Zo šotoušskej zvedavosti som dnes išiel linkou 31 smer Máša preskúmať ako je to so zastávkou Bratislavská. V čase 17.09 na tejto zastávke vystúpila jedna duochodkyňa a nastúpili dve. ?
To je ľúto aj mne, ale treba sa poďakovať objednávateľovi dopravy. Však budúci rok už nemusí byť žiadna L18. Lepšie sa prestupuje s riedkej na hustú, horšie opačne. Tam sa treba fixovať na konkrétny odchod.
Problém je opačne. Trolejbusom na Mier ok, ale tam natrafiť na náhodilú razzapolhodinovú 18-ku... Je smutné, že linka zabezpečujúca tento pomerne dôležitý prestupný vzťah má úbohý 30' interval. ?
Neviem už kde prestupovať zo smeru Šaca na smer Nad jazerom sobotu alebo nedeľu ráno
( cca 06,00–07,00 hod.) Na „prestupovom bode !“ na N.O. človek čaká cca 15-20 min. a keď mu známy poradí aby skúsil prestúpiť Na Moldavskej – Alejova tak ho električka naháňa a následne privrie do dvier.
A preto :
Gratulujme DMPK !
Ako podporuje k športu . Ako napríklad dnes ráno pri prestupe z L20 v čase o 06,25 na Moldavskej ceste na električku E 9 s odchodom o06.30 zo zastávky Gymnázium Alejová.
Vodička „E“ #612 nás pekne hnala aby sme si „ troška pobehali“ keď chceme aby nás zviezla. Keď jej poukážem, že ešte dobehujú ženy v mladšom roku narodenia tak ma privrie vo dverách .
Týmto chcem poďakovať pani ( pardon možno ešte slečna) , ale nás okolo päťdesiatky na košický maratón už nedotrénuje a nech pozerá na ruku čo ukazujem , že bolo by dobre počkať, keď starší človek ( a žena ženu by mala pochopiť) dobieha na električku.
P.S.: Pani vodička, predné dvere otvárate len VIP cestujúcim a na konečnej nie ???
Cafte ... ja len chcem podotknut ci by nemohli vratit L18 na Furcu lebo z Dolneho KVP nemame priamy spoj na Furcu L55 je hore na Klimkovicovej .... alebo ci by nemohla 34 neist na THC cez mesto ale na Furcu ... bolo b to dobre a vela ludi by s tym suhlasilo ... dakujem ?
tak tam by mala byť preferencia samozrejmosťou. Snáď sa nebude predsa zapínať signál voľno pre ED v pravidelných intervaloch, keď žiadna električka nepôjde.
no ja stále nechápem, čo je také odradzujúce? Že budem musieť prejsť pár metrov? To, že nie sú prestupné body vybudované tak, ako by mali, beriem - je to negatívum v súčasnosti, ktoré sa však dá napraviť.
Veď pri prestupnej tarife a LV robenému k nej idú spoje častejšie - nemusím toľko čakať na zastávke, takže čas potrebný na prestup nie je ďalšie navýšenie čakacej doby, ale dá sa povedať, že obvykle je spolu s čakaním pred 1. nástupom kratší než čas, ktorý by som čakal na pôvodnej zastávke na spoj pri linkovom vedení odvšadial všade.
Nebude to tam je len koli pracam na vozovke a s tymi semaformi mi dvihaju tlak palackeho a uplne ma dorazil ten pri termostave, to je zrychlovanie dopravy po kosicku ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rastafarian1