Keď je reč o nehodách - práve sa nachádzam v Brne a dnes, hneď na druhý deň pobytu, som zaregistroval už 2 nehody - K2 #1097 s ošúchaným ľavým bokom a zničenými plentami a KT8 #1704, ktoré sa zrazilo s autoškolou len hodinu po tom, ako som ho vyfotil zo skoro každej strany, vrátane detailu s vodičom-kamošom. Neuveriteľné...
Sarko
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...