Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #38477:
sme v Košiciach, TA, nezabúdaj ❗
Reply on: Isidor #38472:
tak tam by mala byť preferencia samozrejmosťou. Snáď sa nebude predsa zapínať signál voľno pre ED v pravidelných intervaloch, keď žiadna električka nepôjde.
Reply on: TA #38475:
Sudruh Schwartz Ti to vysvetli.
Reply on: Nodes #38465:
no ja stále nechápem, čo je také odradzujúce? Že budem musieť prejsť pár metrov? To, že nie sú prestupné body vybudované tak, ako by mali, beriem - je to negatívum v súčasnosti, ktoré sa však dá napraviť.

Veď pri prestupnej tarife a LV robenému k nej idú spoje častejšie - nemusím toľko čakať na zastávke, takže čas potrebný na prestup nie je ďalšie navýšenie čakacej doby, ale dá sa povedať, že obvykle je spolu s čakaním pred 1. nástupom kratší než čas, ktorý by som čakal na pôvodnej zastávke na spoj pri linkovom vedení odvšadial všade.
Reply on: Sarko #38470:
Vysvetlim Ti to cez icq.
Reply on: tbus #38467:
Nebude to tam je len koli pracam na vozovke a s tymi semaformi mi dvihaju tlak palackeho a uplne ma dorazil ten pri termostave, to je zrychlovanie dopravy po kosicku ? ?
Reply on: tbus #38467:
aj v Barci pri výjazde z obratiska (vjazd, kde dochádza k nepomerne vyššiemu počtu kolíznych situácií a kde aj prechádza viac chodcov z blízkeho chodníka, zjavne nikoho nezaujíma) vyrástla jedna CSS a už dokonca aj bliká na oranžovo ? - každá koľaj slučky má vlastné svetlá ?, takisto peší chodník cez extrémne frekventovanú trať ?, aj bus 24 smer Spaľovňa na výjazde zo zastávky má vlastný (električkový) sema-fór ? a v asfalte sa zo všetkých smerov statočne vynímajú zárezy pre káble...preferencia? rofl ☠
predsa čím viac sema-fórov, tým lepšie ?
Reply on: eMareq #38469:
pre thc 6 minut ale elektricku 🙂
Reply on: TA #38462:
Ja som sa tomu blizsie nevenoval, tak sa neviem vyjadrit. Nebolo by od veci to este raz rozobrat a vytvorit nejaku hypotezu, ake pozadie za tym moze byt.

Co sa tyka unifikacie, vsetci velmi dobre vieme, ze pre DPMK je to neznama velicina, s ktorou nevedia pracovat.
Reply on: Sarko #38468:
"Ciastocne by to mozno vyriesil dobry nezavisly tim koordinatora integrovaneho systemu, tak ako to funguje napr. v Brne alebo v Prahe"

Takého tu bohužiaľ nemáme.

Re #38459 t.p: Teraz ma napadlo, že keď pre Krásnu 7,5 min. int. tak pre THC DH koľko? 3? ?
Reply on: Kari #38452:
Mate pravdu, spomenul som sice len starostov, aj ked problematika NLV by sa dala rozpisat do niekolko stostranovej tragikomedie. Ciastocne by to mozno vyriesil dobry nezavisly tim koordinatora integrovaneho systemu, tak ako to funguje napr. v Brne alebo v Prahe. Aj ked ani tam to nie je na 100% (napr. v Brne nezmyselne zrusenie nocnej elektrickovej dopravy a nasadenie kapacitne nepostacujucich nocnych autobusov), ale oproti Kosiciam je to ako porovnavat tieto mesta so Sarajevom po vojne v roku 1996.
som si všimol že dnes montovať semafor na moste na sidl. ťahanohavice na mieste kde je prechod, vyzera ze idu robit novy asfalt, no to som zvedavy ako sa potom dostane clovek na autobuse alebo aute na sidlisko, ked niekedy cez den zacnu asfaltovat jedinu prijazdovu cestu...
a ten semafor dufam ze tam nebude natrvalo... semafory na hlavnych tahoch tu rastu jak huby v poslednom case
Reply on: TA #38463:
Pretoze to je principom demokracie u nas 🙂 Ludia volia toho, kto spravi to, co oni chcu, nie to co je treba urobit
TA: Co ma substrat proti prestupom? Predsa prestupy odradzaju od mhd a vsetky mesta nam zavidia priame linky. 52 celodenne 15 min. interval, predlzit 19 ku Vazcu a mozeme zrusit elektrickovu trat. Aj tak je v havarijnom stave a peniaze na opravu net, bo Ehmk a podobne ujoviny.
Reply on: TA #38463:
ups ?, oprava :
...by trvali na vybudovaní prestupného bodu...
Reply on: t.p #38457:
...a potom ešte zaviesť zachádzku na stanicu, čím by sme vlastne mohli zrušiť L 3. Paráááda.

Re #38458 t.p: ak je to tak, prečo sa potom nesnaží vysvetliť svojim voličom, že je to pre nich dnes lepšie? Ja už ozaj nechápem, čo môžu mať ľudia proti prestupom. Netvrdím, že dnešný stav je ideálny, ale keby obyvatelia MČ mali pripomienky správnym smerom ( napr. naviazanie L 13 mimo špičky na L 3 alebo by trvali na vybudovaný prestupného bodu ), mohli by byť úspešnejší v ich realizácii.
Reply on: Sarko #38450:
ako inak by sa dalo vysvetliť, že sa Solaris ani opakovane neprihlásil do vypísanej verejnej súťaže ❓ Z hľadiska unifikácie ( pokiaľ by bola cena na rozumnej úrovni, o čom nepochybujem ) by bol potom jasnou voľbou.
Reply on: redburger #38454:
Pre pripad havarie na jazere by stacilo operativne predlzit 13 po dnepersku resp VSS a elektricky smerovat na JP2. Plus na vazeckej by stala 1-2 kusy autobusov ako zaloha.
Reply on: eMareq #38453:
Ten 7,5 minutovy interval nebude vychytavat nic. v rannej spicke chodi 3+7 kazdych 6 minut. To je na krasnu vela. 7,5 minuty preto aby sa ludom dali zapchat usta argumentom, ze teraz vam to chodi 2x castejsie ako 52. Keby tento interval bol pedimenzovany, casom by sa prdlzil napr na spominanych 10 minut 🙂 Synchronizacia 13 s 9 po pracovnej dobe a cez vikendy je nestastne resnie, lebo v tom case chodi vecsina ludi z a do mesta na co je deviatka nevyuzitelny spoj. V uvedenom case by mala byt 13 synchronizovana s 3 a (alebo) 7 alternativne rano a vecer cez vikendy s 3 a 7

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.