Kĺb podľa noriem EÚ je asi kĺb vyrobený podľa noriem, ktoré vydala európska únia.Čo sa týka toho hrbu, čo novšie Citelisy nemajú, tak mi nie sme až tak dobre na tom, aby sme si mohli dovoliť pikotechnológiu.No pán šéfkuchár a aká bola táto? Kuracia s mäsom bez mäsa z ktorej ostal len vývar a to čista pramenitá voda? ? ? ?
Počúvajte, Kefalín, a čo je to také "kĺb podľa noriem EÚ"? A aké posilňovače má? Ako je to možné, že staršie Slintelisy ten hrb nad kĺbom mali a novšie ho nemajú? Že by si varil z vody a žvástal úplné hovädziny?
na vozidlach MAN su obe tlacitka napojene na dopytove otvaranie dveri. Tlacitko na dvere a tlacitko stop ma takmer rovnaku ulohu, len dopytom si pri uvolnenych dverach mozes otvorit dvere dodatocne (ked chces vystupit pri inych dverach, alebo ti fotobunka zavrie dvere automaticky, skor nez stihnes vystupit), kdez tlacitkom Stop si navolis otvorenie najblizsich dveri od miesta kde stojis alebo sedis. Otazne je, na kolko sa percent sa vyuziva dverovy system, ktory je namontovany vo vozidlach. Okrem prvej serie Solarisov maju vsetky nizkopodlazne vozidla (Man, Volvo, Tedom, Citelis, Solaris) s ktorymi som prisiel do styku maju mechanizmus dveri rovnakeho vyrobcu, otazka je co vsetko je zapojene. A ak si zratam, ze v Osle mas navyse fotobunku, senzor na pocitanie nastupujucich a vystupujucich..... a pozriem si take Kosice, tak vieme kde je pes zakopany
Však to más jedno čo stlačíš !!! nemyslíš ??? Ak stlačíš stop alebo Dopyt tak to spraví to iste , keď už stoji na zastávke tak Dopyt stlačíš ešte raz „ pamäť to nemá“ a sa otvoria dvere !!! inač ta stopka tam je na nič !!! žiaden efekt , žiadna výhra ... ? ? ? ? ?
Inak by ma zaujímalo, prečo pri stlačení dopytu na Shitelisoch sa rozsvieti nad dverami stop a zazvoní zvonec (rozprávky nieje koniec ?). Aký má potom význam STOP tlačidlo?
Veď látka je "by Karosa" čo také divné ?
Re #45388 Davidoshmhd: Kto sa chce hádať? ? Viem dobre jaku máš tam moc dávam si pozor rešpekt je tam neboj sa? ?
Ak to nie je zakryte tak to ma nejaky dôvod nemyslíš? Nechapem čo ti to vadí keď to ajtak nevidno, ani Solarisy trollino ktore maju na streche dookola dekle aby nebolo vidno vyzbroj nemaju "nastavbu kĺbu" celu ale iba po bokoch a určite to nie je tým, že je to "najlacnejšia verzia".
Nadstavbu klbu som myslel klb ktorý prechádza medzi boxami.Klb je iba po bokoch,na hornú časť sa pozabudlo.
No práve to čalúnenie sedadiel.To "krajšiu" látku nemali ?
Dnes nemáme žiadnu celodennú kĺbovú linku. Na všetkých menovaných (10, 18, 34) sa PRAVIDELNE vyskytujú 15m vozidlá. DP by mal v prvom rade zadefinovať, kde (na ktorej L) budú jazdiť výhradne klbáky. Či to bude Citelis, či Ikarus, je druhoradá otázka.
Lenže tu sa to robí opačne. Príde 10 nových klbákov a GR zahlási, že sa nasadia na 6 liniek. ? To už samo o sebe svedčí o nekoncepčnosti a nesystémovosti. Len aby to čím lepšie zapôsobilo na našu drahú blbú verejnosť...
Čim je taky isty interier v B941? Tym, že su tam žlte madla? Ina zhodnosť tam nie je, sedadla su novšieho typu a ostatne je uplne ine ako v 941. K tomu "boxu", aka diera je kde? Cele je to zakryte a v celku ako na tedomoch a ak mysliš tu malu diekrku čo tam je tak nejak sa tam musi vetrať vzduch keď tam je plyn ? a buď rad, že tam nie su dva boxy pretože ten nad klbom budu mať aj naftove citelisy pretože klb ktory sa tam montuje podľa noriem EU ma posilňovače a nejake vecičky na streche. A čo sa interieru celkovo tak tedom určite nie je lepši, v citelise jemne vrzgaju niektore obloženia zatiaľ čo v tedome mam pocit, že sa cely rozsype ?
To nie je otazka na mna, ale na DP. Je snad dobre, ze mame len 3 celodenne linky s klbakmi, resp. je dobre, ak sa na niektorych linkach ludia tlacia ako sardinky, lebo tam pride polszkie jazweczie wozidlo? Hmm...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55