V ktorých linkových CP nieje zmena zachytená? Jedine v zozname zastávok figuroval starý názov (už je to opravené - vďaka za pripomenutie), lebo som ho zabudol zaktualizovať.
Lenže o tom, že sa SOUD zmenilo na SOŠ automobilová som sa dozvedel iba z hlásenia zastávok. Teda neviem odkedy tá zastávka dostala tento nový názov (a ani som to spätne nezisťoval). Ale hneď v ten deň som to zmenil v DB zastávok.
Proste sa vytvoril tento kolotoc.. Podla vsetkeho preto, aby sa efektivnejsie naplnil hodinovy fond, dalej kvoli zavdeniu dispozicnych sluzieb, kvoli tomu, ze nocne mozes robit (tusim) iba dve po sebe a podobne. Takto to vychadzalo najprijatelnejsie. Ako sa dohodnu vodici medzi sebou a s veducim, to je uz na nich, tabulky maju urobene ferovo.
R3 - na Spolocenskom pavilone neviem ci aj po ine dni ale stvrtok ide o 14.20 R3, pricom v poriadkoch je najblizsia doba prichodu R3 v case 14.3O ... tak co, preklep alebo nejaky spoj co sa vracia niekde ?
niečo na tom môže byť. Avšak kam sa pozriem na asfaltový prejazd, tak tam sú problémy. U gumových niet čo vyčítať. Snáď jediný poriadny asfaltový prejazd je urobený pri Rybe a možno pri SA - tu je však ešte skoro na hodnotenie, keďže je relatívne nový.
Maš pravdu nerozumiem sa do toho, reagovlal som len na to čo sa tu piše. Ale ajtka nerozumiem načo sa miešaju nočne a denne služby, kto chce robiť nočne tak si da žiadosť nie? Proste zbytočnosti sa robia.
A k tej pomalej jazde, ano vadilo by mi to keby sa na nočaku niekto vliekol a určite nie len mne, pretože tam jendotlive spoje na seba nadväzuju (dakedy ? ).
Takže cyklochodník na Moyzesovej bude vlastne tá štrková cestička dovybavená dopravnými značkami? ?
Zaujalo ma tiež zaradenie preferencie MHD medzi "niektoré ďalšie aktivity v štádiu preverovania".
A tá omáčka na 150 riadkov, z ktorej sa neviem nasýtiť.
Made in EHMK.
To čo sa tam v tom príspevku spomína šlo zriadiť roky dozadu (aspoň niečo z toho), len sa nemal nikto k tomu. A čo sa týka tých sedení, neraz som mal dojem, že niekto tam je preto, aby istý subjekt v hanbe nezostal. Koniec koncov o tom vraví aj pán Labaš, kto bol aktívny a kto nie (hneď v 1. vete kde ho citujú).
Potom tomu nerozumies ani ty, ked takto pises. Mimochodom, bolo povedane, ze ktory vodic nechce nocne, ma si dat ziadost na zmenu zaradenia. Problem ?? Ako Peto sorry, ale niekedy mas maximalne detske pripomienky. Ty sa naseries, ze ti pride vodic, ktory jazdi pomaly. Co ta je do toho, ako DPMK rozdeluje pracu zamestnancom ? Ked sa ti ako cestujucemu jazda nepaci, daj staznost na vodica a bodka. Ale to nie su argumenty.
Napríklad ten asfalt, ktorý použili pri stanici (vraj špeciálna zmes na priecestia) sa drží celkom dobre. Síce sú tam nižšie intenzity dopravy, ale zato veľa autobusov.
Ale prečo urobili ten kolotoč do ktoreho dali aj nočne?? To je podľa mňa dobra kktina, ti vodiči išli na nočne dobrovoľne a prave preto aby nejazdili cez deň a jazdili tam asi najlepši vodiči TD, ďakujem pekne ak mi teraz na nočaku prid enejaky spomaľovač ktoremu vypadnu palice každych 200m. To ako keby dali trhanarom do tabuliek 200vkarske služby a nočaky. Nočakari by tiež boli nayebany, že musia robiť denne a trhanari zase nočne. Nechapem načo sa takto čachruje so službami, každy nech ostane tam kde chce byť (nočne alebo denne).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq
Lenže o tom, že sa SOUD zmenilo na SOŠ automobilová som sa dozvedel iba z hlásenia zastávok. Teda neviem odkedy tá zastávka dostala tento nový názov (a ani som to spätne nezisťoval). Ale hneď v ten deň som to zmenil v DB zastávok.