Čo je na tom zle? ja si myslím, že na tom nič zlé nieje a pevne verím, že to tak aj ostane, električky na tom smere jednoznačne musia byť preferované. A nejaké také , že unavení ľudia USS musia prestupovať, to nieje argument, len rokmi naučené pohodlie.
Aha, pravda, to ma nenapadlo. Časom by sa ale ten mikrobus určite vyplatil, no ako prechodné riešenie poslúži aj toto. A na ten chaos sa pôjdem pozrieť aj ja.
Čiže aká bude zmena? Prestupy medzi linkami na seba budú nadväzovať, čo doteraz nebolo (myslím, že iba linka 26 bola koordinovaná s R) a interval spojov sa zhustí na dvojnásobok.
Zníženie komfortu pri prestupe je veľmi, veľmi relatívne. Akurát ty z Furče budeš pociťovať v tomto smere zmenu. Drvivá väčšina mesta pocíti zlepšenie, pretože prestupovať treba aj teraz, keďže do Šace sa priamo v väčšiny mesta nedostaneš.
S tou informovanosťou sa dá súhlasiť. Áno, ľudia nebudú informovaní, ale veď na to tu predsa máme tarifno-informačný systém, ktorý toto predsa musí zvládnuť bez problémov.
Ta nestači mu že je 7 hodin v škole ešte cestuje na konec mesta a potom s tamať preplnenou RAčkou na furču (s 500kilovou školskou taškou na chrbte) ? ?
Aha, čiže ty chceš porovnávať sídlisko s vyše 30 000 obyvateľmi 5 kilometrov od centra a mestskú časť s 5 000 obyvateľmi vzdialenú 13 kilometrov od centra, hej?
Stále si nevysvetlil, čo je zlé na prestupe z vozidla do vozidla bez čakania, okrem toho, že Eurobus je na tom lepšie (určite by tam jazdil každých 20 minút...).
Je to košicka mestska časť tak ako Furča. A k tym podmienkam, ano su hrozne, 2x prestupovať. To nehrozi ani v eurobuse. Nehovoriac o tom, že nikde som nevidel oznam o tychto "dočasnych" zmenach.
Ale hlavne že DPMK vyhlasil toto "DPMK neuvažuje nad prenesením dopadu v súvislosti s mýtnym systémom na cestujúcich," uzatvára Murová" ?
Keď niekto býva skoro 15 kilometrov od centra, musí predsa rátať s tým, že cestovanie bude predsa len náročnejšie, ako keby býval napr. niekde pri Galérii.
A neviem čo je také problematické na prestupovaní priamo z vozidla do vozidla, keď na prestup nečakáš. Pri kruhovom objazde stačí prejsť cez cestu, pri železiarňach ani nevyjdeš spod prístrešku na zastávke. No fakt otrasné podmienky pri prestupoch...
Čo bolo pozitívne na tom, že vedľa seba jazdili lacnejšie električky a drahšie autobusy na tak dlhom úseku, ako je medzi kruhovým objazdom a Šacou? Úplne bežné je vidieť skoro prázdny spoj do Šace (52, 2x) a vedľa neho skoro prázdnu Rx. RA linky by som úplne zrušil, namiesto nich by sa zišlo posilniť bežné linky v špičke a R-ky. Možno ešte tak expresné prípoje k R1 zo stanice na Furču a Ťahanovce (expresné naozaj, nie paškvil v podobe 5x).
redburger