Reply on: Sarko #43878:
" Trať do Myslavy bola takisto pôvodne plánovaná vedením po osi celej obce a mala končiť obratiskom na jej konci v blízkosti križovatky s Tr. KVP (konečná Kolibár) a tesnej blízkosti hranice MČ Luník IX. V 90-tych rokoch sa rozhodlo o postavení do súčasného stavu len po centrum Myslavy (zastávka Grunt). "--->>> to ja zaujímavé. Skôr by som čakal potiahnutie TD k Maši a nie k dolnému koncu Myslavy. Najideálnejšie by bolo postaviť trať po celej Myslavskej ceste, teda Maša - Grunt - križovatka s Triedou KVP a potom smerom hore po Triede KVP a napojiť sa na Moskovskú triedu.
Sarko
Električková trať na Terase by tiež nestrácala na lukrativite, keby tam nebol taký interval, aký je... Ešte začiatkom 90-tych rokov sa prekladal interval aj s L5 (Amfiteáter - Moldavská cesta - Južná tr. - Nad Jazerom) a na NO išlo v špičke/mimo špičky každých 2,5 min./5 min. niečo, tak to bolo iné kafe. Dnešná L6 s 12'/15'/20' je už len také torzo... Na Žst. robí konkurenciu v severnej časti autobusová L17 (i keď so slabším intervalom 20'/20'/30') . Keby sa postavila konečne tá zakliata trať Žst - NMM, tak okrem L17 by hádam padol aj budúci súbeh s L19 (15'/15'/20').