Je to rozhodne rozumnejší návrh, než hlúpe trate na letisko a THC, ktoré nič nevyriešia.
O projekte na Jedlíkovu , či Mikoviniho, ako sa predtým uvádzal je známy. Polovica trate - k vozovni už existuje.
Ja by som navrhoval v prvej etape plnohodnotnú dvojkolajku s úvraťovým zakončením na Jedlíkovej s možným pokračovaním a napojením na tr.KVP , Lechkého a smyčkou Kláštor.
Napojenie na tr.KVP úpravou komunikácie Jedlíkova a viadukt s traťou ústiacou do stredu tr.KVP - podobné riešenie ako perešský viadukt. Relativne krátky súbeh s trolejbusom na sídl.KVP by snáď nevadil. Po doplnení trolejbusovej trate cez Klimkovičovu a traťou cez Ipelskú k pošte , cez Moyzesovu s napojením pri Mlynskej bašte a na Štúrovu by tak KVP získalo dokonalé spojenie s mestom prakticky bez autobusov.
Električková trať z Jedlíkovej vedená po Moldavskej na N.O. by intervalovo doplnila po spoločenský pavilon linku 6 (náväznosť na ptrestup na linku 9)
A ešte k Vašemu staršiemu návrhu ohladne rekonštrukcie dopravného riešenia na n.oslob. Spomínal ste plnohodnotné dvojkolajné napojenie trate z Hlavnej na stanicu. Ako je to reálne ???
Ako tak pozerám do katalógu na tejto stránke, už by sa zišlo "vyradiť" aj zvyšné 280.87, ktoré ešte vždy svietia ako jazdiace... Pritom už neexistuje ani jeden.
v podmienkach príslušnej kapitoly OP Životné prostredie sa píše, že musí nastať "zníženie podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín", takže náhrada CNG hnusov podľa mňa ee.
Re #58494 Nodes: tretíkrát? Raz na 19 plynových Shitelisov a potom na čo ešte?
Keby z eurofondov, to by museli byť minimálne plynové (ekologickejšie), aby nahradili vyradené plynové busy... Neviem si predstaviť aby EU podporila výmenu CNG busov za naftové. Keby nebolo denne niekoľko plynových odstavených, tak vďaka super plničke na VŠA stavanej na osobné autá by nemuselo ráno vyjsť niekoľko vozov von, lebo jednoducho nestihnú natankovať. A to sa niekeby môže aj pokaziť pumpa. V rámci unifikácie by mohli kúpiť nejaké naftové SORy.
Zeby Kesice tretikrat po sebe ziskali peniaze z eurofondov? A davnejsie tu bolo pisane, ze sa kupi tamto a postavi sa hento, ale vsetko zostalo len na papieri v sufliku.
Z coho ich chcu kupit? A pokial viem, tak verejne obstaravanie na kratke nebolo vypisane. Uz vopred vedia, ake daju donho podmienky, aby to vyhral Gersi?
Povráva sa, že v budúcom roku príde 20 krátkych autobusov typu Citelis. Tým pádom vyradia plynové karosy v počte 15 ks. Ktoré budú tie zvyšné vozy? Všetky tri novoplany +
ja som to predtým pochopil tak, že nie je dôležité len vyradenie, ale fyzická likvidácia, aby nemohol byť ďalej používaný, prípadne predaný
Re #58485 Dispecer: to nerieši fakt zošrotovania - koho to je majetkom. Majiteľ sa predsa zaviazal zošrotovať ho, a to neurobil. Ale bude tam určite nejaká výnimka, až takí hlúpi ľudia tu snáď nepracujú.
DPMK ho odhlási (papierovo vyradí) a technické múzeum prihlasi na veteránske značky alebo tak nejak, proste v beznej prevadzke uz nebude, to by mohla aj EU akceptovat
za cenu ani nie km trate by dal ušetriť 3-kilometrový súbeh AD a KD (NO - Luník VIII) - podľa mňa dobrý business. Navyše KD má na tomto úseku o 2, respektíve 3, zastávky viac a napriek tomu podľa CP je rovnako rýchla ako AD (a to ešte dáva 2-krát prednosť na kruhovom objazde, zatiaľ čo AD prechádza týmto bodom bez zdržania). Tak ktoré spojenie je, lepšie povedané by bolo, pohodlnejšie a výhodnejšie pre cestujúceho
poriešené vysoké školy (dôležité akurát v špičke a nedeľu večer) za cenu rozbombardovania ostatných momentálne celkom dobrých autobusových spojení (na miesta, kde nie je ED)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus