K článku v dnešnom Korzári:
Dobre som to pochopil?
Alter.A: 14 jednoraz., 28 u vodiča, 450 mesačný
Alter.B: 15 jednoraz., 17 u vodiča, 440 mesačný ?
Ak som teda pochopil dobre, tak sa mi obe alternatívy zdajú dostatočne zvrhlé na to, aby neprešla ani jedna z nich.
A ešte veta z článku:
DPMK navrhuje zvýšenie cien v dôsledku zníženia výkonov vo verejnom záujme.
Moje poradie kvality prevádzky, údržby, rekonštrukcií a vobec technického perzonálu u dp s tram trakciou v rámci Česko-Slovenska:
1.Praha, 2.Ostrava, 3.Brno, 4.Plzeň, 5/6.Bratislava,Liberec, 7.Olomouc, 8.Most, 9.Košice.
A to som rodený Košičan, hrdý patriot! Ale proste je to tak.
Fiiiha, no ale dufam, ze mi neberu 344+340, tie som predsa kupil vo virtualnej drazbe JA!!! Nech si vezmu JanyVozy 349+348, Puc*u-Lucku 351+350 alebo aj Semanniky 349+352 ?
617 bude mat reklamu na Orosz? Takze po punskej 607-cke opaet nieco severoafricke? K tej sfinge a pyramide mohli este dohodit aj mumiu, aj by som im vedel poradit, koho z podniku by si mali zobrat ako vzor pri grafickom navrhu ?
Re Neopatolog:
Pan dopravny riaditel Bc. Dutko studuje na Zilinskej univerzite, tam pravidelne jazdieva na skusky a tak. Nic prevratne si nepredstavuj. A teda nejazdi na sluzobne cesty ale na cesty za studiom. "Musim sa veela ucit, mamicka, veela ucit ? " ?
Ozaj, k tej 337; ta tento rok nevyjde, lebo nema nahrate BUSE a pan S. chodi nahravat BUSE na Kolajovu dopravu ako Jezisko - raz do roka a aj keby ste veeelmi chceli, viac ani za Boha ?
Sarko:Hej,v autobusoch a v čistote vozidiel nemá DPB konkurenciu?. Vladimír:Hej,sieť prejdenú mám ale nejaká tá zaujímavosť sa vždy nájde (aj tá vozovňa).Ale ako hovorím,toto leto to vidím biedne.
Rekonštrukcie v bývalom Československu sledujem pozorne, takže môžem s určitosťou povedať, že DPMK je v tomto smere úplne na chvoste všetkých DP.
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...
Košice - Dopravná nehoda medzi dvoma dodávkami a autobusom sa v piatok skončila našťastie len ľahkým zranením jedného z vodičov. K havárii došlo na Alpinke, kde 24-ročný vodič Renault Kango Branislav T. smerujúci do Košíc v ľavotočivej zákrute nezvládol riadenie. Nedodržal bezpečnú vzdialenosť od pred ním idúceho Peugeotu Boxer. Po kolízii odhodilo renault do protismeru, kde sa zrazil s protiidúcim autobusom.
Vodič renaultu utrpel pri zrážke mnohopočetné rezné rany, z ktorých sa bude zotavovať vyše týždňa. Alkohol u vodičov zistený nebol, škoda na reanulte predstavuje 250-tisíc Sk, na opravu autobusu a ďalšej dodávky bude potrebných po 50-tisíc korún.
Zrejme sa inspiroval chatkou v Trebejove. ?. Za 14t srotu by si mohol mat kedysi celkom novy bicykel
Ozaj vcera i dnes davali na STV1 hudobnu komediu z roku 1966 - Dráma na koľajach (J. Bohdalová ako vodicka supravy T3 6386-6385 na lince 12 Libeň - Smíchov)
V pražských T3RP sú pôvodné okná s očistenými rámami, v bratislavských sú rámy natreté na čierno. Vyklápacie okná vnímam ako zhoršeniše kvality T3 na úroveň nepoužiteľnosti v letných mesiacoch.
Generálka s a bez zachovania výzbroje je takmer rovnako náročná, v oboch prípadoch sa musí vozidlo takmer odstrojiť.
Vo vyklápačkách nevidím teoreticky žiaden rozdiel, ba povedal by som, že sú oproti vysúvačkám horšie. V danom prípade som rád, že tam išli iné okná, pretože ak by sa ponechali vysúvacie, naisto by tam zostali pôvodné a to už by nebolo ono. Tak to vyzerá aspoň ako-tak.
Čo sa týka zachovania výzbroje, aj v tomto prípade je to to najlepšie čo v danej chvíli môže byť. Keď len dve generálky sa vykonali v rozpätí viac ako troch rokov, netrúfam si odhadnúť, o koľko dlhšie by trvala GO pri výmene výzbroje. S najväčšou pravdepodobnosťou by to skončilo existenciou jedinej GO, a to T3Mod...
Re #4576 Nodes: Áno, zrejme už ubehli km do SP. Je to celkom možné, pretože to boli trvale sóla, ktoré sú potrebné permanentne celý týždeň.
Sarko
Čo sa týka zachovania výzbroje, aj v tomto prípade je to to najlepšie čo v danej chvíli môže byť. Keď len dve generálky sa vykonali v rozpätí viac ako troch rokov, netrúfam si odhadnúť, o koľko dlhšie by trvala GO pri výmene výzbroje. S najväčšou pravdepodobnosťou by to skončilo existenciou jedinej GO, a to T3Mod...
Re #4576 Nodes: Áno, zrejme už ubehli km do SP. Je to celkom možné, pretože to boli trvale sóla, ktoré sú potrebné permanentne celý týždeň.