K tej nehode Jamnika 3505 ktorá sa stala 1.6.2004. okolo 22:45: Auto AUDI 100 (ročník 94) s rýchlosťou 130km/h smerujúce na KVP nezvládlo riadenie a vbeholo do protismeru kde pravé z KVP išiel v ľavom jazdnom pruhu SU.3505 do garáže VŠA. Nehoda sa stala kúsok za odbočkou do Myslavy (smer KVP) to iste miesto ako nedávno Mercedes+Fabia. Ľudia v aute AUDI zomreli na mieste.22 a 25 roční mladici. Šofér autobusu ma polámané nohy a ruku.(dneska mal isť na operačku).3505 po nehode nedokázali spojazdniť a tak nocoval pri LUNIKU IX aj so strašcom. Ráno si prišli obzrieť bus Reiprich a Melichar.Neskôr došlo dielenské vozidlo aj s mechanikmi ktorý dali bus do pohybu,zopár skratov a Jamnik naštartoval (mohol isť na linku) keďže nemal chladiacu zmes tak bol odtiahnutý Liazkou ev.č.9055.
PS:keby ste chceli fotky z miesta nehody aj s interiéru kabínky dajte vedieť.(NA NETE BUDÚ FOTKY TAK DO ROKA)
?
PS:keby ste chceli fotky z miesta nehody aj s interiéru kabínky dajte vedieť.(NA NETE BUDÚ FOTKY TAK DO ROKA)
?
Sarko
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...