výnimka, až takí hlúpi ľudia tu snáď nepracujú.
Reply on: TA #58484:
DPMK ho odhlási (papierovo vyradí) a technické múzeum prihlasi na veteránske značky alebo tak nejak, proste v beznej prevadzke uz nebude, to by mohla aj EU akceptovat
Reply on: TA #58484:
#4085 už nie je v majetku DPMK, a. s. ?
Reply on: Dispecer #58478:
bolo predsa deklarované, že zachovať sa môže len jediné vozidlo a ostatné sa musia zošrotovať vzhľadom na príspevok EÚ
za cenu ani nie km trate by dal ušetriť 3-kilometrový súbeh AD a KD (NO - Luník VIII) - podľa mňa dobrý business. Navyše KD má na tomto úseku o 2, respektíve 3, zastávky viac a napriek tomu podľa CP je rovnako rýchla ako AD (a to ešte dáva 2-krát prednosť na kruhovom objazde, zatiaľ čo AD prechádza týmto bodom bez zdržania). Tak ktoré spojenie je, lepšie povedané by bolo, pohodlnejšie a výhodnejšie pre cestujúceho ❓
Reply on: PTI #58480:
poriešené vysoké školy (dôležité akurát v špičke a nedeľu večer) za cenu rozbombardovania ostatných momentálne celkom dobrých autobusových spojení (na miesta, kde nie je ED)
Reply on: PTI #58480:
Srandista... ?
Reply on: redburger #58479:
Predĺžiť električkovú trať od vjazdu do vozovne po Bardejovskej k internátom na Jedlíkovej - jednokoľajku s konečnou pre KT8-čky. A všetky autobusy z L VIII odpratať preč, z KVP a Myslavy jazdiť cez štvorlístok a Moldavskú. Z L VIII jedna električková linka cez SNP - Amfiteáter - Zimná - TU, druhá linka cez Moldavskú - Kuzmányho - Amfiteáter. Poriešené aj vysoké školy aj stredné školy v centre.
Reply on: Vladimír #58470:
To, že L5 je IBA študentská linka (o čom sa nehádam, bohužiaľ je to tak) je spôsobené komplexne , nazvem to jemne, nevídaným linkovým vedením. Skôr mi šlo o to, pripomenúť si to. L5 by mala primárnou pravidelnou linkou do OC Optima, ale nielen tam, čo ostatné prevádzky na Moldavskej? Bohužiaľ, niekde niekto niečo šúcha v nohaviciach pri pomyslení, že celý vozový park budú A busy a všade budú A busy, to je totiź to najjednoduhšie vymysleť aj pre magistrát a iných zainteresovaných, treba dakde dopraviť ľudí? Hurá, dáme tam Abusovú linku, predĺžime Abusovú linku.... jeden Abusový fetiśizmus toto mesto.
Reply on: TA #58477:
Historické vozidlo DPMK, a. s.?
Reply on: Dispecer #58468:
a so 4082 bude čo?
Mal by som otázku ohľadom úprav CP linky N71:
v novinke sa píše že sa upravujú odchody spojov aby nadväzovali na Zr 1705, ktorý chodí v piatok. Upravuje sa spoj s odchodom 0:05 z Lingova na 23:55 (služba 71 114 ak sa nemýlim) - tým znova vzniká situácia že tento spoj ide len v piatok a v sobotu a nie ako sa uvádza v tunajších CP že každý deň. Tomu by som ešte rozumel ... ale nemohol by mi niekto objasniť pridaný spoj z Kláštora o 3:04 cez pracovné dni (hlavne by ma zaujímalo z akého dôvodu)? Vďaka
Reply on: Terepin #58432:
No napriklad taky, aby prestali byt mraznickami na kolesach. Nie?
Reply on: Nodes #58438:
No iste, vystupy kurenia pod stropom boli asi najocividnejsim konstrukcnym omylom KT8. Teply vzduch stupa hore, teda jeho vystupy by mali byt dole, aby prehriali cely priestor vozna. Ked su hore, nohy mrznu a hlava sa poti.
Reply on: Matt44 #58451:
To ti aj patnast minut je vela? MHD sa obtiazne prisposobuje vlakom, u vlakov 10 minut - ziadne meskanie, u autobusov MHD je 10 minut polovica intervalu. Chcem tym naznacit, ze aj keby sa posunuli odchody tak, aby nadvazovali na vlak, aj tak by pri akomkolvek meskani musel cestujuci lud cakat na dalsi.

Chapem snahy o prisposobenie spoja zeleznici vtedy, ak sa jedna napr. o posledne spoje MHD toho dna. Ale ak vlak prichadza v dobe, ked ma MHD interval 20 minut, je pozadovanie posunu spoja MHD prejavom nadmernej zhyckanosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.