Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Furčan #44377:
Je to mozne, neuvedomil som si, ze sme uz tam...
Reply on: Axel #44363:
a nie nahodou za stanicou v Barci ? ? aj tram koľaje tam su...
Reply on: Sheep221 #44362:

A doraziť celkom ho možeme úvahou o tom, že rekonštrukcie budú zadané firme ŽOS Zvolen - viď alegorické vozidlo Č. 359, v DPMK jeden nikdy nevie....
Reply on: Axel #44365:
o 1 ?. Ale chápem, že to nemení podstatu.
Som však zvedavý na vyťaženosť týchto liniek. Len pre zaujímavosť, včerajší spoj s odchodom o 10:36 z Pereša, viezol na trase NO - VSS, križovatka 0 ( slovom nula ) cestujúcich. A toto je bežný jav, ktorý je možné vidieť na tejto linke.
Reply on: eMareq #44372:
to by však stratila svoju expresnosť a možno by potom nebola rýchlejšie na NO ako električka. A zase by ľudia nadávali.
Reply on: eMareq #44372:
A všetky zvyšné KT-čka predáme do Sarajeva. ? ?
Reply on: jt #44371:
No asi to, že so sólami na L3 sa budeš stretávať oddnes asi navždy. ? ☠ A možno budúci rok budú sóla aj na L7 a potom aj na L6 a L9 a sólami sa to tu bude hemžiť. ?

Treba si vydupať zastavovanie L52 na každej zastávke na Jazere. Inak to nevidím.
Toto nie je normålne co sa deje v tomto podniku. Takú úzasnú cestu elektrickou ako dnes som si dåvno neuzil. Co bude nasledovat dalej?
Reply on: eMareq #44369:
?? ?
Srandy bokom vážení. Oddnes sú naozaj sóla na L3. ?
Reply on: Axel #44363:
Veď ja Ti to neberiem, ja tiež sem tam používam 52(L). Konieckoncov, aby sa nestalo, že zostane už len 52(L), kvôli tomu čo uvádzaš ďalej.
Táto fotografia musí mať minimálne 5 a viac rokov... neexistuje že je z 05/12/2008, však kuk pozostatky po CVR 513, za ňou 622+623 a v pozadí na strednej 616... ?

http://www.imhd.zoznam.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=41160&idt=u&idg=3761&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: Axel #44365:
no ale tak snad nepojdes trinastkou, ved ta az tak nekopiruje elektrickovu trat, ide "naokolo" cez opatske, ved neuvidis tie mrzute tvare v elektricke a navyse ani nejde na NO, vsak to treba na palackeho prestupit, no fuuuj 🙂 ? ?
Reply on: pedro77 #44364:
Ak ide 52 o 32 minut, tak to znamena, ze 13 ide o 2... 😉
Reply on: Axel #44363:
no dovod mas taky ze prides na zastavku a zistis ze trojka ide o 4minuty a 52ka ide o 32 minut
Reply on: eMareq #44314:
Znova polozim otazku: aky mam ja ako laicky cestujuci z Jazera - Vazeckej (o Krasnej ani nevravim) na NO dovod nastupit do 3ky namiesto do 52ky?
Ja vidim len to, ze je na NO rychlejsie, je zvycajne prazdnejsia, pri kostole sa dnu nevovali tlupa poboznych pacientov geriatrie, ktora ma ide zlyncovat, lebo si dovolim sediet (Tesco detto). A ked mam pravdu povedat, stav trate VSS-Bajkal je tak ubohy, ze mi obcas nie je vsetko jedno, ked na to niektory vodic stupi o nieco viac.
---------------
PS: pri ceste vlakom na Moldavu je za Malou stanicou na srotovisku pekne vidiet kopku autobusov MHD postrihanych na rezance.
Reply on: Nodes #44359:
neboj sa, optimizmus hned zaklincujeme otazkou kedy sa ma zacat s rekonstrukciami ?
Reply on: jt #44360:
Aj ostravske bulvy su papierovo rekonstrukcie. Ked sa nemylim, tak aj liberecke, plzenske a brnenske.
Reply on: Sheep221 #44358:
Papierovačky nemusia trvať dlho, pretože T3 sa dá na Vario prerobiť ako rekonštrukcia, alebo nový voz. Pri prvej možnosti je to s vybavovaním papierov a homologizáciou jednoduchšie. Presne tak zrekonštruovali T3-ojky v Prahe. Dokonca ich ani neuvádzali ako Vario LF, ale model Tatra T3R.EV(N).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.