K článku v dnešnom Korzári:
Dobre som to pochopil?
Alter.A: 14 jednoraz., 28 u vodiča, 450 mesačný
Alter.B: 15 jednoraz., 17 u vodiča, 440 mesačný ?
Ak som teda pochopil dobre, tak sa mi obe alternatívy zdajú dostatočne zvrhlé na to, aby neprešla ani jedna z nich.
A ešte veta z článku:
DPMK navrhuje zvýšenie cien v dôsledku zníženia výkonov vo verejnom záujme.
To nie je blbosť?
Dobre som to pochopil?
Alter.A: 14 jednoraz., 28 u vodiča, 450 mesačný
Alter.B: 15 jednoraz., 17 u vodiča, 440 mesačný ?
Ak som teda pochopil dobre, tak sa mi obe alternatívy zdajú dostatočne zvrhlé na to, aby neprešla ani jedna z nich.
A ešte veta z článku:
DPMK navrhuje zvýšenie cien v dôsledku zníženia výkonov vo verejnom záujme.
To nie je blbosť?
Sarko
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...