No ja som to neskúšal veľmi, ale sú dve možnosti: buď vtedy vodič stlačil otvorenie všetkých dverí, alebo to má každý bus inak. ? Skúsim sa s tým ešte pohrať keď bude príležitosť...
No mne je to jasné. Ale trend v €Ú je taký, že vozy majú viac miesta na sedenie ako na státie. Aj v štvormiestnom aute si ku Tebe môžu sadnúť len ďalší traja, bez toho, aby ste sa tlačili, keď si do zadu priberieš ďalšieho tak sa už tlačíte. Ale počet sedačiek a rozvrhnutie interiéru si predsa zadáva objednávateľ. Ak to NIKTO nešpecifikoval, tak to predsa nieje chybou autobusu.
Re #45407 Nodes: A preto zavedieme úsporné intervaly. ? ?
myslím, že v západných mestách (v ktorých nie je metro), zrovnateľných s Košicami, nie je hlavnou príčinou pohodlného cestovania len naddimenzovanosť verejnej dopravy, ale aj veľký podiel užívateľov automobilov a vyriešená infraštruktúra. realita v Košiciach má však iné parametre. je lepšie keď má voz čo najväčšiu kapacitu aj na úkor miest na sedenie. v meste, kde je takmer všade dojazd do 15-20 minút, nie je vysoká kapacita sedadiel prvoradá (šaca, kavečany etc to je kus iné)
Re #45408 tbus: tých madiel je parádne veľa, to je pravda, ale na zemi nie je miesto pre toľkých ľudí, aby sa ich mohli držať :)), ideálny prienik je priestor širokého solarisu a rozmanitosť madiel z tohto nového
Re #45405 Peter55: na väčšinu sedadiel treba vystúpiť z podlahy cez schod, starší ľudia s tým budú mať problémy
ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Re #45401 mišo: Úzka ulička predsa nieje chybou (nízkopodlažného) autobusu. Dnešný trend MHD NIEJE sardinkáreň a postávanie v úzkych uličkách, ale práveže mať komfort v sedení. V západných mestách to tak robia, že MHD je predimenzovaná, t.j. máš miesto na sedenie.
som veľmi sklamaný z nových autobusov. vďaka nim si konečne uvedomujem rozdiely medzi slovami nízkopodlažný a bezbariérový. sú neuveriteľne úzke, uličky majú pravdepodobne minimálny povolený rozmer, priestor pri druhých a tretích dverách je neuveriteľne zaprataný a navrch čerešňa v podobe oranžových transparentov. nemôžem si pomôcť, ale ako sa podarilo vykročiť dopravnému podniku solarismi do 21.storočia, tak sa poslednými dvoma dodávkami vrátili o dobrých 12-15 rokov nazad. rozumiem slovu šetriť, ale okrem toho rozumiem aj slovám ako efektívnosť a pohodlie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko