Reply on: S499.1023 #4582:
Rekonštrukcie v bývalom Československu sledujem pozorne, takže môžem s určitosťou povedať, že DPMK je v tomto smere úplne na chvoste všetkých DP.Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...
eMareq
Ozaj vcera i dnes davali na STV1 hudobnu komediu z roku 1966 - Dráma na koľajach (J. Bohdalová ako vodicka supravy T3 6386-6385 na lince 12 Libeň - Smíchov)