Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m2001 #45419:
zaujímavé. To by sa zišlo aj u nás namiesto hlúpych prieskumov, ktoré aj tak poriadne neodzrkadľujú reálny stav.
Reply on: pedro77 #45422:
no ved aj v optime maju senzory z hora. je ich aspon 10 ci kolko ? neviem nevyznam sa do toho velmi.Akurat viem ze su tam nejake senzory. ?
Reply on: Josip3211 #45420:
v optime maju obycajne IR zavory tusim, to sa neda pouzit v buse kedze sa tam vystupuje/nastupuje v dvojrade, v tom linku co tu hodil m2001 su tie senzory zhora
Reply on: m2001 #45419:
noo, este to tak prepojit s emtestom a uz vidim ako tam svieti ze v autobuse je -7 ludi ?
Reply on: TA #45418:
Asi nejako tak ako sa to robí v optime.Aspoň si myslím. ?
Reply on: TA #45418:
len čo som na googli našiel, sľubujú 97-98% presnosť: http://www.infodev.ca/vehicles/counting-passengers.html
Reply on: BMko #45397:
ako ráta senzor počet nastupujúcich a vystupujúcich? Je to presné ❓
Reply on: ado3518 #45416:
No ja som to neskúšal veľmi, ale sú dve možnosti: buď vtedy vodič stlačil otvorenie všetkých dverí, alebo to má každý bus inak. ? Skúsim sa s tým ešte pohrať keď bude príležitosť...
Reply on: Riks #45413:
no strávil som pol dna v 3306 ❤ a pamäť určite nešla ? !!! skúšali sme zo šoférom tak neviem ...
Reply on: mišo #45414:
No mne je to jasné. Ale trend v €Ú je taký, že vozy majú viac miesta na sedenie ako na státie. Aj v štvormiestnom aute si ku Tebe môžu sadnúť len ďalší traja, bez toho, aby ste sa tlačili, keď si do zadu priberieš ďalšieho tak sa už tlačíte. Ale počet sedačiek a rozvrhnutie interiéru si predsa zadáva objednávateľ. Ak to NIKTO nešpecifikoval, tak to predsa nieje chybou autobusu.

Re #45407 Nodes: A preto zavedieme úsporné intervaly. ? ?
Reply on: eMareq #45406:
myslím, že v západných mestách (v ktorých nie je metro), zrovnateľných s Košicami, nie je hlavnou príčinou pohodlného cestovania len naddimenzovanosť verejnej dopravy, ale aj veľký podiel užívateľov automobilov a vyriešená infraštruktúra. realita v Košiciach má však iné parametre. je lepšie keď má voz čo najväčšiu kapacitu aj na úkor miest na sedenie. v meste, kde je takmer všade dojazd do 15-20 minút, nie je vysoká kapacita sedadiel prvoradá (šaca, kavečany etc to je kus iné)

Re #45408 tbus: tých madiel je parádne veľa, to je pravda, ale na zemi nie je miesto pre toľkých ľudí, aby sa ich mohli držať :)), ideálny prienik je priestor širokého solarisu a rozmanitosť madiel z tohto nového

Re #45405 Peter55: na väčšinu sedadiel treba vystúpiť z podlahy cez schod, starší ľudia s tým budú mať problémy
Reply on: ado3518 #45396:
Citelis má pamäť na dopyt.
Re #45400 Peter55: Prešovský najnovší ich nemá.
Reply on: Peter55 #45411:
ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
Nikde nie je napisane, že v autobuse musia byť povinne "dvojky"
Reply on: Crossfire #45409:
noačo, aj C744 mali taku sedačku a nikto na ne nedadával ?
Reply on: tbus #45408:
najlepsie su tie autisticke sedacky za klbom.. sam partia.. ? ?
Reply on: mišo #45401:
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Reply on: eMareq #45406:
Tu, ked je miesto na sedenie, tak je spoj / linka vyhodnotena ako nevyuzita a hned je dovod na znizovanie kapacity.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.