Ja sa divím stííílke, že si objednávajú výkony v DPMK. Bežne totiž zabezpečuje vnútropodnikovú dopravu v takých podnikoch nejaká SAD, kde su vyčlenené busy a tie su len tam a nikde inde. Príkladom by mohol byť Slovnaft, kde dopravu zabezpečuje SAD Nitra, teda dnes už Veolia. Žiadne presuny z mesta do USS a nazad. Alebo keby mali kus rozumu, nakúpim si pár nových busov, vodičov je v Dp dostatok, servis mi zabezpečí Tempus a mám všetkých na háku.
darmo tu budeme prispievať čímkoľvek mesto v tej konštelácii nezmení politiku voči DPMK ich kresťanská láska im to nedovolí §! jedine s odbormi môžme niečo zmeniť, ale len niečo. Dovtedy nemáme šancu a vo voľbách treba zmeniť alebo skúsiť vymeniť túto garnitúru dúfajme za prijateňejšiu pre DPMK a pre ľudí mesta.
Odporúčame schváliť nájom pozemkov (tých 2351 m²) na _99_ rokov v rozsahu špecifikácie návrhu za nájomné podľa platných predpisov s uzavretím zmluvy o budúcej kúpnej zmluve na predmetné pozemky.
2. Návrh na určenie úrovňového dopravného riešenia komunikačného systému v lokalite Stred – Námestie osloboditeľov Košice vychádza z _ekonomických možností Mesta Košice, preto odporúčame schváliť takéto riešenie._
KARI: Skor si myslim, ze mesto sa s radostou zbavi pritaze v podobe DPMK, aby to nemuselo dotovat. A ked dotovat, tak v nejakej minimalnej miere. Sak treba EHMK, treba splacat dlh miliardu a pol, dalsia taka suma realne hrozi z prebiehajucich sudnych sporov.
Ale netreba sa báť, na svoju almužnu (90tis. mesačne?) si príde aj tak ☺
4. Poverenie poslanca výkonom funkcie dlhodobo uvoľneného poslanca MZ v Košiciach
Predkladá: p. Knapík, primátor mesta
PS: Doprava pri Aquaparku úrovňová, zvyšné pozemky (2351 m^2) prenajaté develoloperovi za 752,- Sk/m^2/rok, "zmluva o budúcej zmluve o odkúpení pozemkov" po dostavbe odsúhlasená MZ "v súlade s platnými predpismi" ?
ja by som to povedal opačne. MHD v KE bude musieť stále niekto zabezpečovať, ale mesto to nedá nikomu inému, lebo by stratilo rôzne možnosti, o ktorých sa tu popísalo dosť. V zahraničí je úplne bežné, že mesto nie je vlastníkom miestneho DP, prípadne je len minoritným vlastníkom. Ale rozumiem, sme v KE
Pokial budu jasne stanovene pravidla co sa MUSI splnit tak je uplne jedno ci to bude Veolia Transport, alebo SAD Zvolen. Treba len stanovit kvalitativne parametre, ktore budu zavazne.
Záchvat