Reply on: PTI #53952:
pri slovenských vodičoch neviem, neviem, ako by vyzerala situácia, keby vychádzala električka zo Železničnej ako z hlavnej cesty. Skôr by sa tam hodila účelová CSS práve pre výjazd ED. Inak by bola vypnutá, prípadne stále by svietilo voľno pre autá na Hviezdoslavovej. No bolo by to nákladnejšie riešenie než len osadiť značky.CSS na Nám. MMM by sa dala zjednodušiť - urobiť pešiu zónu na Hlavnej a hneď by odpadol problém s výjazdom z Hlavnej ( aj s 1 priechodom, ktorý sa na Hlavnej nachádza ).
Celkovo nerozumiem logike pustiť autá do centra mesta.
... Btw. sicko najsamlepsejsie dodatocne k meninam
PTI
Ten uzol NMMM ozaj treba dopravne preriešiť, v prvom rade by som ponechal prejazd Hlavná smer Komenského aj Bačíkova doľava smer Komenského, vrátane zásobovania objektov na hlavnej medzi Bačíkovou a Hviezdoslavovou. V opačnom smere je možnosť vjazdu zásobovania do tohto priestoru, a tak je aj urobený signálny plán css-ky. V nej je aj koordinácia prejazdu Hlavná od Tesca smer Komenského, čo nie je dôležité, optimálnejšie by bolo koordinovať prejazd v smere Bačíkova doľava výjazd Komenského. Úpravou signálneho plánu by sa dala natiahnuť zelená na Hviezdoslavovej minimálne o 10 sekúnd, tak isto je potrebné vrátiť naspäť zelenú doplnkovú šípku doprava. No ale to som už tam, čo som písal pred dvomi hodinami. A k tej pešej zóne - ak už vychádzajú vozy od Tesca v smere na sever, je optimálnejšie ich pustiť rovno na Komenského ako ich hnať doprava do Továrenskej - tam je problém v špičke vojsť do križovatky pri Jumbe.