Reply on: SHORTY #57700:
Tak to bolo a tak to bohužiaľ,ako čítam pokračuje.Časy prvotného nadšenia,keď som do opravy nákladnej 1 občas vrazil aj vlastné prachy sú preč a je to logické.Stačilo,že prišli ľudia z Heinekenu,ukázali na vtedy už zvonku opravenú 10,že toto chceme na krčmu a bol cirkus.DP sa postavil,tak,že to je ich a oni si s tým urobia,čo chcú/vidina prachov za prenájom.../.Našťastie sa podarilo presvedčiť vedenie,že nie!Tak potom "obetovali" Cassoviu,což je pre nich vzácne HISTORICKÉ vozidlo.Jediné na čo to bolo dobré,že sa okamžite robil zápis na Pamiatkovom úrade.A na Hlavnej máme "šumnu eletričku",ne Pali?Na železnici už dávnejšie manažmenty pochopili,že reprezentácia firmy je aj história a nostalgia,zásadný zlom nastal v 97 pred 150.tkou,ale Kubáčkovcom tiež trvalo cca 20 rokov,kým to prelomili.Takže ešte máte desať... ?
KVKV
Mám obrázky interiéru 203, ked ako polovrak došla do Ostravy.
Už vtedy boli oproti zadným dverám dosadené výklopné okná. Javili známky továrnej precíznosti (produkty údržby dpmk aj z tej doby by boli rozpoznatelné).
Nech už boli tie okná dosadené v Ostrave akéhokolvek povodu, stále som sa nedozvedel, KAM SA PODELI , A PREČO po poslednej rekonštrukcii sú miesto niektorých tie ohyzdnosti ???
Snimok interiéru po dovezení do Ostravy tiež potvrdzuje priečne rozmiestnenie sedadiel.