Zrejme sa inspiroval chatkou v Trebejove. ?. Za 14t srotu by si mohol mat kedysi celkom novy bicykel
Ozaj vcera i dnes davali na STV1 hudobnu komediu z roku 1966 - Dráma na koľajach (J. Bohdalová ako vodicka supravy T3 6386-6385 na lince 12 Libeň - Smíchov)
V pražských T3RP sú pôvodné okná s očistenými rámami, v bratislavských sú rámy natreté na čierno. Vyklápacie okná vnímam ako zhoršeniše kvality T3 na úroveň nepoužiteľnosti v letných mesiacoch.
Generálka s a bez zachovania výzbroje je takmer rovnako náročná, v oboch prípadoch sa musí vozidlo takmer odstrojiť.
Vo vyklápačkách nevidím teoreticky žiaden rozdiel, ba povedal by som, že sú oproti vysúvačkám horšie. V danom prípade som rád, že tam išli iné okná, pretože ak by sa ponechali vysúvacie, naisto by tam zostali pôvodné a to už by nebolo ono. Tak to vyzerá aspoň ako-tak.
Čo sa týka zachovania výzbroje, aj v tomto prípade je to to najlepšie čo v danej chvíli môže byť. Keď len dve generálky sa vykonali v rozpätí viac ako troch rokov, netrúfam si odhadnúť, o koľko dlhšie by trvala GO pri výmene výzbroje. S najväčšou pravdepodobnosťou by to skončilo existenciou jedinej GO, a to T3Mod...
Re #4576 Nodes: Áno, zrejme už ubehli km do SP. Je to celkom možné, pretože to boli trvale sóla, ktoré sú potrebné permanentne celý týždeň.
S prepáčením, čo je dobrého na vyklápacích vetracích oknách? A modernizácie so zachovaním pôvodnej výzbroje pokladám (na rozdiel od fobusta) za zvrhlosť najväčšieho kalibru.
No, konečne sa pohli ľady ohľadom T3GO #337, na ktorej sa práve inštalujú vyklápacie vetracie okná. Bude teda identická ako 361. Škoda, že sa takto nerobia aj ostatné T3.
Na prehliadkach sú inak ešte 364, 367, 412+413, 620+621 a v hale GO postáva KT8 #538 a na T6 ev.č. sa lepí nová CVR Orostours. Bude to dosť neobvyklá reklama, na predných dverách budú vyobrazené morské príšerky, cez celé prostredné dvere so zásahom do okien bude veľká pyramída a cez posledné dvere bude prelepená sfinga. Skôr by sa to hodilo na nejaký starý voz, čo by ho viac historizovalo...
Sarko