Neviem už kde prestupovať zo smeru Šaca na smer Nad jazerom sobotu alebo nedeľu ráno
( cca 06,00–07,00 hod.) Na „prestupovom bode !“ na N.O. človek čaká cca 15-20 min. a keď mu známy poradí aby skúsil prestúpiť Na Moldavskej – Alejova tak ho električka naháňa a následne privrie do dvier.
A preto :
Gratulujme DMPK !
Ako podporuje k športu . Ako napríklad dnes ráno pri prestupe z L20 v čase o 06,25 na Moldavskej ceste na električku E 9 s odchodom o06.30 zo zastávky Gymnázium Alejová.
Vodička „E“ #612 nás pekne hnala aby sme si „ troška pobehali“ keď chceme aby nás zviezla. Keď jej poukážem, že ešte dobehujú ženy v mladšom roku narodenia tak ma privrie vo dverách .
Týmto chcem poďakovať pani ( pardon možno ešte slečna) , ale nás okolo päťdesiatky na košický maratón už nedotrénuje a nech pozerá na ruku čo ukazujem , že bolo by dobre počkať, keď starší človek ( a žena ženu by mala pochopiť) dobieha na električku.
P.S.: Pani vodička, predné dvere otvárate len VIP cestujúcim a na konečnej nie ???
Cafte ... ja len chcem podotknut ci by nemohli vratit L18 na Furcu lebo z Dolneho KVP nemame priamy spoj na Furcu L55 je hore na Klimkovicovej .... alebo ci by nemohla 34 neist na THC cez mesto ale na Furcu ... bolo b to dobre a vela ludi by s tym suhlasilo ... dakujem ?
tak tam by mala byť preferencia samozrejmosťou. Snáď sa nebude predsa zapínať signál voľno pre ED v pravidelných intervaloch, keď žiadna električka nepôjde.
no ja stále nechápem, čo je také odradzujúce? Že budem musieť prejsť pár metrov? To, že nie sú prestupné body vybudované tak, ako by mali, beriem - je to negatívum v súčasnosti, ktoré sa však dá napraviť.
Veď pri prestupnej tarife a LV robenému k nej idú spoje častejšie - nemusím toľko čakať na zastávke, takže čas potrebný na prestup nie je ďalšie navýšenie čakacej doby, ale dá sa povedať, že obvykle je spolu s čakaním pred 1. nástupom kratší než čas, ktorý by som čakal na pôvodnej zastávke na spoj pri linkovom vedení odvšadial všade.
Nebude to tam je len koli pracam na vozovke a s tymi semaformi mi dvihaju tlak palackeho a uplne ma dorazil ten pri termostave, to je zrychlovanie dopravy po kosicku ? ?
aj v Barci pri výjazde z obratiska (vjazd, kde dochádza k nepomerne vyššiemu počtu kolíznych situácií a kde aj prechádza viac chodcov z blízkeho chodníka, zjavne nikoho nezaujíma) vyrástla jedna CSS a už dokonca aj bliká na oranžovo ? - každá koľaj slučky má vlastné svetlá ?, takisto peší chodník cez extrémne frekventovanú trať ?, aj bus 24 smer Spaľovňa na výjazde zo zastávky má vlastný (električkový) sema-fór ? a v asfalte sa zo všetkých smerov statočne vynímajú zárezy pre káble...preferencia? rofl ☠
predsa čím viac sema-fórov, tým lepšie ?
Ja som sa tomu blizsie nevenoval, tak sa neviem vyjadrit. Nebolo by od veci to este raz rozobrat a vytvorit nejaku hypotezu, ake pozadie za tym moze byt.
Co sa tyka unifikacie, vsetci velmi dobre vieme, ze pre DPMK je to neznama velicina, s ktorou nevedia pracovat.
Mate pravdu, spomenul som sice len starostov, aj ked problematika NLV by sa dala rozpisat do niekolko stostranovej tragikomedie. Ciastocne by to mozno vyriesil dobry nezavisly tim koordinatora integrovaneho systemu, tak ako to funguje napr. v Brne alebo v Prahe. Aj ked ani tam to nie je na 100% (napr. v Brne nezmyselne zrusenie nocnej elektrickovej dopravy a nasadenie kapacitne nepostacujucich nocnych autobusov), ale oproti Kosiciam je to ako porovnavat tieto mesta so Sarajevom po vojne v roku 1996.
som si všimol že dnes montovať semafor na moste na sidl. ťahanohavice na mieste kde je prechod, vyzera ze idu robit novy asfalt, no to som zvedavy ako sa potom dostane clovek na autobuse alebo aute na sidlisko, ked niekedy cez den zacnu asfaltovat jedinu prijazdovu cestu...
a ten semafor dufam ze tam nebude natrvalo... semafory na hlavnych tahoch tu rastu jak huby v poslednom case
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55