Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a po dalsie, 18tka je aj pre studentov TUKE, takze myslim zeby bolo neprakticke ak by chodila spodnou trasou a bola urcena len pre obyvatelov z konca sidliska
Reply on: tbus #52859:
samozrejme, ze tu nema ist o osobny zaujem, ale sam si pisal ze ta 18tka keby jazdila spodkom tahanoviec by mala svoju skupinu cestujucich - z toho hned vyplyva zeby nebola pre obyvatelov celych tahanoviec. a ja by som isto nebola sama komu by na hanojskej vyhovoval prazdny autobus priamo z konecnej.... ale viem ze to nieje realne a uspokojim sa aj s tym ze ked nastupim do busu na belehradskej tak je tam plnka.. a urcite ked linka ide okolo belehradksej tak sa nou odvezie ovela viac ludi ako ked ide len spodnou trasou. a tu je ta podstata ze linka ma byt pre vsetkych (ked nie pre vsetkych, tak aspon pre vacsinu)
Reply on: tbus #52860:
Musí? A kde chodí vodič takej linky 56?
Reply on: tbus #52859:
Presne tak súhlasím s Tebou ale nezabúdaj, aj Tí čo niesu z konca sídliska patria medzi tých všetkých. ?
Reply on: TA #52862:
ee, este neprekonal tuto hranicu, to az keby sme sa zacali bavit o tom ze by elektrickove trate boli dve , jedna spodkom s konecnou na madridskej a druha vrchom s konecnou niekde hore : )
Reply on: jt #52857:
týmto si prekonal hranicu našej Mliečnej dráhy. Musíme si nechať zájsť chuť. KORID & Co. nie je nič viac než predvolebné sľuby pre hlúpe slovenské ovečky.
Reply on: 5 #52854:
34-ka ako si všímam, tak mešká viac-menej akurát v špičke, horší problém je že tam vždy behá nejaké zálohvé vozidlo, sem tam spoj vypadne bez náhrady

Inak 27 + 34 v smere z Ťahanoviec po Nám. MMM je ukážková dvojica liniek, asi jeden z najlepších prekladov liniek v tomto LV... Sú koordinované na papieri a hlavne aj v praxi, spoj každých 7-8 minút, navyše každý druhý spoj je garantovane nízkopodlažný ?
Reply on: Tambus4501 #52849:
sociálne zázemie (voda, záchod atď.) pre vodičov musí byť aspoň na jednej konečnej. V Poľove máš akurát deravú plechovú búdu, v THC-obci ani to
Reply on: Abcdefgh #52836:
kľudne to navrhni, ale ak si si nevšimla, nejde mi o osobný záujem, ale záujem istej väčšej skupiny obyvateľov (myslím že celkom opodstatnený) a hlavne by sa tým odstránilo vláčikovanie tých liniek celým sídliskom až po Mier... nie len tak zo srandy si tu vymýšlam čo by sa dalo ako skombinovať ?

Re #52837 Tambus4501: aj tí z konca sidliska patria medzi tých všetkých ?

Re #52854 5: aspoň niekto pochopil čo som mal namysli s tou 18-kou ?
Reply on: Tambus4501 #52849:
požiadavka MČ Ťahanovce (spojenie s poštou/poliklinikou pre skupinu 60+)
Reply on: pedro77 #52856:
Presne tak, presnejšie potiahnuť električku po obvode sídliska. Toto riešenie je na mieste obzvlášť po vydaní územného rozhodnutia na ďalších 3000 bytov na sídlisku, minimálne ako štúdia, alebo výhľadové plány do budúcnosti (samozrejme so zohľadnením rozšírenia sídliska a ďalšieho napojenia na diaľničný privádzač). Prípadné problémy s výškovým rozdielom sa dajú zmierniť vedením trate v záreze, čo by síce navýšilo cenu stavby, ale definitívne odstránilo potrebu akejkoľvek ďalšej doplnkovej formy dopravy. Momentálne je už len akékoľvek rozširovanie závislej dráhovej dopravy hudbou budúcnosti, čiže týmto prekonávam hranicu sci-fi.
Reply on: jt #52848:
nerozumiem, urobit elektricku aby chodila aj hore? alebo elektriicka bude len pre spodok a hore ostanu stavajuce busove linky ?
Reply on: TA #52851:
v tomto kontexte to tak aj malo vyznieť.

Re #52852 Peter55: Vedie ťa snáď niečo k opaku?

Re #52853 Peter55: Neviem ako si prišiel na ten truc. Tomu sa hovorí racionálne zmýšľanie a keby si sa zamyslel, tak možno by si aj pochopil. Totižto ak by všetky linky začínali na Madridskej, "horná" časť sídliska by mala väčšie pokrytie, na úkor "dolnej" (od Hanojskej ďalej). To bola reakcia na "spravodlivosť", o ktorej sa tu písalo (prečo by sme mali chodiť obchádzkou?), ja by som mohol povedať, "prečo nemôžem na Hanojskej nastúpiť do prázdneho autobusu, a na Madridskej áno?".

Re #52854 5: Presne taký stav by bol ideálny, teda tie tri linky. Tie meškania nie je možné premietnuť do cestovných poriadkov? Stále nechápem, prečo sa nezaviedli rôzne časovania v závislosti od dennej hodiny/dňa v týždni (absencia toho je markantná v neskorých večerných hodinách).
Nosné linky na THC (čo sú dnes 27 a 34) musia jazdiť vrchom, aby sa dali prekladať. Jedna končí už na Bruselskej, druhá na Madridskej, čo je optimálne.
Spodom by sa mohla ťahať 18-ka (čoby dnes doplnková linka), už aj preto, že odlišným intervalom nie je s nosnými linkami skoordinovateľná počas celého dňa. Isteže za predpokladu dostatočného dopytu od cestujúcich.

Problém je však aj v značných meškaniach L34, ktorá je tak s L27 skoordinovaná len na papieri.
Reply on: jt #52845:
Akože prečo by stamaď nemohli jazdiť aj ostatne linky? To akože na truc? Že, tu mate toto a zato vam vezmeme toto? ?
Reply on: jt #52840:
Ty si vobec nespadol na hlavu ne?
Reply on: jt #52848:
v tomto prípade sa viac hodí ak a nie keď
Reply on: Mr.Henky #52833:
A to taky problem prejst sa ten kusok od Lunika 8 ku optime?
Reply on: TA #52844:
Tak prečo jazdí linka 25 na ŤHC?Nech teda končí dole v dedine pri kostole ?. Ak teda berieš linku 56 ako vtip tak ju zrušme po americkej a nech ide cez cele ŤHC s ukončením pri Pošte. ?
Reply on: pedro77 #52846:
Keby sa chcelo, aj električka by sa dala urobiť tak, aby sa prestupovať nemuselo. Samozrejme, stále to ja KEĎ bude električka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.