Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Križovatku už riešia
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.7.2008/87400K

"Ako sme už informovali, pokus o upokojenie dopravy na križovatke Ondavská-Považská pri nemocnici na Terase sa správcovi komunikácií nevydaril."

Hlavné mesto kultúry: Budú tromfom výmenníky?
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.7.2008/87401K

"Kasárne a výmenníky

Košice sa uchádzajú 10-imi investičnými projektmi a kultúrnym programom s 30 akciami. Ako kľúčové prezentujú kasárne na Kukučínovej a výmenníky. Kasárne plánujú za vyše 100 miliónov prerobiť na kultúrne mestečko s inkubátorom kreatívneho priemyslu, výstavnými priestormi i rezidenčnými pobytmi zahraničných umelcov."

...Inkubátor kreatívneho priemyslu...

"Niekoľko zo 150 nevyužívaných výmenníkov na sídliskách navrhujú za 50 miliónov zrekonštruovať na tzv. kultúrne body okraja - ateliéry, galérie a divadlá pre 60 divákov. Ako pilotný projekt chcú jeden prerobiť bez ohľadu na výsledok súťaže o EHMK do konca roka na Západe na ulici Obrody. "V najbližších dňoch chystáme stretnutie s občanmi z tej lokality, aby sa vyjadrili, čo tam chcú," avizuje Kolárčik. Dodáva, že na výmenník majú v mestskom rozpočte asi 3 milióny. Vlani a tento rok vyčlenili poslanci na kandidatúru na EHMK spolu okolo 25 miliónov."

...kultúrne body okraja - ateliéry, galérie a divadlá pre 60 divákov...

"Baňa Bankov a ulička remesiel

Ďalšími dvoma hlavnými projektmi sú premena areálu bane Bankov na zázemie pre festivaly pod holým nebom (120 miliónov) a obnova uličky remesiel na Hrnčiarskej (50 miliónov). K ostatným projektom patria multifunkčná prístavba Východoslovenského múzea a Verejnej knižnice J. Bocatia (470 miliónov), rekonštrukcia starej krytej plavárne (140 miliónov) a revitalizácia parkov (mestský, na Moyzesovej, za sladovňou, rekreačný areál Anička) za 150 miliónov. Z projektov z 1. kola vypustili zastrešenie amfiteátra, podľa Kolárčika pre plánovanú výstavbu multifunkčného štadióna Mestského futbalového klubu na VŠA."

A prevádzku (údržba, mzdy, ...) toho všetkého budete hradiť z (súkromých vreciek asi nie) ❓
Reply on: Peter55 #34802:
Vonkajsie tlacidla na dverach maju napr vany s vyklopnymi dverami.
Reply on: Peter55 #34804:
?
Reply on: Irisb #34788:
To, že su pre nich vodiči nič im davaju jasne na javo hlavne ti čo sa skryvaju za čisielkami JCX1-20 hlavne 1ka, minule volal 5225 JCX2ku lebo mal poruchu a chcel jej oznamiť, že ide ďalej keď mu zrazu skočil do reči JCX1 ktory volal voz KTORY BOL ODSTAVENY V GARAŽI lebo jeho vodič bral iny autobus (dobry prehľad ma...) a ešte sa rozkrikoval vo vysielačke, že aj keby nevie čo bolo tak JCX1 ma prednosť a nikto sa neozve keď on rozprava a najlepšia bola veta "ja vas naučim skakať mi do reči" ako keby on bol neviem čo oproti vodičom.
Reply on: 1018 #34786:
Vodičov niet, to beriem ale keď už nie su vypravene 4 trolejbusove služby napr. 71021, 71031,72031,71051 tak by dispečeri mohli vymeniť vodičom služby aby išiel aspoň každy 2 trolejbus.
Reply on: dragula #34800:
Dopytove tlačidla na dverach? To si kde take videl? ?
Reply on: 1018 #34770:
To je asi tym, že tu pišem iba keď idem s traktoristom alebo sa mi niečo nepači takže 90% mojich prispevkov je takych, že sa tu "sťažujem"... Keď budem dôchodca dufam, že už DPMK nebude existovať alebo ja tu nebudem.

Slnka mam dosť, usmevu tiež ale všetko ma prejde keď mi vynechaju 4 trolejbusy od TESCA. ☠
1018: Axel mi presne zobral slová z úst. Nehnevaj sa, ale dopyt bol robený hurá systémom. Nálepky polepené šírom šárom, niekde sú, inde zas nie. O tom, že sa K OTVORENIU prelepovalo NA OTVORENIE, je asi zbytočné aj hovoriť.
AD gombíky, to že v každom type vozidla sú iné a inak umiestnené je chyba, ale to, že v rovnakom type vozidla (solaris) je v jednom vozidle na vrchu stop a pod ním dvere, a v druhom zasa naopak to je lajdáctvo.
Axel už o tom písal, ale pripomínam divnú "zábavku" vodičov, kde na jednej zastávke sa otvára pomocou dopytu na druhej už centrálne a tak dokolečka. Cestujúci si tak môže cestu krátiť hádaním, ako sa bude otvárať na zastávke kde bude vystupovať...
Mám ešte jeden apel na teba alebo na firmu, ak sa raz dočkáme nových vozidiel, tak by bolo dobré pouvažovať (ak to nebude finančne nákladné) aby umiestnenie dopytových tlačidiel bolo na dverách, ako z vonka, tak aj z vnútra. Často som svedkom, že osoby nižšieho vzrastu nevedia dočiahnúť na tlačidlo. Je to hlavne pri solarisoch.
A uznaj, takto to už vôbec nie je služba, ktorá má prínos pre cestujúceho...
Reply on: 1018 #34786:

Nove byty? To prerobite ubytovnu? ?
Vodic(ky) z THP? Drzim palce v nabore... ?
Negarantovane spoje? To mam ist na zastavku s tym, ze MOZNO mi nieco dojde? To sa mozem rovno postavit na zastavku so zdvihnutym palcom a mozno niekoho stopnem skor ako mi dojde bus. Alebo tu bude garantovany interval 4 minuty + dalsie 3 spoje za hodinu ako negarant? To uz nejako prezijem.
Reply on: Axel #34796:
Nema to ziadne vyhody.Ke uz chceli ten system tak mali zvolit system akym to praktizovat.Najprv dam do poriadku vsetky vozidla vybavym ich jednym tipom tlacidla osadim ho vsade na rovnake miesto oznacim a ked to otestujem vsade tak potom zavediem.A nie naopak. ?
Ja len som zvedavy na tie zastavky na znamenie.V ikaruse co stlacim na znamenie? Gombik ktory je napojeny na elektriku a tecie z neho voda? ? Male deti pridu zaklopat na okienko? A v elektricke?Deti splhajte po tycke ne? ? ?
Reply on: Crossfire #34772:
Asi som debilna sahovina. Ale sorry, v kazdom vozidle (alebo aspon type) su ine tlacidla, inde umiestnene + pomiesane so STOP-kami a tlacidlami pre invalidov. Obcas treba tlacidla hladat pod oznacovacmi. Niektore vozy maju dopyt, niektore nie. Niekde staci stlacit pred zastavenim, niekde treba po.
Ospravedlnujem sa, ze nie som ultrafan MHD, ale ja ako zakaznik proste nechcem riesit veci ako zistovanie, kde si mam stlacit, co si mam stlacit, ci nestlacam zbytocne, lebo vodic hadze bobika (pripadne system nefunguje). Chcem mat jasny system. Funkcny system so zavedenymi a DODRZIAVANYMI pravidlami. Za ktory si platim (to kolko si platim sem netahajme) a rad ho budem vyuzivat, lebo je pre mna prinosom. No narovinu: v dnesnom stave ma pre mna ako zakaznika dopyt nejake vyhody?
Reply on: 5 #34791:
"Chcete aby Vám ostal úsmev na tvári? Neotvárajte výplatnú pásku!" alebo;"Si bezdomovec, cestuješ na čierno a nemáš ani na suchý rožok a mokrú vodu? Staň sa jedným z nás! Dopravný podnik Ti granatuje sociálne a materiálne istoty. Príď na zápis ešte dnes! Tešíme sa na Teba! DPMK - Šanca pre Tvoju budúcnosť!" ?
Reply on: Diggi #34792:
odpoj tlacitka ? ?
Reply on: Irisb #34788:
Peter si môže spraviť B1 a kúpiť si štvorkolku, to by som mu aj ja s "B"ečkom bez štvorkolky závidel... ?
Reply on: Crossfire #34772:
Za to tá debilná šahovina vie perfektne stláčať a držať tlačidlo STOP na vozoch kde dopyt nie je ?
Ste nalepený na sklo dverí a najbližší fungujúci označovač je na opačnom konci vozidla?
Pri výstupe vám Emtest namiesto odznačenia zakúpil druhý lístok?
Dosť bolo stresu!
Chcete mať konečne úsmev na tvári?
Máme riešenie!
Staňte sa vodičmi MHD a máte to zadarmo!!!
Reply on: 1018 #34786:

Negarantovaný spoj v cestovnom poriadku ?
To rovno dajte k nemu poznámku Zrušený bez náhrady. Veď dneska nejazdia ani tie garantované.
Inak o tých traktoristoch za volantom je to pravda. dnes pobede napr. na 32-ke na voze 3501 jazdil akýsi Fitipaldy asi tak, že v zákrute pri športovej hale o siedmej večer temer prevrátil manželke kočiar s dcérou. Vo voze boli revízorky, tie museli požiadať vodiča, aby jazdil opatrnejšie. DPMK sa vždy chválil vodičmi profesionálmi. Ale aj vedenie firmy bolo oveľa k profesionalite bližšie, ako teraz. A vodiči sú iba obraz celého systému DPMK....
Reply on: 5 #34787:
? ? ? ? ? ? ? ? treba spravit CVR ? ? ?
Reply on: 1018 #34786:
zobral si ten moj prispevok osobne, toho som sa bal....myslene to bolo na podnik vseobecne, nie na teba.....a to ze vodici nie su, za to moze podnik!! a jeho dlhodoba politika...(ktora zapricnila okrem ineho aj to, ze z pana vodica sa stalo obycajne hovno)...., a nasledne teda podnik moze aj za nevypravene sluzby
a podobne....bohuzial do tohto stavu sa nedostal podnik zo dna na den, je to dlhodoby upadok....takze...stale som toho nazoru, ze Peter naozaj nema preco mat na tvari vycarovany usmev ked sa jedna o dopravu...pretoze naozaj tie sluzby co poskytuje DPMK su na velmi mizivej urovni....a on vo svojich tusim 16-17 rokoch nema na vyber medzi autom a MHD....

este k tomu naboru vodicov....by som poradil robit vyber vhodnych adeptov podla vzoru pana Belusa, ktory kedysi pracoval v DP a mal toto na starost....neprijat hociakeho traktorisu ale naozaj iba tych najlepsich z najlepsich, a ked nie su, tak radsej neprijat nikoho....lebo traktorista iba dokatuje voz z coho vyplyva mensi pocet vozov do vypravy(lebo traktoristov voz je odstaveny) a takisto aj naklady na udrzbu a opravy tych vozov.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.