Opraveny cestak 6+9 Ti poslem na kontrolu a pripadnu final release verziu bud tento tyzden alebo nasledujuci (musim este prepisat casy, lebo su male rozdiely).
Suhlasim, takyto krok je ohromnym (7 milovym) krokom dozadu. Lenze tu sa davno neriesia problemy tak ako by sa mali (trvale), vzdy sa hlada riesenie, na ktore vzdy doplati iba cestujuci. MHD preziva zo dna na den.
Esíčko: Takže 512 išla/ide z Ostravy do Bratislavy a Bratislavu-Vajnory ďalej cez Šaľu, Zvolen, Lučenec a Rožňavu. Číslo vagóna/ov sa zisťuje, v podniku by tiež radi vedeli, kde sa ich zásielka nachádza.
Esíčko: Priznám sa, že trasu som uviedol len ako dedukciu, keď z Ostravy by som predpokladal trasu práve cez Žilinu a Poprad, po hlavnej trati. Ale ako tak pozerám, tak z Krnova je to po železničnej trati najbližšie do Ostravy a odtiaľ sa môže vybrať zásielka aj po spodnej trase, za predpokladu, že taký nadrozmerný náklad spĺňa maximálne rozmery a váhu na prejazd.
Musim zial povedat, ze nemas sajnu o tych zavorach, ale budem tentokrat slusny, nebudeme si predsa kazit slubne sa vyvijajuci krasny letny den. Na Slovensku to musime brat tak, ze to tak musi byt a basta.
Nechapem, co ma kazdy problemy s priecestim pri Tahanovciach. Cez vikend som sa okolo nich pohyboval, fungovali normalne. O nic horsie ako ine PZZ. Keby sa skor stazovali na priecestie pri RD, tak mlcim. No takto nechapem reakcii ludi, co vam vyzvanaju. Vari chcu, aby rahna sli dole az vtedy, ked je vlak na priecesti a naopak sli hore s posledne prechadzanym voznom? Odkazuj ich na tlf.c. 6134419 - dispecer SOZT.Tu im to vysvetlime. ?
Ak je pravda, co si napisal o smerovani zasielky a tato ide ako PNM (prekrocena nakladacia miera), tak moze dojst k "stazeniu" jej navratu z dovodu nepretrzitej vyluky 2. tratovej kolaje medzi zst. Kosice - Druzstevna pri Hornade ktora zacala v nedelu 15.8. a konci tiez v nedelu 22.8. Pocas tejto vyluky je preprava PNM (okrem par vymenovanych) zakazana. Keby ste vedeli 12-miestne cislo vozna na ktorom je to nalozene, mozem zistit presny pohyb. Samozrejme vsetko toto plati za podmienky, ze ta "elina" ide domov po zeleznici. Inac neverili by ste, kto nam tu uz vsetko vyvolava kvoli Tahanovskym zavoram, dispeceri DPMK, starosta Tahanoviec, ludia z mobilov...
Dnes sa mi podarilo vypátrať, že vedľa haly Ťažkej údržby vo vozovni, stoja na slepej odstavnej koľaji 4 podvozky z KT8D5, a podrž sa, z #535. Výrobný štítok č. d178365 som našiel síce len na jedinom podvozku, ale ostatné vyzerajú obdobne a sú spolu všetky štyri. Takže budem pátrať ďalej a zisťovať, ako sú pomiešané podvozky.
Fresh info od 1018 - KT8D5R.N2 #512 je už na ceste domov. Dnes sa nachádza(lo) v Ostrave a ďalej poputuje cez Žilinu a Poprad. Príchod do KE predpokladám zajtra až popozajtra.
Akékoľvek obmedzovanie nočnej dopravy je nezmysel. Mesto Košice sa zrušením nočnej dopravy degraduje na absolútnu dieru, veľkú dedinu s administratívnym významom.
Re #5613 mišo: Autori fotiek sú uvedení priamo pod fotkou v galérii. DPMK návrhy dávať môže teoreticky každý, ale zatiaľ mi nie je známy prípad, aby nejaký podstatný nápad zvonku DPMK použil.
Re #5615 balky: Myslím, že pri všetkom tom, v čom sa DPMK nachádza je spôsob vyznačenia prevádzkového dňa to najmenej. Môže tam byť napríklad napísané "noc pred sobotou a nedeľou".
musím jednoznačne s Tebou súhlasiť. Už sme tu to raz rozoberali.
Áno Furča má kopu spojov, ale pozri sa ako jazdia...všetko ide naraz a potom dlhšiu dobu nič... a takto to je aj v špičke aj v sedle...
A k Ťahanovciam, katastrofa, večer iba L11 a to raz za 30 minút... niečo neskutočné... a nech mi tu nikto nepíše, že z Palackého ide L27 a od MB L34 a L36. Áno idú, ale L27 kým zájde na stanicu a príde na sídlisku, na sídlisku je už aj tá L11 na ktorú sme dosť dlho museli čakať. A podobne aj keď by niekto išiel na L34,36. Prestup a dotrepanie sa na sídlisko, to sa radšej oplatí počkať na L11.
Nodes