Ako ste si mohli vsimnut, tak DPMK vynovuje CP niektorych liniek. Konkretne sa jedna L7 a L9 a to pridanie piktogramu vozickara + textu "na linke premava nizkpodlazna elektricka" do hlavicky alebo pod nu. ako som zistil, tak sa jedna aj o CP L16, L19, L30, L37 a namiesto "elektricka" tam dali autobus. Su este nejake linky, na ktorych trvalo premavaju Solarisy?
Rozmyslala Karosa Vysoke Myto nad vyrobou dvojdverovych B731, 732 (ako SM11 pre export do ZSSR) s prednymi a zadnymi dverami?
Rozmyslala Karosa Vysoke Myto nad vyrobou dvojdverovych B731, 732 (ako SM11 pre export do ZSSR) s prednymi a zadnymi dverami?
Sarko
Ďakujem za upresnenie detailov, niektoré ma celkom prekvapili. Podľa môjho názoru sa vagóny na koniec Strojárenskej dostávali priamym prepojením a križovaním Komenského ul. Bolo tu už naznačované, že nákladné vagóny by z Hviezdoslavovej na Strojárenskú zrejme nevybočili, tak je možné, že sa mohla používať trasa Kuzmányho-Strojárenská.
Takže k tabačke neskôr predsa len viedol manipulačný trojuholník. Nerozumiem akurát, ako je myslené, že bolo zrušené prepojenie na Komenského po vybudovaní obratiska L6 (že by odbočenie z Komenského v smere z Lokomotívy?). Na tú koľaj, ktorá vedie po Gorkého sa pôjdem pozorne pozrieť. K tej úzkokoľajke - ako som spomínal, rozvor náprav mohol byť max. 800mm, čo dáva tušiť, že šírka vagónov bola veľmi malá. Išlo o prenosné a ručne tlačené vagóny, takže ich šírku odhadujem od pol metra až metra.
Na Južnej za malým kostolíkom (presnejšie kostol sv. Ducha), to je na Hollého ul. (medzi NO a Astóriou). Ak som dobre rozumel, trojuholník tu bol postavený v r. 64. Dokedy existoval a kedy vznikol novší trojuholník na Oštepovej ul. (medzi Astóriou a zast. Stará nemocnica)? Pre presnejšiu lokalizáciu uvádzam, že sa trojuholník nachádzal zarovno so Smetanovou ul., keď bola v minulosti cez Južnú triedu ešte prejazdnou komunikáciou. Východná časť, kde sa trojuholník nachádzal (dodnes sú viditeľné kocky a kúsok koľaje), je v súčasnosti vetvou Oštepovej ulice, slepo končiacej neďaleko Južnej tr.