Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #51258:
ja som nehodnotil, ktorá trakcia má byť v sedle nosná, ale že busy aj tram vedľa seba sú plytvaním. Súhlasím s Tvojimi argumentami, ale potom mi z toho vychádza, že R-ky by mali premávať len na zmeny v USS.
Reply on: absik #51254:
A zaplatí to kto? ?

4 All: Keď som išiel dnes doobedu domov, tak za zastávkou SOŠ automobilová stál pojazdný dispečer a na parkovisku ako je Lidl som videl stáť jeden nemtudom.

Re #51255 Kari: "Je fakt, že dnes je tam škaredý súbeh, občas nastupujem do R1 pri Optime, spravidla príde úplne prázdna, max. je v nej 5 ľudí. V autobusoch do Šace je o niečo viac, ale nie oveľa."

Lenže cestovať do Šace cez VA je pre cestujúceho časovou stratou, naviac pri cestách do okolitých valalov toto prestupovanie nič neprináša (najprv zo šace idem busom, potom na VA si prestúpim na električku a potom keď idem napr. do Poľova si zase musím prestúpiť na bus, keď ten istý autobus dokáže túto trasu zmáknuť na jeden šup (a aj bezpečne viď nižšie) a tu treba pripomenúť, že tam nikdy nebola vybudovaná infraštruktúra na odstavovanie vozidiel). Inak bude veľmi zaujímavé sledovať v čase striedania zmien v USS takú L X25, ktorá vyhodí cestujúcich pri Poľove. To prebiehanie cez rýchlostnú cestu (žiadny nadchod, len spoliehanie sa, že ma niekto pustí, naviac v tme bez akéhokoľvek osvetlenia) môže skončiť aj smrteľnou nehodou chodca s autom!
Reply on: Kari #51255:
Njn... ?
Reply on: Kari #51255:
Btw, čakal by som, že tieto zmeny bude mať DPMK na webe na prvej strane.
Peter55: v čase keď si ešte nebol na svete, žiadne rýchle autobusy v sedle do Šace neexistovali a to vtedy boli iné intervaly na linkách, 5 alebo 7,5 minúty na nosných bol štandard. Jazdili Rky v sedle každých 20, neskôr 30 minút a na VA VSŽ bol hneď prestup na 26. Kto chcel ísť priamo mohol, tzv. zberňákmi, teda so zachádzkami cez valale. Je fakt, že dnes je tam škaredý súbeh, občas nastupujem do R1 pri Optime, spravidla príde úplne prázdna, max. je v nej 5 ľudí. V autobusoch do Šace je o niečo viac, ale nie oveľa.

V zásade je mi jedno, či tam budú v sedle jazdiť ako nosné električky (stav dnešný), alebo len autobusy (stav doterajší bez R1), ale voziť to dvojmo je neskutočné plytvanie. To, že sa taká rozsiahla zmena oznámila deň vopred, navyše na Silvestra, je ďalší z neskutočných kotrmelcov a prúserov DPMK, ktoré škoda komentovať. A keďže zavedenie mýta nie je vec, o ktorej by sa nevedelo vopred, tipol by som, že je to aj porušenie príslušného zákona a vyhlášok.

Nodes: viac optimizmu v Novom roku ?
Idealne by bolo potiahnut ED az do Sace, cim skor, tym lepsie. A zbavit sa konecne R-koveho cislovania ?
Zstavam nazor, ze dalsej rekontrukcie sa rychlodraha uz nedocka. Potom uz nebude treba tak odporne prestupovat, lebo smradobusy pojdu z kazdeho sidliska priamo.
V tom, že MHD je pre ľudí sa isto zhodneme. A ako sa to tu popísalo, je to otázka priorít, pre koho je čo lepšie. Pokiaľ je však do Šace elktričková trať, tak to nieje o nejakom električkofilstve, ale o zdravom rozume, keď vezmem do úvahy fakt, aká je tá trať dlhá, tak už fakt neviem. jediné, že niektorí budú musieť prestúpiť, čo mi na tak dlhej trase ( Furča -USS , THC - USS ) príde úplne normálne. Možno je to len dočasné riešenie. Ak sa na JZR niečo robí, ludia z JZR tiež musia prestupovať a už sa to stalo neraz a nevšimol som si, že by sa niekde reptalo, teda nie nejako hromadne. Mimochodom počas môjho pobytu v Londýne som prestupoval do práce 2x - 3x ( podľa toho, či mi nabehol autobus, čo ma hodil bližšie k práci) a to som jazdieval z 2. zóny do 1. zóny a zrejme kratšiu trasu ako do USS a Londýn je troška inde a s inou sieťou a inými peniazmi. A robil som denno denne a vkuse na nohách. Tu je problém jediný : socík naučil ľudí na systém odvšade všade... a teraz ak treba prestupovať, už automaticky sú názory, že je to proti ľuďom, ale je to nezmysel. Samozrejme, názor má každý iný, ja to však vnímam pozitívne. Napríklad sa zvýši dostupnosť Optimy.
Reply on: redburger #51250:
Pre koho j eMHD? Pre ľudi a nie nejakych maniakov ktori slintaju nad tym, že ide každych 20 minut električka.
Reply on: Peter55 #51228:
Čo je na tom zle? ja si myslím, že na tom nič zlé nieje a pevne verím, že to tak aj ostane, električky na tom smere jednoznačne musia byť preferované. A nejaké také , že unavení ľudia USS musia prestupovať, to nieje argument, len rokmi naučené pohodlie.
---===PF 2010===---

? ? ? ?
Ja som nedočkavý tak

PF 2O1O

?
Reply on: gabo5607 #51231:
no výpravu na USS nechodím spisovať už dosť dlho,asi od marca. Teraz po škole pekne na 17ku od NMM buď na 13.23,resp. 14.13 ? .
Reply on: Isidor #51245:
Aha, pravda, to ma nenapadlo. Časom by sa ale ten mikrobus určite vyplatil, no ako prechodné riešenie poslúži aj toto. A na ten chaos sa pôjdem pozrieť aj ja.
Reply on: jt #51227:
nemusí byť mikrobus pod 3,5 t, kľudne aj klasický autobus; pointa je, že stačí palubná jednotka do jedného vozu, a nie štyroch-piatich.

Každopádne, zajtra sa na ten chaos rozhodne pôjdem pozrieť.
Reply on: gabo5607 #51242:
nevadí, vždy lepšia 500 kilová záťaž na chrbte ako pád pod rozbehnutú 500vku... ?
Reply on: Peter55 #51239:
Čiže aká bude zmena? Prestupy medzi linkami na seba budú nadväzovať, čo doteraz nebolo (myslím, že iba linka 26 bola koordinovaná s R) a interval spojov sa zhustí na dvojnásobok.

Zníženie komfortu pri prestupe je veľmi, veľmi relatívne. Akurát ty z Furče budeš pociťovať v tomto smere zmenu. Drvivá väčšina mesta pocíti zlepšenie, pretože prestupovať treba aj teraz, keďže do Šace sa priamo v väčšiny mesta nedostaneš.

S tou informovanosťou sa dá súhlasiť. Áno, ľudia nebudú informovaní, ale veď na to tu predsa máme tarifno-informačný systém, ktorý toto predsa musí zvládnuť bez problémov.
Reply on: RDZ 50 #51233:
Ta nestači mu že je 7 hodin v škole ešte cestuje na konec mesta a potom s tamať preplnenou RAčkou na furču (s 500kilovou školskou taškou na chrbte) ? ?
Reply on: d3k0 #51240:
Bez prestupu, kedy ako.
Reply on: Peter55 #51239:
40-minutovy interval je urcite ovela lepsi komfort ako 20-minutovy, ze?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.